Сеньйор та сеньйора Антоніо прокинулися о дев'ятій.В той час їхня донька Рін вже годину їхала в поїзді.Нічого не підозрюючи, ця сімейна пара пішла до кімнати своєї донечки.Як же вони заметушились, побачивши, що її там немає!Сеньйора Антоніо взяла в руки телефон.Вона декілька разів зателефонувала Рін, але та спокійно дрімала в поїзді і не помічала цього. Раптом сеньйор Антоніо побачив папірець, який лежав на підлозі. Він, здавалося, зовсім не переживав. Навіть навпаки, спокійнісінько взяв папірець і прочитав: „Не шукайте мене!Я поїхала в Мадрид.Ваша донька Рін”.Сеньйора Антоніо мало не плакала від безсилля і страшенно переживала за доньку. На відміну від неї її чоловік залишався абсолютно спокійним. Він ходив по кімнаті про щось думаючи і начебто не помічав, що відбувається. Його дружину дратувала така поведінка, зважаючи на ситуацію.
–Тебе що, зовсім не хвилює доля нашої дитини?!–роздратовано сказала вона
–А що з нею може статися?– сеньйор Антоніо залишався спокійним.
–Як це – "що"?!–Сеньйорі Антоніо дуже не подобалася така поведінка.–Наприклад...Ееееее...
–Ото ж бо й воно!Люба, нашій доньці 15 років!– батько Рін зовсім не розділяв переляку її матері–Я думаю, вона зможе якось прожити і без нашого догляду.Це її рішення.
–Може хоч зателефонуємо до поліції?!Ти що, взагалі нічого не збираєшся робити?!
–Ні.Вона хоч і неповнолітня, та може сама приймати рішення.Припини паніку.Ми не будемо турбувати поліцію.Просто заспокойся.
–Думаєш?Вона все-таки втекла з дому в інше місто!Їй немає навіть шістнадцяти!
–Заспокойся.Давай не будемо заважати її мріям, її майбутньому.
–Але ж...
–Ні!Подзвонимо їй завтра.Вона приїде і спокійно розповість нам про все.
–Добре...
Сеньйора Антоніо ще довго не могла заспокоїтися. Їй все одно було дуже страшно.Але вона притримувалася мудрих слів чоловіка.Сеньйор Антоніо був досить справедливим і добрим, хоч інколи і строгим.Але його дружина все-таки розповіла про подію своїй подрузі...Словом, про втечу Рін незабаром дізналася половина жителів їхнього рідного містечка.Та, на щастя, в Мадриді шукати дівчину ніхто не став.Та й місто це занадто велике, щоб знайти її – звичайну зеленооку дівчину з ім'ям Рін.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Іспанська хитрість
Adventureрозповідь про дівчину з досить бунтарським характером, яка живе в Іспанії