✨ PART 4 ✨

0 0 0
                                    

" huaaa ngantuknya... Haihhh bilalah nak sampai Korea ni "

Adriana yang baru bangun dari tidur terus menguap dan mencari cari keberadaan Alisya dan Nurul.

" Uittt korang dua okay tak tu? "
Soalan yang diajukan oleh Adriana hanya disambut dengan isyarat tangan mereka berdua. Ibu jari dinaikkan menandakan mereka okay.

" Weyh... Pramugari tu dah lalu ke? Aku lapar ni " kata Adriana lagi

" Kau memang akan bangun time lapar je eh Ana? HAHAHAHA... Belum lagi... Haaaaa tu panjang umur pramugari kau "

" Ya cik... Ade ape ape yang saya boleh bantu? Cik lapar ke? "
Tanya pramugari yang bernama Ameera itu.

" Haah... Ada apa ya yang saya boleh pesan? "

" Gelojoh naw kau ni Ana HAHAHAHA... " Gurauan Alisya disambut dengan senyuman malu Adriana.

" Kami ada sediakan mixed grill, nasi lemak, dan macam ii lagi. " Kata Ameera dengan ramah.

" Kalau macam tu, bagi saya mixed grill satu set dengan nasi lemak ayam. Air pulak just give me a cup of hot chocolate and fresh orange "

Muka pramugari tadi agak terkejut apabila mendengar pesanan dari Adriana tetapi dia tetap husnudzon dan berkata dalam hati

" Mungkin mereka share bertiga kot... Takpelah aku ikutkan aje "

" Baiklah itu saje ke? " Tanya Ameera untuk kepastian

" Yup! Itu saje "

Pesanan tadi terus dibawa ke kabin untuk disiapkan. Sementara itu, Ana, Alisya dan Nurul terus bergurau sakan.

" Kau dah seminggu ke tak makan Ana? Asal kebulur naw aku nengoknya HAHAHAHA " Tanya Alisya sambil ketawa terbahak bahak.

" Alisya... Cover lah sikit mulut awak time ketawa tu... Unladylike betul ketawa gitu " tegur Nurul walaupun diri sendiri hanya 2 kali 5 sahaja.

" Aku diet lah... Dah 3 hari Aku tahan makan nasi... Harini cheat day aku so aku makanlah banyak sikit... Macam tak biasa pulak nengok aku makan gini" jelas Adriana yang agak terasa dengan gurauan Alisya walaupun dia tetap tergelak sama tadi.

" Cheat day makan gila banyak gitu? Bapaklah... Kau mencekik berat tak naik ii... Guna jin mende kau ni?? Share sikit". Pertanyaan Nurul disambut dgn anggukan laju Alisya.

" HAHAHAHA... takdenya jin² ni... Aku lepas makan minum air banyak je kot... Tahlah aku un tatau asal berat aku tak naik" jawab adriana sambil termenung pelik akan dirinya sendiri

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 09 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SWEET SOUR LOVEWhere stories live. Discover now