Yine gereksiz bir sabah daha. Her gece uyurken uyanamamak için dua ediyorum.Ama yinede uyanıyorum. Yine annem ve babamın kavga sesleri geliyor... Sahi ben ne zaman kurtulucam bu evden? bilmiyorum. Okulun ilk günü,hazırlandım ve annemler tartışırken öylece ortalarından geçtim. Dışarı çıktım.Ben çocukluğumdan beri kavga ve şiddetle büyüyen bi kızım o yüzden kavgalarda tepki veremiyorum. okulun ilk günü ve içim kıpır kıpır.Annemin kayıttan sonra elime tutuşturduğu kağıdı cebimden çıkartıp baktım. Sınıfım yazıyordu 9-F. Özel okula gidiyordum,ama bursla. Okula geldim.kapının önünde biraz durup okulu süzdüm. Okul inanılmayacak derecede büyüktü. Tam 6 katlı. Ve ben napıcağımı bilmiyorum. Okulu izlerken bana doğru gelen dört serseri çocuğu gördüm. Benim hakkımda "kıza bak,gidip biraz oynayalım" dediklerini duydum. Kalbim çıkıcak gibi atıyordu. Biri gelip beni hızlıca ittirdi. Duvara sıkışmıştım.okulun bahçesinde. Sonra bi çocuğun hızlıca koşarak benim yanımdaki dört serseriye "o elini biyerlerine sokmamı istemiyorsan git" dediğini duydum. Çocuklar dağıldı. Ve bana elini uzattı, yerden kalktım. "Ben akay"dedi. O an gözümden bir damla yaş aktı. "İyi misin?" Dedi. "E-evet,bende deniz"diyebildim sadece. "Hangi sınıftasın?"dedi. "9-F" dedim titreyerek. "Aynı sınıftayız,hadi gel yukarı çıkalım"bi anda konu atlamısı beni şaşırttı. Sanki beni az önce kurtarmamıştı. Sınıfa çıktık. Bacaklarım titriyordu. "En arkada ben ve arkadaşlarım oturuyoruz,sende bizimle oturmak ister misin?"dedi. Bi anda cesaretle"evet,ve az önce yardımın için teşekkürler. Rica ederim der gibi göz kırptı. Arka sıraya geçtik. Arkadaşlarıyla tanıştırmaya başladı.üç tane arkadaşı vardı. Hepsi ağzı açık beni daha doğrusu bizi izliyorlardı. Akay esmer uzun boylu bu çocuktu. Arkadaşlarından biri, "selam,ben Giray, bunlarda yalın ve oğuz,akayla zaten tanışmışsın"çok sıcak kanlı bir çocuktu. Her grupta olan ve başı derde girenleri kurtaran arkadaş Giraydı."Bende Deniz"dedim. "Akay kimseyle konuşmaz,içine kapanık bir çocuk, şaşırdık" sadece gülümsedim. Sıraya oturdum. Akayda yanıma oturdu. Sınıfa sırıtarak bir çocuk girdi. Akay,ve yalın çocuğu öldürecek gibi bakıyorlardı. Çocuk "Deniz baysoy ve Akay Öztürk'ü müdür bey odasına çağırıyor" şok oldum. Bu sabah beni rahatsız eden çocuklardan biriydi. Akayın kolumu dürtmesiyle sıradan kalktık, ve koridora çıktık. ikimizin de ilk günü olduğu için müdürün odasını bilmiyorduk. Çocuk eliyle asansörü işaret etti. "6. Kat" dedi. İçimde kötü bi his vardı. "Merdi-" dedim ve çocuk sözümü kesti."Hadi asansöre" Akay ve ben asansöre bindik. 6. Kata bastı. Ama bişey oluyordu. Ne?! Asansör aşağı iniyordu. Akay ve ben birbirimize bakıp kaldık." Sakin ol Deniz" dedi. Asansör durdu. Ama kapı açılmıyordu. "O çocuk kim" dedim. "Galiba müdürün oğlu" işte o zaman ikimizde anladık. Asansörde kaldık. Kapı açılmıyordu. Yere çöktüm ve elimi kafama götürdüm. "Ben korkuyorum" dudaklarımdan sadece bu sözler döküldü." Deniz, ben bi çözüm bulucam sakın korkma, yalın, oğuz ve Giray bizi aramaya gelirler"bu kelimeler içimi biraz da olsa rahatlattı. Sonra bişey oldu. Hiç beklemediğim birşey...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sabahlar
RomanceBir melek gökyüzüne aittir ama ben yerdeyim, en dipte, birinin beni tutup çekmesini bekliyordum. Umudum tükendi ve kendimi bırakıyorum. Ta ki seninle tanışana kadar. Sana kalbimdeki bütün şarkıları hediye ediyorum, Sana kalbimi hediye ediyorum. Biz...