20.06.2021 MadridUrasc cand vad atata lume, mai ales cand nu cunosc pe nimeni
Lucia:Haide Vivi, stai acolo de jumatate de ora de zici ca te mananca cineva, mai lasa lucrurile astea la o parte si distreaza te.
Eu: Luci, inteleg ca e ziua ta, dar nu cunosc pe mai nimeni, nu ma pot duce sa ma bag in seama asa dintr o data, mai ales ca nici nu stiu daca vreau sa fac asta.
Lucia:Eu zic sa iei un pahar de tequila ceva, sa vezi cum te imprietenesti cu toata lumea.
Lucia e cea mai buna prietena a mea, o stiu de cand e lumea si pamantul. Noi doua suntem doua persoane total diferite. Lucia e genul ala de persoana cu tupeu, cu multi prieteni, pe care chiar nu intereseaza nimic, totul se rezuma la distractie. Eu insa, sunt mai rezervata sa zic asa, imi place sa ma distrez, dar atunci cand sunt cu prietenii mei, nu cand sunt intr un loc in care nu cunosc pe nimeni.
Dupa 2 ore apare si Ares, un coleg de al meu de la facultate cu care m am inteles bine si pe care i l am prezentat si Luciei, iar de atunci iesim toti impreuna.
Dupa ce petrecerea s-a terminat, m am intors acasa si m am bagat la un dus. In timp ce ma imbracam, aud vibrand telefonul.
Necunoscutul(necunoscutul):"Mi a placut imbracamintea ta de azi, iti accentuau foarte bine formele"
Viviana(+0040 568 244): "Poftim?"
Necunoscutul(necunoscutul):"Da, ar trebui sa te imbraci mai des asa, ai bucura ochii multor barbati"
Viviana(+0040 568 244):"Daca mi ai si spune cine esti m as bucura si eu:))"
Necunoscutul(necunoscutul):"Nu conteaza cine sunt, un barbat chipes daca chiar te intereseaza"
Viviana(+0040 568 244):"Uite dragul meu, pe langa ca esti cam tupeist mai esti si modest, nu ai de gand sa mi spui cine esti, nu mai avem ce discuta"
Necunoscutul(necunoscutul):"Stiai ca atunci cand o femeie este vulnerabila si in toane barbatul este si mai atras de ea?"
Viviana(+0040 568 244):"Afla ca pe mine nu ma intereseaza ce te atrage pe tine. "
Necunoscutul(necunoscutul):"Si uite asa ma atragi si mai mult ...
Viviana has disconnected 2 min ago.
Necunoscutul(necunoscutul):"Cat ai vrea tu sa faci pe inabordabila, fac pariu pe ce vrei tu ca in momentul asta te gandesti la mine si la cine sunt"
CITEȘTI
Mesajul necunoscutului
Ficção Adolescente-"Stii ca nu ai cum sa scapi de mine,nu?" -"Si totusi te am de fiecare data, si te privesc, dar nu te pot atinge.. "De fiecare data te vreau mai mult, la fiecare respingere" La fiecare mesaj primit, simt un fior care mi se strecoara in tot corpul si...