Ne am întors după câteva zile acasă. În aceste zile nu s a mai întâmplat nimic importat, Sebastian ca de obicei era cu dresoarea pretinzând că o face pentru a mă apară pe mine.
Cu Atsushi nu am mai discutat, nu știu de ce dar când l am sunat acesta mi a respins apelul
Cu câteva zile în urma
S:Atsushi, ți am spus să nu îndrăznești sa te atingi de ea. De ce ai făcut o?
Atsh:Nu m am atins de ea, doar am vorbit
S:Te ai îndrăgostit de ea, nu?
Atsh:Da! ȘI NU AM DE GÂND SĂ LAS PE UNU' CA TINE SA ÎȘI BATA JOC DE EA CUM AI FĂCUT ȘI PAMA ACUM
(Sebastian deja începuse sa se enerveze ochii sai devenind roșii ca sângele)
Atsushi
Acesta începe să se apropie de mine foarte repede având o figura foarte înfiorătoare.
Ii apăruseră și ghiare lungi cu, care a început să mă atace.
Știu că sunt vampir dar mi au fost luate puterile de către părinții mei... Am făcut o tâmpenie și mi le au luat pentru un interval de 6 luni drept pedeapsa.
Asa că tot ce pot face este să fug... Acesta a reușit să mă rănească în zona apdominala și vad cum semnul de pe mâna sa începe să strălucească semn că este chemat de ciel, acesta având o problema.S:știu ca acum ești neajutorat fără magia ta asa că mă voi întoarce dacă nu stai departe de Ciel, ea este doar a mea. Clar?
Atsh:bine
Îmi este greu să renunț la ea, știu că ăsta o va răni din nou și din nou, dar pentru un moment mai bine renunț măcar pana îmi voi recupera puterile.
Pentru 4 luni voi renunță, au trecut 2 luni deci mai am 4 fără puteri.Așteaptă și o să vezi tu Sebastian Michaelis, nu voi renunță definitiv la draga ta stăpâna fiindcă ei ii este mult mai bine lângă mine decât lângă tine.
Înapoi
Ciel pov
Cu 5 zile în urmă am fost atacata de niște proxeneți care au încercat să mă răpească
Stau în biroul meu și îl vad pe Sebastian cum intra în biroul cu o tava pe care avea o farfuriuta cu biscuiți și o ceașcă cu ceai.
C:Sebastian, când putem să vorbim despre tot ce îmi ascunzi?
Sper totuși să nu mă uimească tot ce voi auzi
*spun cu o expresie rece fiindcă vrea să îmi dispară toate sentimentele pentru el*
CITEȘTI
Black butler
RomanceO carte despre Black butler, aici Ciel va fi fata fiindcă sunt multe povesti în care apare ca și în anime dar în cartea mea va fi fată. Capitolele sau mai bine spus povestea nu va fi ca și originalul, adica nu voi folosi toate lucrurile din anime ,v...