အိမျရှေ့မှ ကားသံကွားသညျ။
ပွနျလာပွီထငျတယျ.....။"Jeon Jaungkookkkkk! ...."
ဒယျဒီသညျ ဒေါသတဈကွီး ပွေးဝငျလာပွီး...ကြှနျတောျ့အငျးကြီကောျလံစအား ဆှဲဆုပျလြှကျ....
"မငျးမှာ Time tableမရှိဘူးလား....ဒီအခြိနျက Guideပွတဲ့အခြိနျဆိုတာမငျးမေ့နတောလား...ဟမျ!...Busanပွနျပို့မယျပွောတာတောငျမကွောကျဘူးဆိုတော့...မငျးကတောျတောျ ဆိုးနပွေီ...မငျးကိုစာသငျဖို့...ဆရာကစောငျ့နတောအခုထိပဲ...."
ဒယျဒီ သိပျစိတျတိုနသေညျ့ပုံ.....။
ဆရာJiminက ခုခြိနျထိမပွနျပဲစောငျ့နတောတဲ့....။
ပွနျမလာဘူးဆိုလညျး....အိမျပဲပွနျလိုကျရောပေါ့....ဘနှယျ့လူကိုစိတျမကောငျးအောငျ...စောငျ့နရေသလား....။ဒီဆရာအဆိုးလေးကတော့...။"သား....သား...သူငယျခငြျးနဲ့.. ဆိုငျထိုငျရငျးစကားလကျဆုံကနြတောနဲ့...နောကျကသြှားတာပါ...သားမေ့သှားလို့ပါ...ဒယျဒီ...သား အငျးကြီပွဲတော့မယျ...လှှတျ..လှှတျပါအုနျး..."
"ရှငျကလညျး...လှှတျလိုကျတော့လေ...ဟိုမာလထေဲတောငျမွောကျနပွေီ....သူမေ့နလေို့ပါတဲ့ဆိုမ..."
မာမီသညျ ဒယျဒီ့လကျတှအေားပုတျခလြိုကျပွီး...
"သားကလညျးနောကျဆို....အခြိနျတိကမြှပေါ့...ဒီအခြိနျမှဆိုတော့..ဘာလဲ...သားကောငျမလေးလား..."
"ဟို...ကောငျမလေးတော့မဟုတျပါဘူး...ဒီတိုငျးအသိပါ..."
"စိတျဝငျစားနတေယျဆိုပါတော့..."
"အဲ့တာက....ဟို..."
"မငျးဘယျလိုဖွဈနတောလဲ..အသာနစေမျးပါ..မငျးကရညျးစားတှဘောတှတေောငျထားဖို့စိတျကူးနပွေီပေါ့....ဟုတျလား...".
"ဒယျဒီကလညျး...သားအသကျကငယျတော့တာကွလို့....သားခစြျတဲ့သူတှေ့ရငျ ရညျးစားထားမှာပဲလေ...ပငျပနျးနပွေီ....သားအိပျတော့မယျ...."
Jeon Jaungkookသညျ စိတျရှုပျသညျ့အလား ဆံပငျမြားအားထိုးဖှရငျး...အိမျပေါျပွေးတကျသှားသညျ။
"အဲ...သားအခနျးထဲမှာ...ဆရာ..."
"သူ့မှာမတြျလုံးပါတယျ...ပွောမနနေဲ့...အခြိုးကိုမပွဘေူးအဲ့ကောငျ..."