Ajung în camera mea și ma pun pe pat.
Știu ca Sebastian a venit după mine pana în fata ușii camerei mele dar acum unde s o fi dus?Defapt nici nu îmi pasa, cum spuneam mă pun pe pat și stau câteva minute pana ce somnul îmi învăluie trupul iar mintea mi se golește uitând de tot ce s a intamolat în ultimul timp.
Ce e asta? Unde mă aflu? Stai poțin sunt pe holul conacului, dar cum am ajuns aici? Parca eram în camera de hotel din New York.
Aud țipete și hotărâsc să merg în direcția respectiva..... Parca, cum alergam mai mult către acele țipete parca, holul se lingea și mai mult, întunericul se adâncă iar frica deja îmi cuprinsese corpul.
Ajung în fata unei ușii și când o deschid părinții mei erau întinși pe jos în neste bălți uriașe de sânge.Nu se poate din nou acest vis!
Aleg să merg mai aproape de ei iar atunci o vad pe Angela lângă ei zâmbindu mi,ce diabolica poate fi.
C:Deci tu ai făcut asta
Ang:Poate
Merg la ea și mă trezesc în alta parte.
Eram în cușcă aceea nenorocita în care am fost băgată pana cineva sa ma cumpere.X:Ohoo, este mai buna decât celelalte. O cumpăr!
C:Nuu, nenorocit ce ești, te viu distruge
Eram speriata, am mai trecut prin asta o data dar tot mă speria.
Acum este momentul în care m au luat și m au însemnat pe spate cu sigiliul acela tâmpit.
Din nou mi au pus fier încins pe spate.X:Acum, draga mea, sa nu țipi prea tare *și ii pune fierul încins pe spate ce i arde pana la carne , iar urmele de sânge încep să curgă din spatele ei *
C:AAAAAHHH!
X:Duceti o în cealaltă camera
Unul m a luat ca pe sacul de cartofi îndreptându-se cu mine în spate în camera în care îmi voi lua adio de la viata.
M a pus pe masa blestemata de care m a legat și inevitabil când fel care m a cumpărat și a băgat cuțitul pe care îl ținea mereu cu el în burta mea, iar după în inima.Nu mai puteam de durere, chiar dacă sunt într un vis tot pot sa simt durerea îngrozitoare ce poate fi asimilata cu ușurință cu durerea a 1000 de ace băgate în ochii mei.
C:Omoara i, omoară i, omoară i, omoară i. Omoară i pe toți chiar acum! Asta am de făcutȘtiu ca în momentul acesta trebuie sa apară Sebastian. Super iarăși se va schima "cadrul"
Exact cum am bănuit.
Acum eram într e lume, rai și iad.S:Oia, oua dar ce stăpâna mica avem noi aici. Deci tu ești cea care m a invocat
C:Da
S:Și ce ai dori mai exact, mica stăpâna
C:Răzbunare
S:Un copil atât de mic sa se răzbune
C:Da, vreau sa îmi răzbun părinții. Sa ii omor pe cei care m au rănit
S:Sa facem un contract
S:trebuie sa alegi acum
C:eu eu...
C:Și ce vrei în schimb?
CITEȘTI
Black butler
RomanceO carte despre Black butler, aici Ciel va fi fata fiindcă sunt multe povesti în care apare ca și în anime dar în cartea mea va fi fată. Capitolele sau mai bine spus povestea nu va fi ca și originalul, adica nu voi folosi toate lucrurile din anime ,v...