Szemszög: E/1
Szavak száma: 1365
deathcrone kérésére készült❤️ Remélem, hogy tetszik. Őszintén, én nagyon élveztem az írását😊
Felhasznált mondatok: 8,19,24Fáradtan csoszogok be a konyhába, ahol reggel lévén a többiek is helyet foglalnak. Steve a sütőnél ügyködik valamit, Tony már az italos pultnál flangál, a maradék pedig fejezi befelé a reggelijét. Úgy látszik, ők aludtak. Jó nekik.
- Csipkerózsika! - kiállt fel Tony, aki először észrevesz. Erre már mindenki felfigyel, és a tekintetek rám szegeződnek. Gyorsan körbenézek rajtuk, de az egyetlen aki feltűnően viselkedik, az természetesen James Buchanan Barnes, aki megforgatja a szemeit, majd a müzlistálját megfogva feláll a helyéről, és rám sem nézve elmegy közvetlen mellettem. Utál engem, ez nyílvánvaló, csak azt nem tudom miért. A többiek szemlesütve esznek tovább.
Elbaggyogok a kávéfőzőig, és töltök magamnak egy bögrével, teszek bele tejet és cukrot, majd tejszínhabot a tetejére és egy kis fahéjjal is megbolondítom. Bucky többször is megjegyezte már, hogy csak én lehetek ennyire ízlésficamos, hogy ilyenekkel rontom el a kávét.
A pultra könyökölök, kezeim közé veszem a meleg italt. Legalább egy kis boldogság reggelre.
- Figyeljetek egy kicsit ide! - tapsol néhányat Tony. Unottan fordulok az irányába, aztán kortyolok egy kicsit a kávémból. Finom - Ma este privát bulit csapunk, annak a tiszteletére, hogy majdnem elfogtuk a rosszfiúkat.
VOCÊ ESTÁ LENDO
^Marvel Oneshots^
FanficUPDATE 2022: Olvasd el kérlek a "Bosszúállók-gyülekező!" részt🔥 'Marveles novellák❤️ 'MCU karakterekkel, és színészekkel✨ 'Olvasd el a ^Hogyan működik?^ részt, hogy rendelhess one shotot✔️