La conacul Trancy

12 3 14
                                    


Ciel povestește

Am ajuns împreună cu Sebastian acasa la Trancy.
Oh.. Alois cât de mult îmi doresc sa te vad murind.
Alois a fost adoptat când era mai mic de către contele Trancy, acesta fiind un pedofil gay obsedat, înainte de as alege fiul s a culcat cu ei, defapt i a abuzat și cei care nu făceau fata și se îmbolnăvesc erau aruncați ca niște cârpe murdare ce odată folosite nu mai sunt bune de nimic.
Acesta avea și el la rândul sau un contract cu demonii, demonul sau era Claude.
Alois este un răsfățat, are parul blond, nu are bunele maniere, ochii lui sunt albaștri. Are ochi frumoși dar pacat ca suntem dusmani. Acesta este mai mare cu un an decat mine, are 18 ani.
Aproape ca îmi pare rău pentru Alois, dar a făcut multe lucruri murdare și de aceea astăzi am venit să verificam ceva, bine ca nu sunt acasă.

Alois

Claude

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Claude

Puteți vedea asemănarea dintr e Sebastian și Claude?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Puteți vedea asemănarea dintr e Sebastian și Claude?

C:Sebastian am găsit ceva, stai de 6 sa verific dacă e totul în ordineS:SigurC:Nu pot să credS:Ce s a întâmplat my lady?C:Alois vrea să pună în practica un furt

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


C:Sebastian am găsit ceva, stai de 6 sa verific dacă e totul în ordine
S:Sigur
C:Nu pot să cred
S:Ce s a întâmplat my lady?
C:Alois vrea să pună în practica un furt. Mai exact de a ma rapi și a ma tine prizoniera pana as începe să îl iubesc.
Asta nu se va întâmpla niciodată. Am sa fac poza la acest "document" și sa mergem mai departe
Gata hai să vedem mai mult.
S:Haideți

Aceștia încă investigau prin conac, intrând într o camera și se pare ca planul lor fusese dat peste cap atunci când ciel se despărțise de Sebastian investigand  singura, ajunsese într o camera unde pe o masa era un bilețel în care se spunea ca au venit să investigheze degeaba fiindcă Alois știa deja de planul lor.
Atunci cineva ii acoperă gura lui Ciel acesta începând sa se zbată dar nereușind să scape fiindcă persoana din spatele ei era mult mai puternica.
Claude ii acoperise ochii și o legase ducând o într o încăpere secreta unde a lăsat o jos și fiind legata nu putea sa facă nimic.
Acesta ii dăduse eșarfa jos de la ochi și îl văzuse pe Alois cu încă 2 bărbați exceptandul pe majordomul sau Claude.
Era în roșcat cu parul lund, îmbrăcat ciudat dar îl cunostea. Era Grall majordomul mătușii sale.
Da Grall era un secerator, dar nu o

(explicație :zeu al morți)

putea răni pe Cile ca astfel era conștient că Sebastian l ar omora. Iar Grell îl iubea pe Sebastian vrând să se căsătorească cu el (ciudat, nu? 🤣)

Alois începuse sa vorbească cu Ciel spunându i ca știa de planul lor și ca dl era îndrăgostit de ea dar atunci când ciel l a refuzat acesta nervos i a dat o palma de toată  frumusețea.
Le a spus celor 3 bărbați sâ iasă din încăpere , el rămânând singur cu Ciel. Acesta i a mai tras o palma după dăndui un sărit iar acesta ferinduse.

Alois :Nu te mai feri curbă mica ce ești , altfel vei suferi mult.
C:Ești sigur?
Alois :Da!
Acesta i a dat jos lui Ciel peticul de la ochi, văzândui se semnul contractual pe care acesta îl avea cu Sebastian
C:Eu nu as fi atât de sigura dacă as fi în locul tău.
Sebastian, sunt aici. Acesta este un ordin... Vino imediat și salvează a scăpând și de acest nimic.

*dintr o data ușa se sparge nefiind păzită pe ea intrând Sebastian, acesta când și a văzut stăpâna a venit și a dezlegat o apoi dând sa îl lovească pe Alois care la rândul sau și a chemat majordomul*

Alois :Claude vino și omoarăl pe Sebastian

*Claude apare și el*

Claude :Yes, you highness

C:Sebastian omoară l pe Alois și majordomul său

S:Yes, my lady

Aceștia încep sa se lupte rămânând sa vedem cine ca câștiga.
Cine credeți ca ma câștiga... Sebastian majordomul lui Ciel sau Claude majordomul lui Alois?

Întrebarea potrivita este cine va câștiga? Va câștiga unul dintr e ei? Oare va exista un supraviețuitor? Vor supraviețui ambii sau amândoi vor muri?

Acestea sunt întrebări fără răspuns dar totuși eu am răspunsul la ele, le veți afla în capitolul următor care va fi postat mâine.

Scuzați eventualele greșeli gramaticale sau de punctuație. Este posibil sa apară deoarece nu îmi editez capitolele.

Black butler Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum