Partea 2 fără titlu

5 0 0
                                    

A fost prea ciudat azi noapte, nici nu vreau sa ma mai gandesc cine era, ca cine stie peste cine dau, in orice caz un lucru slab.

Imi fac o cafea si ma pregatesc sa o scot pe Stella afara, asta e rutina noastra, o plimbare de 15 min in jurul cartierului dupa care ma pregatesc de facultate.

*Notificare*

Necunoscutul(necunoscutul):"Buna dimineata draga mea, cam matinala azi"

Viviana(+0040 568 244):"Tu ma urmaresti?"

Necunoscutul(necunoscutul):"Hai sa nu i spunem asa, sa zicem ca te am vazut intamplator"

Viviana(+0040 568 244):"Bai baiatule, nu stiu cine esti si ce vrei , da vezi-ti de viata si lasa ma pe mine in pace"

Necunoscutul(necunoscutul):"Eu pot face mai multe lucruri deodata, mersi de grija."

Viviana(+0040 568 244):"Da, vad."

Necunoscutul(necunoscutul):"Si, cum ai dormit azi noapte?"

Viviana(+0040 568 244):"Cu ochii inchisi daca iti vine sa crezi.Auzi, hai lasa vrajeala si spune mi ce vrei, bani? Ca n am."

Necunoscutul(necunoscutul):"Draga mea, daca voiam bani iti ceream de mult si te abordam altfel, dar multumesc lui Dumnezeu nu duc lipsa. "

Viviana(+0040 568 244):"O, dar ce frumos, esti si credincios. Atunci daca tot spui ca ai, du te si fa ceva interesant cu viata ta, plimba te in lume si las-o pe a mea in pace."

Necunoscutul(necunoscutul):"Nu vrei sa ne plimbam amandoi? Fac eu cinste"

Viviana(+0040 568 244):"Sigur, te sun eu cand e cazul, ok?"

Necunoscutul(necunoscutul):"O sa ajungem si la momentul ala cand o sa vrei sa ma suni dar nu vei putea"

Viviana(+0040 568 244):"Mi se pare si logic sa nu pot din moment ce imi scrii cu necunoscut"

Viviana(+0040 568 244):"Si totusi, de ce crezi ca as vrea sa mai vorbesc cu tine?"

Necunoscutul has disconnected

Acum face el pe interesantul, mi am inceput dimineata deja prost, mai mult de atat nu vad ce ar putea merge si mai rau.

Ajung acasa, ma schimb si pornesc spre facultate.Acolo ma astepta Ares, cu un latte machiatto asa cum imi place mie.

Ares:"Sa inteleg ca n ai dormit prea bine?"

Eu:"N as putea spune ca nu, dar imi tot scrie un pshihopat si imi cam da dureri de cap"

Ares:"Si de ce nu i dai block?"

Eu:"Nu m am gandit la asta, buna idee"

Ajungem in sala de curs, si ma pregatesc sa-i dau block, insa ceva ma opreste. Nu, nu vreau sa i dau apa la moara sau cine stie ce, nu vreau sa am nico legatura cu el, dar totusi sunt curioasa cine e si ce vrea de la mine.

Mesajul necunoscutuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum