Evde giydiğimiz absürt parti şapkalarıyla The Batman izliyorduk. Bir yandan yediğimiz pasta tabaklarımızın arasına giren Hyunin ile ortam yumuşamıştı. Hyunjin kedinin yalamasına izin verip tabağını ona eğdi.
Filme bakışlarını geri döndürdüğünde sağ elini saçlarıma atmıştı. Önüme düşen saçlarımı okşuyordu. Pastam bittiğinde tabağımı masaya koydum.
"Biliyorsun değil mi? Arkadaşlar böyle davranmaz" dedim ona, anlamamış gibiydi dediğimi.
Anlamadığını kafama takmadan yine yanına oturdum. Film bittiğinde yarı açık gözlerimle hayatımda izlediğim en iyi DC filmi olduğunu düşünüyordum. Hyunin'i sevmek için yanına oturduğumda gözümü alan ışığı kapatıp gece lambasını açtım. Yanıma oturan Hyunjin ile dik duruyordum. Kolunu omzuma koyduğunda bi anlık deja vu yaşamıştım. Hatırladım! Bunu rüyamda görmüştüm!
Hiç bozuntuya vermeyip sevmeye devam ettiğimde aynı şekilde beni izliyordu. Gerçekten inanın nasıl anlatsam, kelimelere sığmıyordu o an. Acaba rüyam gerçekleşiyor mu diye düşünmekten alıkoyamamıştım kendimi.
Ona kafamı çevirdiğimde diğer elinide diğer omzuma koyup bana ağırlığını bıraktı. Oluyordu! Gerçekti eminim bu sefer!
Kafasını omzuma koyup bana sarıldı o an.
O kadar mutlu olmuştum ki, sanki kalbimdeki kelebek haritasından çıkıp kafasına eseni yapıyor gibi hissettiriyordu. Kafasına eseni yapması mantıklıydı şu an olduğumuz konumda.
Kafası hala omzumdayken kısık hırıltılı sesiyle konuştu.
"Seni seviyorum jeong, çok. Kalbini benden başkasına açma olur mu?"
Fal taşı gibi açılmış gözlerimin yerini gülüşüm almıştı. Gururlu bir gülüştü bu. Kafasını kaldırıp bana gülümsedi.
Çoktan yanaklarıma kayan elleriyle ona teşekkür ederek bakıyordum.
Buluşan dudaklarımız hakkını veriyordu.
Bana en son sıkıca sarıldığında mutluluktan ağlıyordum. Göz yaşlarım kendini Hyunjin'in tişörtüne bırakmıştı.
•••
İlk kalbim onu hissettiği zaman ki gibi yanyana sarılarak uyumuştuk. Bu uyku kalkmamam ve hep onun yanında kalmam gereken uykuydu.
Ellerimi sıkıca tutup kalbine koyuyordu. Göğsüne koyduğum kafam en iyi yastığı bulmuş gibiydi.
Onun güzel kokusunu içime çekerek uyudum o gece. Hayatımın en huzurlu uykusuydu bu.
•••
"1...2...3 ve 4 evet evet 4 yıldız. Ellerimizi kenetleyip üstünde gezdirdiğimiz kitap sayfalarını sen okurdun bana hep. Parmağımı tutup kaldığın yeri bana okurdun. Ben dinlemedim hiç seni Sevgilim. Sana baktım o tozlu harfleri tonlama ile okurken. Kitaplarda bulduğun yıldızlar bana saçma gelirdi. Anladım, sen benden 2 gün ayrı kalsan bile bana koşarak yıldızlarıyla yanıma gelen Hyunjin'i özlediğimi anladım. Hatırla sevgilim, kavga etmiştik bir keresinde; ben bilememiştim o yıldızların senin için önemli olduğunu. Gönlümü nasıl aldığını hatırla. En büyük yıldızım sensin demiştin. 'Beyaz cücem değilsin, beyaz cennetim sensin'
Seni çok seviyorum sevgilim.
Biz şimdi evlendik seninle ama inan seninle aşkımızı ıslak imza ile kanıtlasak bile hiç bir şey değişmedi bana.
Hala benim güzel Hyunjin'imsin.
6 yıl oldu seninle ilk birlikte uyuduğumuz zamanların üstünden. Biz seninle ruh ikizi değildik. Aynı ruha sahipde değildik. Biz seninle birbirini tamamlayan iki rengin her nerde olursa olsun uyuşmasıydık.
Sen bana dokunduğunda kalbimin hızlı atmasına alıştırdın beni. Kalbim hızlı attığında senin yüzünden olduğuna alıştım artık.
Hiç bir zaman birbirimize veda etmeyeceğiz çünkü biz ölsek bile ayrılmayacağız.
Çünkü veda kelimelerle yapılmaz.
Veda veya ayrılık kelime gerektirmez
Ve biz kelimelerimizi her sarılışımızda aktardık birbirimize.
Gülüyorum, sen salonumuzda otururken geçmişi kelimelere dökmek garip değil mi?
Sen şu an Hyunin ile oynuyorsun ve bende ilk sarılarak uyuduğumuzu yazıyorum.
Komik sevgilim. Komik değil, sadece benim gülebileceğim komik sevgilim.
Sevmenin bu kadar güzel hissettirdiğini bilmiyorduk ikimiz.
Küçüktük, aramıza giren iki üç engel sebebiyle kavga ederdik. İnsanlar gülerdi bize. Ama eğlenirdik.
Son kelimeleri yazmak üzse bile şu an yanına kıvrılıp oturacağımı ve bundan haberin olmayacağını biliyorsun.
Bunu okuyacağını sanmam ama sana asla veda etmeyeceğim. Gözlerimin kapalı haliyle seveceğim seni eğer öleceksem.
Seni seviyorum sevgilim Hyunjin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I want a punch from your hands を hyunin
Random"-O ellerinle bana yumruk at" "-Siz sadece beni iyilestirmeye yarayabilirsiniz, boks yapmama degil" "-Peki, gucsuz kalmaya devam et" dedi yuzune yapistirmami engellemeye calisirken [tamamlandi]