När jag ser polismännen stannar jag på en gång och bara kollar fram på dom."Godmorgon, frun" säger polisen och jag börjar nästan skratta, är inte han här för att arrestera oss?
"Andrea, du måste gå." Säger Gilinsky snabbt och surt.
"Varför..?" säger jag lite utmanande och han ger mig snabbt en sur blick.
"Andrea, gå..." säger han hotande och biter ihop sina käkar. En utav polismännen tar Gilinsky och Sam åt sidan men jag går inte, även fast det ser ut som att Gilinsky vill slå mig.
"Ursäkta" säger en utav polismännen och jag tittar på honom.
"Ja?" säger jag.
"Jag behöver intervjua dig" säger han och tar fram ett anteckningsblock och en penna.
"Okeeeej" svarar jag nervöst för jag antar att han är här för det igår.
"Hur länge har du känt dom här personerna?" säger han.
"Alltså jag har ju gått med dom på skolan i några år men jag lärde känna dom ungefär för en vecka sen"
"Okej.. Känner du igen den här flickan?" Säger polismannen och tar fram en bild på en fin spansk tjej med långt, vågigt, nästan svart hår, fina ögonbryn och väldigt mörka ögon.
"Nej, vadårå?" Säger jag och blir ganska orolig, vad skulle hon ha att göra med Gilinsky och polisen?
"Okej..." Polisen börjar gå med stannar upp och säger "och du, jag skulle ta mig härifrån så snabbt jag kunde" till mig innan han fortsätter och åker iväg med den andra polisen.
"Vad handlade allt det där om?" Säger jag surt till Gilinsky.
"Ingenting särskilt" säger han upptaget och går till köket.
"Fast om polisen kommer hit och pratar med er och intervjuar mig om en tjej så antar jag att det är någonting särskilt" säger jag surt.
"Hur såg tjejen ut?!" Ropar han och trycker mig mot väggen. Jag hoppar till och stirrar honom i ögonen.
"Öh, spansk, långt vågigt hår, mörka ögon..." Säger jag och nu när jag tänker på det är Gilinsky och hon ganska lika varandra.
"VAD SA DOM" ryter han och jag kan inte säga någonting för just nu skrämmer han mig ganska mycket.
"Gilinsky lägg av" ropar Sam och tar bort honom från väggen. Gilinsky ger honom en sur blick och sedan stormar han ut från huset.
"Det är ett ganska känsligt ämne" säger Sam ursäktande och fortsätter till vardagsrummet.
"No shit, jag märkte det" säger jag och går ut och letar efter Gilinsky.
"Jack!" Ropar jag och går bakom hörnet på huset. Jag ser ett litet rött hus och jag hör honom där inne. Jag går fram till huset och öppnar dörren. Han står i bara ett par basketshorts och boxar på en boxningssäck. Hans muskler spänd för varje slag och han är ganska svettig och det är ju inte så fel att se på.
"Hej.." Säger jag tyst och lutar mig mot kanten vid dörren. Han tar ut sina hörlurar ur öronen men musiken hörd ändå ut. Han sätter sig på en bänk bredvid väggen, suckar och drar sin hand genom håret.
"Det var min syrra" säger han och lutar sig fram med armbågarna på knäna. "Hon blev mördad för en månad sedan, i Mexico" fortsätter han och jag blir stel. Jag tittar på honom ett tag tills han sätter sig upp riktigt och tittar på mig ganska ledsamt. Jag sätter mig bredvid honom och han lägger armen runt mig, med mitt huvud på hans axell och hans huvud mot mitt.
"Vem var det?" Säger jag tyst och han tar ett djupt andetag, jag. hör hur svårt det är att prata om det.
"Ingen vet, men jag tror att det var min farsa eller nån av hans vänner" säger han.
"Va? Varför skulle din pappa ha gjort nåt?" Säger jag förvånat.
"Det är svårt att förklara" suckar han fram. Jag förstår att han inte vill prata om det så jag tänker inte fråga men jag måste få veta för det där är inte normalt. Jag kramar honom hårt och han kramar tillbaks och för första gången känns det verkligen som att han är mer än bara en väldigt snygg player.
Jag tar hans hand och vi går tillsammans tillbaka till huset.
"Hej" säger jag och Jack när vi kommer in i huset.
"Vad glad ni var då" säger Matthew.
"Har du äntligen fått ligga med henne" säger Sam och ler mot Jack.
"Håll käften" svarar han och går till köket. Jag tar en snabb dusch och sedan går jag upp på Jack's rum och fixar mig. Jag sminkar mig med mascara, concealer, puder, ögonbrynsskugga och lite bronser för jag känner att det räcker. Jag står i mina ljusa bootyshorts och bh och borstar håret när Jack snabbt går in på rummet, med blött hår och en vit handduk runt midjan.
"Oj" säger han och tittar på mig.
"Hej på dig med" säger jag och skrattar när jag tar på mig resten av mina kläder (Det på bilden). Jag går ner till Sam, Johnson och Matt under tiden som jag väntar på att Jack ska bli klar.
"Bryant ska ha fest ikväll vi borde gå" säger Johnson glatt.
"Ja fan, har han sprit och så hemma?" Säger Matthew.
"Ja" säger Gilinsky när han kommer ner från trappen.
"Följ med Andrea" säger Sam och lägger armen om mig.
"Hmmmm vi får se" svarar jag och tittar på Jack, han ser lite sur ut."
"Men kom igeeeeen" fortsätter Sam och och lägger armen hårdare om mig.
"Mmmmm" säger jag bara och ler. Gilinsky ger Sam en sur blick och Sam tar segt bort armen från mig, lite ledsamt. Jag och Jack åker och shoppar lite, vi äter lunch osv tills det är dags att gå på festen.
Vi åker tillbaka till Jack för att göra oss iordning och då får jag ett sms av Cameron."Jag ska bort ikväll, men nycklarna är ute så du kan gå hem till mig om du känner för det💘" skriver han och det är ett perfekt tillfälle för då behöver han inte oroa sig över att jag ska på fest heller.
YOU ARE READING
You're bad and you know it don't you?
FanfictionAndrea Dallas, 15 år, är tillbaks i skolan efter sommarlovet, tillbaks till sina kompisar, lektioner, lärare men också skolans bad boys. Andrea bor i LA med sin mamma, pappa, storebror och deras hund. Hon har bruna ögon, långt brunt hår med ljusare...