Sziasztok!❤️
Ahogy előzőleg ígértem, megosztok veletek néhány szösszenetet a draftjaimból. Ezek a oneshotok az inaktivításom alatt készültek, és egyik sem lett befejezve. Kivettem részeket belőlük és ezeket osztom meg most veletek. Jó szórakozást hozzájuk😏1.
[Peter Parker]
Monotonon kattogtatom a kezemben lévő tollat, de sajnos ez semmivel nem visz előrébb. Bambán pislogok az előttem lévő betűk és számok halmazára, de olyan, mintha köztük és az agyam között egy 3 méter vastagságú fal húzódna. Reszketve felsóhajtok, amibe az elgémberedett tagjaim is belerázkódnak. Holnap félév végi dolgozatot írunk kémiából, viszont én semmit nem értek abból, amit meg kell tanulnom.
Idegesen húzok át egy újabb feladatot, amit nem sikerült megoldanom, aztán újra és újra végighúzom rajta a kék tintát, egyre gyorsabban és agresszívabban, míg végül a papír közepe kiszakad. Hangosan kifújom a levegőt, és egy határozott mozdulattal kitépem a tönkretett lapot, egy galacsinba összegyúrom, és hátra sem nézve átdobom a vállam fölött. Ráhanyatlok a pultra, az arcom a könyökhajlatomba temetem.
Sose sikerül semmi.
Beharapom az alsó ajkam, és próbálom a gondolataimat jobb irányba terelni. Lépteket hallok, majd pár pillanat múlva a lépések elhallnak, helyüket egy lágy hang veszi át.
– Greace?
Morgok valamit az orrom alatt, és ugyanabban a pózban maradok.
– Kicsim! – szólít meg újra.
Egy ismerős kéz simít végig a hátamon. Lomhán megfordulok, és belenézek Peter szemeibe.
– Minden rendben? – kérdezi, miközben kihúzza a mellettem lévő széket.
– Nem! Semmi sincs rendben! – fakadok ki. Fájdalmasan felnyögök, és visszaesek a pultra, fél szemmel Petert figyelve.
Ő közelebb araszol, kiemeli a kezeim közül a kémia füzetet, és összehúzott szemekkel nézegeti.
YOU ARE READING
^Marvel Oneshots^
FanfictionUPDATE 2022: Olvasd el kérlek a "Bosszúállók-gyülekező!" részt🔥 'Marveles novellák❤️ 'MCU karakterekkel, és színészekkel✨ 'Olvasd el a ^Hogyan működik?^ részt, hogy rendelhess one shotot✔️