0.4

223 33 7
                                    

"Teşekkürler Momo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Teşekkürler Momo. "

Sana'nın mutluluğu yüzünden okunuyordu. O kadar harika bir gün geçirmişti ki. Momo ile birlikteyken çocuklaşıyordu. Momo da arabada sürekli gülümsüyor, mutluluğunu sanki etrafa kanıtlıyordu. Momo yanında Sana olduğunda hep mutluydu, bir de beraber bu kadar eğlenmeleri onu çok mutlu etmişti. Sana ile oturup birbirlerine bakmak bile yeterdi Momo için. Fazla da şey istemiyordu aslında.

"Şey, şarkı açabilir miyim..? "

Sana yine aynı olayın olmasından korkarca kurmuştu cümlesini. Yine o kırıcı ama haklı olan cümleleri duymak istemiyordu.

"Tabii ki, sormamalısın. "

Momo gülümsedi, dediklerinden pişman değildi. Sana'nın bazı şeyleri fark etmesi lazımdı, bu işi de Momo üstlendi. Sana zeki bir kadındı aslında, Momo'nun dediği her şeyin farkındaydı fakat engel olamıyordu. Ve şimdi Momo'dan daha çok korkuyordu. Ona karşı farklıydı, sadece çocukluk arkadaşı oldukları için böyle olduğunu düşünmek istiyordu fakat buna engel olamıyordu. Çantasından telefonunu alıp arabaya bağladı. Playlistini açıp en sevdiği şarkılardan birini seçti.

Baby, and I just wanna fly away
Because I don't, I don't, I don't, I don't
And I'm for you
And I just wanna fly away
Because I don't, I don't, I don't, I don't
And I'm for you, hey

Sana dans etmek istiyordu fakat aynısını yaşamaktan korkuyordu. Sessiz kalmayı tercih ederek yolu izledi.
Momo da aynısını tercih etmişti, Sana'nın bugün bir şeyleri düşünmesi gerekiyordu.

<...>

"Sana, gelebilir miyim? "

Sana yorganı kafasından sıyırıp etrafına baktı uykulu gözlerle. Telefonunu eline alıp saate baktı. '02.19'

"Gel Jihyo."

"Beraber uyuyabilir miyiz..? Çok yağmur yağıyor ve gök gürüldüyor, uyuyamazsın diye düşündüm. "

Jihyo, Sana'nın gök gürüldemesinden korktuğunubiliyordu ve bunu kullanmak istiyordu ama şuan gök gürültüsü falan yoktu. Sadece Sana ile uyumak için yapıyordu, amacı da uyumak değildi ya. Sana açık olan perdeye bakıp dışarıyı izledi bir kaç saniye. Gece çok sakindi, çok güzeldi. Yağmur bile yağmıyordu. Jihyo için yalan söylemek normal bir şey olmuştu sanırım diye düşündü.

"Jihyo, bazı şeyleri konuşmadan bu kadar yakın olmamıza gerek yok. Sen bazı konuları hep kapatacaksan sen açana kadar ben de senden uzak duracağım. "

Momo'nun dedikleri aklından çıkmıyordu. Sana kendini ezdiriyor gibiydi. Asla üste çıkıp hakkını savunamıyordu.

"Pekala konuşalım. "

Jihyo saatin geç olmasından dolayı Sana'nın doğru düşünemeyeceğini biliyordu. Olayı da burda kapatmak için doğru bi zamandı.

"Saatten haberin var mı? Sabah konuşalım. Odamdan çık lütfen. "

Sana, Jihyo'nun çıkmasını beklemeden yorganla yüzünü kapattı. Artık bazı şeylerden bıkmıştı ve kurtulması gerekiyordu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Attention - SahyoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin