In urmă cu 10 ani am plecat din țară și m-am intors abia acum 2 ani. Tata nu a stat cu noi mult timp in China, sa intors pentru ca avea compania nevoie de el. Am plecat din țară dar sm lăsat aici o prietenă, cea mai bună prietenă a mea din copilărie. Nu-mi aduc aminte pres multe de ea pentru ca in urma cu 3 ani am avut un accident de mașină si mi-am pierdut memoria, temporar. Medicii spuneau ca într-o bună zi o să-mi aduc aminte dar de atunci nu mai am nici o speranță. Unele momente nici acum nu mi le pot aminti si e păcat. Mie foarte dor de ea și as vrea foarte mult sa o gasesc sa o strâng in brate si sa ii spun cât de mult mi-a lipsit.
-Tristă istorie, dar e foarte cunoscută.
-Adică?
-E o coincidență, fix cu 10 ani in urma din viața mea a mai plecat o persoana draga. Prietenul meu cel mai bun. Împreună cu el râdeam, plângeam mâncam si ma jucam. Apoi într-o bună zi a venit și-a luat rămas bun si a plecat. Anii au trecut iar eu m-am deprins cu lipsa lui, tot câteodată imi aduc aminte de el si plâng pentru că mie foarte dor.
-Trist, sper sa te revezi cu prietenul tau din copilărie cât mai curând.
-Multumesc de susținere Jimin.
-Nui pentru ce, voiam sa te intreb dacă diseară poti sa vii la noi la cină?
-Eu, la voi la cină?
-Da, vei putea?
-Da, la ce oră?
-La 17:30 e ok?
-Da, e perfect.
-Atunci rămânem la 17:00 eu am sa trec pe la tine să te iau si tot o dată am sa fac cunoștință cu prietenii tăi. Poți lăsa adresa?
-Da, imediat.
Next?
CITEȘTI
My Childhood friend (Prietenul Meu Din Copilărie( Jimin)
FanfictionÎnceputul povestirii 27.03.2022🦋🦋