Acest capitol va fi mai mult din perspectiva autoarei, adică din perspectiva mea
Ciel povMă trezesc cu o durere groaznica de cap.... Nici nu sunt în stare sa ma ridic din pat, mă uit în stânga mea și nu îl mai vad pe Sebastian. Unde s o fi dus?
A stai, ce prosta sunt.. Are lucruri de majordom pe care trebuie sa le facă.
Mă ridic din pat și merg la baie pentru a îmi face un duș, intru, ma dezbrac și ma bag în cada.
Îmi închid ochii pentru a mă relaxa dar după 5 minute toată relaxarea mi se duce.
Simt 2 mâine pe mine, mai exact una pe spate și alta pe picior. Deschid ochii știind sigur cine este și aparent bănuielile mele erau corecte, era Sebastian.S:My lady, permiteți mi să vă ajut
C:Nu mulțumesc
S:Insist
C:Uf... Bine
Acesta ma ajuta cu baia, mă îmbracă iar apoi covor jos pentru a manca.
Logic ca jos ma aștepta minemi altul decât minunatul Soma împreună cu Agni.Sm:Ciellll, bună dimineața!
Ag:Bună dimineața, contesa
C:Bună
Sm:Deci te bucuri sa ma vezi?
C:Nu, și dacă e sa o luam logic e numai dimineața ca bună a fost pana sa te vad pe tine
Sm:Ag.. C.. Ce?
C:Nimic interesant
Ag:Va rog, haideți la masa
C/Sm:Hai
După ce au mâncat ciel era în biroul sau, acesta primește o înștiințare de la Sebastian prin care o informează pe acesta ca vor fi nevoiți sa meargă în New York pentru rezolvarea unor cazuri de dispariție. De data acesta dispariția unor femeii, toate cu vârstele cuprinse într e 18-35 ani.
Cum au auzit asta, și au și făcut bagajele urmând ca peste 2 zile sa se îndrepte către New York.Peste 2 zile
Ciel împreună cu majordomul sau tocmai ce ajunseseră în New York, dar nu fusese o călătorie prea plăcută din pricina faptului ca pe tot parcursul drumului mai fuseseră însoțiți și de către Greil care nu ezita nici măcar o secunda sa se dea la Sebastian fapt ce pe Ciel o amuza mai mult.
Cât timp Sebastian făcea rezervările într un hotel Ciel stătea la o bârfă mica cu Greil
Gr:Deci.... Spune mi, cum este Sebastian dezbrăcat? Știu ca l au văzut asa, ohhh.... Vreu și eu sa îl vad, poate voi avea noroc sa întru peste el în dus și poate să ne și "contropim" corpurile.
Ahh... Numai gândul la asta ma face sa ma simt în extaz
C:As spune mai mult în nebunie. Și nu l am văzut dezbrăcat, nu știu cum arata *spune acesta mințind și întorcându-se cu spatele pentru a nu i se vedea roseata din obrajii sai *
Gr:O haide Ciel, nu ma minți
C:Eu nu mint niciodată
Gr:immm
S:My lady, gata. Putem merge în camera dumneavoastră pentru a va stabili
Gr:Sebas-chan... Vrei sa stai cu mine în camera? *spune în timp ce îl atingea pe piept, dar Sebastian ii îndepărtează pana *
S:Domnule Greil, sunteți foarte amabil dar mă văd nevoit sa refuz oferta dumneavoastră
În camera lui Ciel
C:Gata, mulțumesc pentru ajutorul acordat
S:Cu drag, Ciel voi rămâne cu tine în camera pentru a avea grija de tine
C:CE? Dar nu vreau
Gr:Da.. Da.. Hai sa stai cu mine
S:NU
Au trecut câte zile în care ciel nu reușise sa facă nici măcar o descoperire despre cazul lor, toate pistele pe care le primea erau numai piste false.
S au gândit ca ar trebui sa meargă și în apropiere pentru a încerca să dea de ceva, dar fără folos.Cum mergeau ei în calea lor se ivise o biserica, plina ochi de călugări și călugărițe.
Au ajuns acolo ca, de ce nu?, începând sa caute și acolo informații dar era în zadar, pana când au dat de o călugăriță tânără ce la început nu se oferise sa ii ajute pana când deșteptul de Sebastian se gândise sa ii facă o propunere călugăriței, prin care el sa se culce cu ea în schimbul câtorva informații pe care ea le avea.Numele sau era Mia dar numele de curtoazie pe care fiecare călugăriță îl avea, cel puțin în acea biserica, ce părea cam dubioasa toate aveau un nume de curtoazie ceea ce este dubios fiindcă numai cei de vița nobila îl pot deține.
Trecând peste asta numele ei de curtoazie era Ziona Selin (spunândui-se Selin).
Acesta Selin părea inocenta pana în momentul în care acceptase sa se culce cu Sebastian în schimbul câtorva informații amărâte.
Cei 2 au intrat într o "camera" ei bine nu era chiar o camera mai mult o încăpere dintr un hambar, unde începuse acțiunea.
Ceea ce era mai rău era ca afara se afla și biata de Ciel, care era nevoita sa audă o alta fata cum se simte bine cu persoana pe care ea o iubea. Se abține din greu sa nu plângă, știa ca nu este momentul pentru a face o scena de gelozie dar durerea o macină pedinauntru.
Se puteau auzi gemetele celor 2 provenite de la plăcerile pe care și le ofereau unul altuia dar asta pe Ciel o enerva și mai rău.
Aparent Sebastian nu se gândise ca acesta actiune o va îndepărta și mai mult pe Ciel de el, prostu i prost.
În schimb langa ea se afla nimeni altul decât Greil care fierbea efectiv de nervi și mai avea puțin pana sa facă spume.După ce aceștia terminaseră treaba (suna penibil). Primiseră informațiile dorite, acum se îndreptau către hotel pentru a se pregăti pentru slujba ce urma, da trebuieau sa fie și ei prezenți.
C:Se pare ca astăzi ți a mers bine, chiar te ai distrat
S:Nu chiar
C:Ce vrei sa spui?Nu ți a plăcut sau?
S:Nu prea fiindcă nu o iubesc, eu te voiam pe tine.
Cât timp era cu ea, mi am imaginat ca erai tu în locul ei *acesta se apropie de ciel, încercând sa o sărute dar ea se ferește și ii spune :.. *C:Scuze dar după cele întâmplate nu vreau sa ma atingi sau chiar mai rău să mă săruti
S:Aa... Dar încă te iubesc
C:Nu ai cum sa îmi spui ca ma iubești și sa ți o tragi cu altele
S:De ce nu?
C:Nu fi nesimțit. Mai mult, spusasi ca îți imaginai ca eram eu în locul ei. Tu gândești?
S:Da
C:Nu se vede *spune și o ia mai în fata dar Sebastian încearcă sa o apuce de mana *
C:Nu, lasă ma și nu ma atinge
Scuzați eventualele greșeli gramaticale sau de punctuație
CITEȘTI
Black butler
RomanceO carte despre Black butler, aici Ciel va fi fata fiindcă sunt multe povesti în care apare ca și în anime dar în cartea mea va fi fată. Capitolele sau mai bine spus povestea nu va fi ca și originalul, adica nu voi folosi toate lucrurile din anime ,v...