Bölüm 3

3.5K 32 1
                                    

İyi okumalar~

Banyodan çıktıktan sonra yatağa geçip üstümü örtüm. Çok saçma bir durumdaydım.. Aslında burda olup bitenleri öğrenmeliydim. Yasa dışı bir iş yaptıkları malumdu.. saat 4-5 gibiydi. Kasıklarım çok ağırıyordu oda yetmiyormuş gibi birde karnım.

Ama burda birşey yemek istemiyordum.. Az sonra kapı kırılırcasına açıldı. yerimden sıçramıştım. Gelen yine Ali'ydi zaten başka kim ola bilirdi. Ayağı kalktım. Sinirliydi.

Ali: senin derdin ne?
Aysel:ne saçmalıyorsun?
Ali:kendine işkence etmek hoşuna mı gidiyor?
Anlamaz gözlerle ona bakıyordum.
Ali: İşkenceyi bu kadar çok seviyorsan bana söylemeliydin ki seni acıyla inletirdim
Kızarmıştım ne kadar edepsiz
biriydi...

Aysel;igrencsin
Ali:bana bak yemek ye anladın mı?
Aysel; istemiyorum
Ali; Ne kadar çabuk dediklerimi yaparsan o kadar az acı çekersin bebeğim.
Aysel; Bak sen beni resmen kaçırdın  Yani yasa dışı işlerle uğraşıyorsun sence senin sonun en sonunda gelmiyicek mi?
Ali; Sadece akşamı bekle ve iyice dinlen seni çok yoracağım kücük hanım

Diyip çıktı hiçbir şey... hiçbir şey umrunda değildi sadece tek isteğim burdan çıkmaktı ne yapacağımı bilmiyordum yatağa uzanıp gözlerimi kapadım. Gözlerimi açtığımda saat nerdeyse 10'a geliyordu. Sanki kapının önünde uyanmanmamı bekliyormuş gibi elinde kutu olan bir kız içeri girdi.

Kız; efendim Ali bey bunları giyip aşağı inmenizi söyledi
Diyip odadan çıktı benimle göz teması dahi kurmadan... Ne yani şu Ali'den bu kadar çok mu koruyorlar?!? Kutuyu açıp içine baktım. İçinde elbise ve bir ayakkabı vardı.

Elbise

Ayakkabı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ayakkabı

Neydi bu şimdi bunları giymemi mi istiyordu? Hayır! Çok beklerdi kutuyu koltuğun üstüne koyup yatağa oturdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neydi bu şimdi bunları giymemi mi istiyordu? Hayır! Çok beklerdi kutuyu koltuğun üstüne koyup yatağa oturdum. En az yarım saat geçmişti birden kapı açıldı. Tahmin ediceğiniz üzere Ali'ydi.

Ali: sen hâlâ giyinmedin mi?
Göz devirdim. Sinirlenmişti ki yanıma gelip kolumu tutu. Ayağı kaldırıp kendine çekti.
Aysel:bırak be!.
Ali: eğer istersem seni şimdi burda beceririm. Vücudunun her zeresine kadar dokunabilir seni oturamıyana kadar s!ke bilirim.

Artık gerçekten sınırlarını zorlamıştı geri itip suratına tokadı yapıştırdım. Bu atığım tokatla adeta deliye dönmüştü. Kolundan tutup yatağa fırlattı ve üzerime çıktı.
Ali: seni bu gece öyle bir sikicem ki göt üstü oturamıyacaksın...
Bölüm Devam Edicek

(Düzenlenmiştir)



AYEL+18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin