Obudziłem się wtulony w Lloyd'a. Wspomnienia wczorajszej nocy wciąż krążyły mi po głowie. Po cichu, żeby nie obudzić śpiącego obok chłopaka, wyszedłem z łóżka i poszedłem do pokoju. Ubrałem się i usłyszałem pukanie. Do pokoju weszła Nya.
-Mam! - zawołała pokazujący torebkę herbaty. Na początku nie wiedziałem o co jej chodzi. Ale potem to do mnie dotarło. To już koniec. Znów stanę się Kai'em, a Kamila zniknie równie szybko jak się pojawiła.
Nya zaparzyła herbatę, a ja ją wypiłem. Tym razem efekt był natychmiastowy. Niemal od razu poczułem jak rosnę, skracają mi się włosy, a ciuchy robią się za małe.
-No i wrócił mój brat - powiedziała z uśmiechem Nya. Oddałem uśmiech ale bez przekonania.
-K...Kai? - Lloyd stał w drzwiach i patrzył na mnie z mieszanką przerażenia, zdziwienia i bólu w oczach. Poczułem ukłucie w sercu.
-Lloyd ja... ja ci wytłumaczę - powiedziałem i posadziłem go na swoim łóżku. Nya jakby rozumiejąc sytuację, zostawiła nas samych.
-Więc... Więc Kamila nigdy nie istniała? - spytał cicho. Podkręciłem głową.
-To przez jedną z herbatek Senseja - odparłem.
-Czyli udawałeś? Ta randka i to wszystko? - spytał ze łzami w oczach. Uśmiechnąłem się smutno.
-Nie. Na początku może nie byłem zbyt przekonany, ale zakochałem się w tobie. A wczorajsza noc tylko to udowadnia.
-Wczorajsza noc... Ale... ale to byłeś... Ty! - zawołał i momentalnie stał się czerwony - a ja cię... - spojrzał na mnie z przerażeniem.
-W porządku sam tego chciałem. W sumie było nawet przyjemnie - pocałowałem go w policzek - Ale muszę spytać. Kochasz Kamilę?
-Nie - odpowiedział pewnie - ta osoba, o której wcześniej mówiłem to ty - zarumienił się jeszcze bardziej - A w Kamili zauroczyłem się bo była do ciebie podobna - dodał ze śmiechem.-Kocham cię Lloyd - szepnalem przytulając go.
-Ja też cię kocham Kai - powiedział równie cicho i wtulił głowę w zagłębienie mojej szyi.Wiem. Książka krótka. Ale liczę, że wam się spodobała. Może jeszcze kiedyś napisze coś podobnego
Bay 😘
CZYTASZ
Zamiana?! - Kai Smith | Ninjago |
FanfictionCo by się stało, gdyby któregoś dnia ninja ognia wstając z łóżka zabaczylby, że jest dziewczyną?