1. Fejezet

17 1 0
                                    


        Az élet kegyetlen játékot űz mindenkivel lehet gyermek vagy felnőtt, szegény vagy gazdag, önzetlen vagy önző. Lényegtelen ki hova születik az a lényeg ki hova jut el saját erejéből. Hisz lehetsz szegény családból ha feltörekszel egy jó ügyvédnek. De lehetsz gazdag családból is ha csak szórod a pénzt akkor nem sokáig maradsz vagyonos. Ez az élet rendje ha tudod mi a célod küzdj érte ha meg nincs célod akkor bizony keress egyet magadnak mielőtt baj nem lesz. Nem muszály ügyvédnek leni vagy orvosnak hogy gazdag légy, lehetsz egyszerű munkás is lehethogy pénzed nem sok lesz de annál több midened családod barátaid szerelmed. Mindenki lenézi az egyszerű embereket pedig ők a világ leggazdagabb emberei. Ezt megtanultam én is hisz hiába vagyok mocskosul gazdag ha a barátaim csak a pénzért vannak velem és az emberek azért akarnak össze jönni velem, hogy több pénzük vagy egyáltalán legyen pénzük. Igen sajnnos ilyen az életem, Hisz egy nagymenő szálloda lánc igazgatója vagyok. Egyetlen igaznak mond barátom van Lizbeth Smith ő teljesen máshogy látja a világot. Pedig mocsok gazdag mégsem itélkezik és ott segít ahol tud amin nem lepődök meg hisz Gyermek sebész. Naponta ment meg életeket és naponta éli a békés világát. Egyetlen közös van bennünk az pedig, hogy egyikőnknek sincs partnerünk. Amit én nem csodálok, hisz a férfiak félnek az okos nőktől ők megszokták azt hogy a pénzért legyenk velük és azt tegyék amit mondanak. Azonban ha sikeresen élsz mint nő akkor a pasik terén reménytelen eset vagy. Hiszen ki akar egy olyan nőt akit nem lehet irányítani. Persze igy is van aki bepróbálkozik azonban hamar feladja. Nekem ez igy teljesen rendben is van hisz nincs szükségem egy irányítás mániás palihoz aki kénye kedve szerint ugráltathat. Azonban Lizbeth a mai napig reménykedik hisz ő ilyen csupa szív kedves önzetlen és naiv. Egy gyönyörű harminc éves sikeres nő. Rengeteget dolgozik segít bárkin és még a mai napig bedől mindenkinek aki csak kedvesen mosolyográ. Kinézete kifinomul csodás alakja van es szép hosszú szőke haja mellé társul a tenger kék szem. A legtöbb orvost az ember valami örögedő hatvan évesnek nézi ám ő kifejezeten csinos és fiatal igazi főnyeremény bármely férfinak aki őt válassza csak a baj hogy egyéjszakán és a pénzén kivül másért nem nagyon választja senki hisz mint mondtam túl okos és szorgos rengeteget dolgozik bármikor csöröghet a telefonja emiatt is ment tönkre rengeteg kapcsolata. Hisz akivel valaha össze jött és szét ment mindnek ugyan az volt az oka , hogy munka mániás. Pedig csak gyermekeket ment. Szerinte nem kéne olyan hamar eltávozni egyetlen gyereknek se. Bár ő sem tud mindenkit megmenteni emiatt is van nagyon sokszor a sírás határán, azonban törekszik arra, hogy mindig jobb legyen és megmentse a következőt. De térjünk is rám, hogy ki is vagyok az akinek minden gazdag ember tudja a nevét még sem találkozok velük a lapoknak nem nyilatkozok a partykra nem megyek el. A kérdés, hogy miért? Mert nem akarom az önző embereket nézni egy ilyen partyn se nem akarom azt látni, hogy hogy szorják a pénzt egy ilyen önző világban az önzetlenség a kiút. Nekem keményen kellett küzdenem érte. Hitelről hitelre mentem még végül 29 évesen létre hoztam az én kis Birodalmam a Sales hotel láncot. Több mint 12 csodás hotelem van mind más városba egy kettő más államban. De ez nem zavar hisz az egyetemet először ott hagytam és kezdtem az első helyemet egy panzióval később mikorra tudtam össze szedni anyit hogy bővítsek egy hotelt vettem ezután tettem le az egyetemet majd szépen bővitettem minden évben. Lehet voltam néha a nullán a bővítések végett de egy két honapon belul nagyobb profitom volt mint bárkinek. Ez vagyok én a pénzhez az emberekhez és az üzletekhez értek csak igazán. Rengetedet adományozok minden felé de nem igen szokott meghatni hisz egyhonapon belül vissza jön az a pénz. Emelett irtó sok hirrsséggel találkozhatnék egy kettővel előfordult már, hogy valóban találkoztam. De csak is Lizbeth miatt mivel szerinte nyitom kéne az emberek felé. A korháza fő támogatója is én vagyok. Még a közép iskolába ismertem meg ő már akkor is gazdag volt hisz az anyja divattervező Carola Smith még az apja James Smith Zenei menedzser a legtöbb nagy hirességnek ő egyengette pálya futásait. Míg én ki voltam egy senki hozzá képest. Anyám meghalt mikor még kicsi voltam, Apám pedig elhagyott szerinte én csak egy gond vagyok a nyakán azóta se láttam de nem is akarom. Anyai ágon a nagymamám nevelt fel és törődött velem. Emiatt is döntöttem, hogy én nem akarok ilyen férjet vagy párt mint az apám. De nem akarok ekkora szegénységbe élni sem. Sajnos a nagymamaám meghalt 3 évvel ezelőtt azonban látta, hogy megfogok állni a lábamon hisz akkora már meg volt az én kis Birodalmam. De vissza térve a közép iskolában megakart verni öt lány Lisbeth állt ki melettem és onnastól elválaszthatatlanok voltunk. Egyetemre is egy helyre mentünk csak külön szakra. Mikor már nem birtam fizetni felajánlották a szülei, hogy megteszik ám én nem akartam más pénzéből feltörekedni magam. EZért három m űszakos melom volt hogy tudjak nagyobb hitelt fel venni kihagytam az egyetemen két évet és elkezdtem feltornázni magam. Persze a végén a nagyit is nekem kellett ellátnom de sose gondoltam azt, hogy ez teher nagyon nehéz volt de nem érdekelt bármikor újra csinálnám ha arról lenne szó. Mikor sikerült talpra állni Lisbeth könyörgésére elvégeztem végül az egyetemet pedig nem is lett volna rá szükseg de utána be láttam, hogy nem árt vele hisz jó ha van diploma a kewzembe. Ilyen az életem Lea Sales a neves hotel igazgató, aki az újságok szerint csoda szép fiatal és szingli nő. Nem tudom mit irnak bár nem vagyok önbizalmatlan de a hajam sose tetszett vörös göndör hajam van zöld szemmel. Egy ok végett nem változtatom meg mert mamám szerint anyukámnak is pont ilyen volt. A testalkatom sportosnak mondanám hisz kimaradhatatlan a napi edzéseim a feszültséget valahol le kell vezetnem és általában ilyenkor a hotel edzőtermében vagyok. Jól gondoljátok nincs házam hisz minek mikor minden hotelben kialakitottam a saját Penthousom. Egy lakosztály ami csak az enyém, és jól is van így. De legtöbbet a Los Angeleit használom hisz Lizbeth is itt él és innen indultam emiatt is ez a kedvenc helyem mondhatom azt, hogy ez az otthonom. 

Bál volt a kezdetWhere stories live. Discover now