Sana gözlerini açtığında yanında olan bedenle yaptığı hatayı hatırladı. Jihyo'yla ayrılmayı yeniden başaramamıştı fakat tekrar deneyecekti. Çünkü bu sefer Momo vardı. Onun için o kadar basit bir konu değildi bu. Momo sadece çocukluk arkadaşı değildi, o da farkındaydı bunun. İşin kötüsü bunun farkında olan tek kişi o değildi. Momo ve Jihyo da farkındaydı. Bu da onu korkutuyordu.
Kıyafetlerini toplayıp duş almak için yataktan kalktı. Yanındaki beden hala uyuyordu. Kızıl saçları alnına dökülmüştü. Uykusunda gerçekten huzurlu gözüküyordu. Ve o gerçekten çok güzeldi. Toxic bir ilişkileri olmasa çok da yakışıyorlardı.
Jihyo'yla bakıp saatlerce düşünebilirdi. Fakat Sana o an kalkmazsa Jihyo uyandığında yüzüne bile bakamazdı. Ona umut verip onu sevmediğini söylemek bu kadar basit miydi ki? O yüzden hemen duşa girip çıktı. Daha sonra bir kaç eşyasını alıp evden de çıktı. Fakat nereye gideceğini bilmiyordu. Momo'ya gidemezdi, ne diyebilirdi ki ona? Ben yine başaramadım mı? Momo ne yapabilirdi? Sana'yı sevse bile Sana Jihyo'dan vazgeçemedikçe bir şey olamazdı. Sana kendi aptallığına kızıyordu, Jihyo'dan ayrılabilse her şey sona ericekti fakat bunu bile beceremiyordu.
Arabaya binip çantasını arka koltuğa attı. Arabayı çalıştırırken çalan telefonla tekrar çantasını almak zorunda kalsa da arayan kişiyle gerçekten şaşırmıştı.
"Jiwoo arıyor ..."
İlk birkaç saniyeden sonra üzerindeki şaşkınlığı atmış ve telefonu açmıştı, her ne kadar istemese de. Aslında başta Jiwoo onun en yakın arkadaşıydı, Jihyo'yla onu aldatana kadar.
"Alo, Sana! Nasılsın?"
Sana bir yandan da arabayı çalıştırdı. Nereye gideceğini bilmese de Jihyo uyanmadan gitmeliydi.
"İyiyim, neden aradın?"
Onun nasıl olduğunu sormaya gerek yoktu, o istediğini elde ederdi. Jihyo'yu elde ettiği gibi. Bu yüzden hep mutlu olmalıydı.
"Araba sesi duydum dışarda mısın? "
Sahte bir gülüş ve sevinç ekledi sesine.
"Beraber kahvaltı yapalım mı? Uzun süre oldu görüşmeyeli, çok özledim. "
Özlemediğini her ikisi de biliyordu. Fakat Sana hem ne istediğini merak ediyor hem de yapabileceği başka bir şey olmadığını görüyordu. Onun yüzünü görmek istemiyordu ama gitmesi gerek gibi hissediyordu.
"Pekala, nerede buluşuyoruz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Attention - Sahyo
Fanfiction"Ama seni seviyorum. " "Sadece benim aşkıma muhtaçsın. Beni sevmiyorsun. " Sahyo #1 Samo #12