Szemszög: E/1
Szavak száma: 1460
Jó olvasás!🔥Szombati nap alkalmából a fotelbe süppedve nézem a sorozatomat. Persze lehetnék most máshol is, mint például egy másik országban, miközben megsemmisítek egy újabb Hydra bázist, de sajnos vannak akik úgy gondolják, hogy túl veszélyes ilyen helyre merészkednem. Mondjuk megértem őket, elég volt engem egyszer kiszabadítani onnan, de az már egy éve volt. Azóta sokat fejlődtem, mind emberileg, mind képességileg. A Hydra hatalmas vereségnek könyvelte el, mikor elvesztették a Maximoff ikreket, így az első leendő alkalommal újrakreálták az egyiküket és létrehozták Pietro Maximoff lány kiadását, alias engem. Azelőtt is náluk voltam már, leginkább fiatal kémként használtak fel, de aztán meglátták bennem a lehetőséget, és egy program illetve néhány általuk létrehozott szer segítségével hasonló lettem, mint Pietro. Persze nagyobb hasznuk lett volna, ha valahogy Wanda erejét átruházhatták volna rám, de arra már nem terjedt ki a tudásuk. Így megkaptam a gyors anyagcserét, szupergyorsaságot, a még Pietroénál is gyorsabb regenerációt és szinte tökéletes egyensúlyérzéket. Azt fontos elmondani, hogy én nagyon hűséges voltam a Hydrához, így mikor a Bosszúállók rámtaláltak és elhoztak onnan, először nem repdestem az örömtől. Beletelt egy kis időbe mire rájöttem, hogy ők csak jót akarnak nekem, így végül elengettem a makacsságom és hagytam, hogy segítsenek nekem. Azóta pedig a Bosszúállók bázisa lett az otthonom.
أنت تقرأ
^Marvel Oneshots^
أدب الهواةUPDATE 2022: Olvasd el kérlek a "Bosszúállók-gyülekező!" részt🔥 'Marveles novellák❤️ 'MCU karakterekkel, és színészekkel✨ 'Olvasd el a ^Hogyan működik?^ részt, hogy rendelhess one shotot✔️