Ajung acasa si imi pregatesc ceva sa cinez, ca de obicei paste.Stella este si ea infometata asa ca ei ii dau o conserva. Dupa ce am terminat de mancat m am gandit sa ma pun sa ma uit la un serial, cand primesc un mesaj. Imi ridic imediat telefonul, cu gandul ca mi a scris necunoscutul"Hello, vii maine cu mine la o sedinta foto, te roooog?"
Nu credeam ca voi fi dezamagita vreodata ca imi scrie Lucia, insa cu toate ca ma uimesc si eu pe mine, asteptam un mesaj de la el.. a disparut parca asa dintr o data, niciun semn de azi dimineata.
Accept propunerea Luciei de a merge cu ea maine la sedinta foto, si imi continui serialul.Pana sa imi dau seama ca e tarziu si ca s ar putea sa adorm pe canapea, a fost prea tarziu si fapta a fost comisa.
06:10
Imi suna alarma, noroc ca nu mi s-a inchis telefonul si ma trezesc buimaca grabindu-ma sa ma bag la dus ca mai apoi sa am timp sa le fac pe toate.In graba mea de a ma face gata ca la ora 07:30 sa plec spre facultate, am omis sunetul notificarilor de pe telefon.
Intr un final pornesc spre facultate, traficul era ingrozitor, cu toate ca facultatea este la 10 minute in mod normal de mine, ajung la fix. Ares ma astepta deja in sala cu cafeaua si cu un loc langa el.In timpul in care eram concentrata la ce ni se explica, simt telefonul vibrand in geaca, asa ca il scot si il verfic
Necunoscutul(necunoscutul):"Faci pe innabordabila iubi?"
Erau mesaje de la el, mi-a scris inca de dimineata, insai n toate dezmeticirea si graba mea, nu am observat.Dar nu am de ce sa i dau explicatii.
Viviana(+0040 568 244):"Este vreo problema?"
Necunoscutul(necunoscutul):"Mai multe chiar"
Viviana(+0040 568 244):"A, da?Cum ar fi?"
Necunoscutul(necunoscutul):"Nu mi place decolteul ala"
Viviana(+0040 568 244):"Parca spuneai ca iti place sa mi vezi formele, si ca ar trebui sa mi le evidentiez mai des. Acum te ai razgandit?:)))"
Necunoscutul(necunoscutul):"Nu, imi place sa le vad, dar atunci cand sunt in preajma ta, cand ii pot vedea pe restul si cand pot impiedica sa te atinga cineva"
Viviana(+0040 568 244):"I-auzi, esti gelos?:))?"
Necunoscutul(necunoscutul):"N-am pe ce, numai fatalai sunt pe langa tine, dar totusi cine stie ce le trece prin cap"
Viviana(+0040 568 244):"Eu sincer vad niste baieti destul de frumosi si atragatori."
Necunoscutul(necunoscutul):"Eu cred ca tie iti trebuie ochelari.Ai putea sa mergi la un consult"
Viviana(+0040 568 244):"Eu cred ca tie iti trebuie pentru ca nu vezi ca nu sunt interesata de tine"
Necunoscutul(necunoscutul):"Pai si atunci daca nu esti interesata de ce imi raspunzi?"
Viviana(+0040 568 244):"Din plictiseala, poftim"
Viviana(+0040 568 244):"Dar stai linistit ca nu am sa o mai fac"
Necunoscutul(necunoscutul):"Doamne ce mi place cand te aprinzi, vezi numai sa nu te aprinzi prea tare"
Baiatul asta e culmea, el crede ca ma comanda el pe mine si ca are vreun efect asupra mea, bine ca nu i place decolteul meu, nici nu e nevoie.
După ce ies de la facultate ma opresc și îmi comand ceva de mancare de la fast food ul de langa facultate, cine stie la cât ajung acasa iar la cât de înfometată sunt s ar putea sa apar și eu pe prima coperta "Fată leșinând in mijlocul străzii" . După ce îmi ridic comanda o vad pe Lucia îndreptându se spre mine și spunându mi ca ședința foto s a anulat dar ma așteaptă la ea sa ne facem de cap
Evident, sa ne facem de cap înseamnă ca ea sa bea iar eu sa am grija de ea, pentru ca eu nu beau de felul meu.
Ajungem la ea acasa, și nici bine nu intram, ca deja a mea deschide o sticla de vin Rosé, oriunde și oricand, este bautura ei preferata.
Se face ora 23:45 iar Lucia deja a terminat 3 sticle de vin , iar eu desigur o sticla de Nestea, cu piersici cum îmi place mie. O ajut sa se ducă in dormitor iar apoi strâng de jos si ma pregătesc sa plec, când :
Necunoscutul(necunoscutul):"Gata fiesta?"
Îl ignor cum am spus ca o s o fac de acum, si pornesc spre casa
Necunoscutul(necunoscutul):"Stiu ca acum încerci sa faci pe indiferenta si sa nu mi mai raspunzi, da hai sa lăsam jocurile astea la o parte, stim amandoi ca vrei. Vrei sa afli totul despre mine, cine sunt, unde sunt, cum arat, chiar si culoarea ochilor ai vrea sa mi o stii "
Băiatul asta ma scoate din sărite! Nu pot sa zic ca nu sunt curioasa, normal ca sunt. Îmi scrie unu pe care nu l cunosc si mai face si pe interesantu.
Viviana(+0040 568 244):"Da, mor de curiozitate, sunt toată leșinata pe jos datorită gândurilor ca nu stiu cine esti"
Necunoscutul(necunoscutul):"Ma bucur ca am acest efect asupra ta, dar mi ar placea mai mult sa leșini după mine. Am rabdare, nu e problema.
Viviana(+0040 568 244):"Ma faci sa rad, eu sa lesin după tine? Încep sa cred ca tu chiar ai o minte foarte dezvoltată.
Necunoscutul(necunoscutul): Vezi? Te fac sa razi, îmi faci deja complimente.. usor usor începe sa ti se pună pata pe mine mi vida
Necunoscutul(necunoscutul): Dar te las, te las sa te mai gândești și in seara asta la mine și la cine sunt. Noapte buna mi vida, sa ma visezi cum te visez eu pe tine.
Viviana(+0040 568 244):" Mi e și frica sa dorm sa nu am vreun coșmar :*"
Necunoscutul has disconnected 1 min ago.
CITEȘTI
Mesajul necunoscutului
Novela Juvenil-"Stii ca nu ai cum sa scapi de mine,nu?" -"Si totusi te am de fiecare data, si te privesc, dar nu te pot atinge.. "De fiecare data te vreau mai mult, la fiecare respingere" La fiecare mesaj primit, simt un fior care mi se strecoara in tot corpul si...