İyi okumalarArabaya bindiğimizde Çınar yanıma arka koltuğa oturdu nedenini bilmiyorum ama iki arabayla ayrılmıştık.. Az sonra beş yıldızlı önünde lüks arabaların durup gittiği bir otele gelmiştik. Çınar elimi tutu ve bana dönüp 'sakın kayıp olmaya çalışma' dedi. Ben kayıp olmak istemiyordum ki sadece Ali'yi kızdırmak istiyordum...
Az sonra beraber içeri girdik. İçeri girer girmez yüzümü aşırı içki kokusundan buruşturmuştum. çınar beni bir masaya oturttu. Daha sonrada kulağıma eğilip eliyle yukarıyı tam karşımda elinde içki yanında bir adam ve başlarında iki tane kız olan Ali'yi gördüm. Göz göze gelmiştik. Sinirli görünüyordu.
Çınar sinirini fark edecekti ki konuşmaya başladı ' sana böyle giyinme dedim' gözlerimi hala Ali'den ayırmadım oda bana bakıyordu birden ayağı kalkıp yanıma doğru indi. ' ben yukardayım' dedi çınar ve gittikten sonra ayağı kalktım. Ali aşağı gözlerini ayırmadan aşağı iniyordu. Ona göz kırpıp tuvalte doğru yürüdüm. Eğer eğlence istiyorsa eğlenmesi gerekiyor değil mi? .
Tam tuvalete girecekken Ali'nin arkamda olmadığını fark ettim. Daha sonra erkekler tuvaletinden birinin çıkmasıyla başımı öne eğip kadınlar tuvaletine yürüdüm. Adam durmadan sırtıyordu. Elini koluma atıp kendine çekti 'bana vermeyi ister misin?'
midem bulanmıştı. Elimi çekip cvp vermeden yürüyicektim ki bu sefer önüme geçti. Tam konuşucakken belinde bir el hissetim beni kendine çekti ve adamla konuştu' bu kız benim üzgünüm,' başını çevirip kim olduna baktım
Bölüm Devam Edicek(Düzenlenmiştir)