Szemszög: E/1
Szavak száma: 908
@Summergirl_03 kérésére készült. Remélem tetszeni fog❤️
Felhasznált mondatok: 4,31,37Egy hosszú bevásárlólistával a kezemben próbálok eligazodni az üzlet sorai között. Mikor bejelentettem, hogy megyek vásárolni, a többiek azonnal kaptak az alkalmon, és megrohamoztak a kívánságaikkal. Természetesen ahányan vannak, annyi féle dolgot kértek. És pluszba kaptam még egy potyautast is, aki mindenképp látni akarta, honnan szerezzük be azt a sok finomságot, amit ő aztán egyszerűen bezabál.
- Loki, ne játszadozz már a bevásárlókocsival, hanem gyere utánam! - szólok rá legalább harmadszorra. Percek óta azzal szórakozik, hogy előre hátra tologatja a kocsit, figyelve, hogyan mozognak a kerekei.
- Asgardba is kéne ilyen szekér. Én miért nem ülhetek bele? Láttam az előbb egy midgardit aki úgy utazott.
- Az a midgardi három éves volt. Te hány éves vagy? - teszem csipőre a kezem.
- Nem három - válaszol összehúzott szemekkel, de végre elkezdi normálisan tolni a kocsit előttem. Legalább a zöld köpenyét le tudtam róla imádkozni mielőtt elindultunk.
Egy sóhaj után újra a listába vetem magam, miközben lassan megyek előre.
- Figyelj most ide - szólok Lokinak, akinek a keze megint elkalandozott a polcokon lévő üdítők felé, és utánm jön. Zöld szemeit rám emeli, és úgy tűnik, hallgatja amit mondok. - Clintnek és Natashanak keresni kell Cheerios gabonapelyhet, Tony kért három üveg whiskyt, Thornak pop-tarts kell, mily meglepő...
ESTÁS LEYENDO
^Marvel Oneshots^
FanficUPDATE 2022: Olvasd el kérlek a "Bosszúállók-gyülekező!" részt🔥 'Marveles novellák❤️ 'MCU karakterekkel, és színészekkel✨ 'Olvasd el a ^Hogyan működik?^ részt, hogy rendelhess one shotot✔️