چیزی که من درباره لویی دوست دارم...
اینه که باعث میشه آدم ها احساس کم بودن نکنن...اون شهروند خوبیه و سعی میکنه به همهی آدمایی که در طول روز توی مسیرش قرار میگیرن اهمیت بده...شنونده فوق العادهایه و میتونم بگم حتی گاهی بیش از اندازه به دیگران گوش میده...
وقتی پای مشکلات خانوادگی وسط باشه همیشه میدونه بهترین کار چیه..با اینکه من اکثر اوقات انکارش میکنم!
من ذاتاً آدم لجبازی ام و اون خوب میدونه که چه وقتایی منو هل بده و چه وقتایی کاری به کارم نداشته باشه.موهای هممون رو خودش کوتاه میکنه و باید اعتراف کنم که کارش عالیه...همیشه هم یه لیوان چایی برای خودش درست میکنه که در نهایت از دهن میوفته و اصلا با عقل جور در نمیاد!
اینکه وسایلو سر جاشون برگردونه یا در کابینت و کمدارو ببنده و یا حتی ظرفارو بشوره براش خیلی سخته ولی بخاطر من تلاششو میکنه.
لویی دانکستر به دنیا اومده ولی توی لس آنجلس بین یه عالمه کارگردان و بازیگر و نویسنده بزرگ شده و رابطه صمیمیای با مادرش جوانا و خواهرش شارلوت داره!
اون هدیه های فوقالعادهای میخره...
و از اون پدراییه که با بچه هاشون بازی میکنه؛ واقعا بازی میکنه! اون هیچوقت بازی رو ول نمیکنه یا نمیگه که کافیه..حتی اگر گاهی واقعا کافی باشه.رقابت طلبه و با وجود اینکه دستای ظریفی داره اما خیلی قویه و میتونه در هر شیشهای رو باز کنه که بنظرم خیلی سکسیه!
عادت داره همیشه یخچالو تا خرخره پر کنه واسه همین هیچوقت کسی توی خونه ما گرسنه نمیمونه! در ضمن تا یادم نرفته بگم رانندگیشم خیلی خوبه!
بعد از فیلم فوق العادهای که توش مطرح شد میتونست توی لس آنجلس بمونه و یه سوپراستار بشه ولی به جاش با من اومد به نیویورک تا تئاتر کار بکنه.
اون مرد شجاعیه و یه رقصندهی عالیه...طوری میرقصه که همرو به رقصیدن وا میداره و با خودت میگی کاش منم بلد بودم برقصم!
اگر جواب سوالی رو ندونه، کتاب،فیلم یا نمایشی رو ندیده باشه صادقانه میگه برعکس من که وانمود میکنم فقط از یادم رفته.
کار موردعلاقهاش اینه که یه راهی برای عملی کردن ایده های مسخره من پیدا کنه..اون بازیگر مورد علاقه منه!
******
چیزی که من درباره هری دوست دارم...
اون یه آدم بیپرواست...هیچوقت نمیزاره نظر یا انتقاد دیگران جلوی کاری که میخواد بکنه رو بگیره!
YOU ARE READING
Marriage story | L.S
Fanfiction-به نظرت هری و لویی برنمیگردن پیش هم؟ +نه فکر میکنم این بار دیگه واقعا تمومه! چی میشه اگه لویی و هری بخوان از هم طلاق بگیرن؟ داستانی که توش واقعیت جریان داره... 🔅ORIGINAL STORY BY @Misssummerrr 6 in #larrystylinson Started : [ 1401/1/5] Ended: [...