✨ PART 2 ✨

0 0 0
                                    

Setibanya di airport 

" Haaaaa sampai pon... Ingatkan dah tak jumpa jalan ke airport HAHAHAHA "

Lawak Nurul terus disambut dengan gelak tawa Alisya dan Adriana. Adriana baru sahaja mau memesan makanan tetapi pembesar suara disekitar airport telah mengumumkan supaya customer customer yang ingin pergi ke Korea supaya keluar mengikut pintu ketiga dari airport.

" Haihhh aku baru nak makan. Dia dah suruh masuk nyah... Tak makanlah aku gamaknya "

" Sape suruh lambat... Haaaaa kan dah tak dapat makan... "

Adriana tergelak kecil melihat perwatakan Alisya yang caring teramat kepada Adriana dan Nurul

" Kan Isya kan... Padan muka dia tak dapat makan "

" Eh jap jap... Kau makan ni sape nak bayar? "

Tanya Adriana ringkas. Selamba Nurul je jawab.

" Kaulah bayarkan. Denda sebab aku tunggu kau lama sangat. HAHAHAHA "

" Hehe... Lawak ii... Haihhh yelah ii aku bayar "

Adriana terus pergi ke kaunter bayaran sebelum kembali disamping Alisya dan terus berjalan menuju ke pintu ketiga yang disebutkan tadi.

" Weyh aku gelabah lah... "

" Asal kau nak gelabah lak Ana? Bukan kau suka ke? HYBE tu... "

" Tah kau ni Ana... Rilek rilek sudahlah "

" Tak... I mean BTS ade kot... Mana tau aku sangkut ngan salah sorang member... Haaaaa sudah... "

" Bukan lagi bagus ke? "

Perbualan antara mereka bertiga terhenti kerana Adriana yang terlebih gelabah.

20 minutes later

" Tu gate tiga an? Haaaaa jom ii cepat keluarkan passport "

" Nyah... Tu gate 5 nyah... Tu hah gate 3 "

" Kau okey tak Sya? HAHAHAHA... Kang kitorang gi Korea kau gi Thailand lak "

" Ehhhhh haahlah HAHAHAHA "

Alisya yang tidak sabar mahu masuk ke dalam kapal terbang terus mendahului Adriana dan Nurul.

" Nyah awallah HAHAHAHA... sabar ii bende Tu tak lari "

" EXCITEDDD!!! "

" Aku tak paham au Nurul... Aku yang kerja dia Yang excited sekarang ni "

" Tulahhh HAHAHAHA "

Alisya, Adriana dan Nurul telah diperiksa dan dibenarkan masuk ke dalam kapal terbang.

" Jadi seat awak terus kedepan ya... Sebalik langsir hitam tu adalah first class flight... "

" Luxury betul kau nyah... Belikan kitorang seat first class lagi "

" HAHAHA... of course... Selesa sikit... "

" PENUMPANG YANG DIHORMATI. SAYA AISYAH MUHAMMAD NOR AKAN JADI PRAMUGARI ANDA PADA HARI INI. SILA PASTIKAN ANDA MEMAKAI TALI PINGGANG KELEDAR DENGAN BETUL. MATIKAN SEBARANG ALAT ELEKTRIK ANDA SEPERTI TELEFON BIMBIT SELEPAS LAMPU TALI PINGGANG KELEDAR MENYALA. SELAMAT DATANG KAMI UCAPKAN KEPADA ANDA "

" Lahhhh asal takleh main handphone lak ni?"

" Memamglah takleh main... Nnti signal terganggu "

SWEET SOUR LOVEWhere stories live. Discover now