3. Fejezet

8 1 0
                                    


Amint oda értem a hotel elé kiszálltam majd a kulcsot a reggeli fiúnak dobtam azt hiszem Dan a neve de sajnos túl sok alkalmazottam van és nem mindenkinek tudom megjegyezni a nevét. Ezután intve a portásoknak befelé mentem ahol a recepciónál nagy volt a hangzavar így oda pillantottam és egy elég jóképű fiatal ember volt aki piszok mérgesnek nézett ki és Anneval veszekedett. Barna haja elegánsan volt be zselézve borostálya szép rendezett emelett eléggé sportosnak nézett ki nálam egy fejjel lehetett magasabb és rájöttem a nyilvánvalóra, hogy piszok gazdag ő is hiszen prada öltönyben állt ami nem olyan olcsó. Mellette egy vele egykorú férfi volt ő csak csitítani probálta a férfit. Szőke haja és kék szeme volt mint Liznek alkatilag hasonló volt a barna hajú férfihoz. Sóhajtva indultam meg arra mikor Anne meglátott nagyot sóhajtott örömében.

-Elnézést megtudhatnám mi a probléma?.-kérdeztem rájuk nézve mire mind a két férfi rám nézett azonnal. A barna hajú férfi elég nyilvánosan végig nézett més a száját is megnyalta még a másik csak rám nézett kedves mosollyal. Én továbbra is kérdőn néztem Anne épp szólni akart de felemeltem a kezem, hogy maradjon csendbe és várakozás teljesen bámultam az opál kék szemekbe ami már már fekete volt. Míg végül ő szakította meg a szemkontaktust de csak azért, hogy lejebb vándoroljon a szeme.-Szóval?-kérdeztem meg ismét mire vissza nézett egy elégedett mosollyal.

-Elnézést hölgyem, nem igen kéne mások dolgába bele avatkozni azonban ha végre megkapnám a lakosztály igazán feljöhetne velem.-mondta mire én csak felhúztam az egyik szemöldököm ilyen béna szöveget se hallotam még. Ráadásul egy beképzelt egoista fasz ámbár irtó szexi, nem tudom mit képzelt, hogy rám mosolyog és egyből ágyba bújunk, bár nőböl vagyok és van szemem tényleg össze feküdnék vele viszont nekem is van tartásom, a barátja csak lemondóan és roszállóan csóválta a fejét.

-Sajnálom uram azonban ezt nem teljesíthetem. Viszont ha elmondják mi a problém ami miatt zavarják a többi szállodai vendéget lehet tudok segíteni.-mondtam mosolyogva bár kicsi kellett ahhoz, hogy ne verjem pofán azonban azt azonnal megírná a sajtótól kezdve minden ráadásul nem igen akarok botrányt. Láttam a döbbenetet egy pillanatig az arcán gondolom én nem szokta meg, hogy bárki vissza utasítja amin ismét nem csodálkozott hisz egy félisten.

-Az igazgatóval akarok beszélni, úgy hogy légy kedves és vezess elé a formás fenekeddel.-mondta még mindig fölényesen mire én csak gúnyosan elmosolyodtam míg Anne felszisszent.

-Hmm nem kell kisérnem mivel előtte állsz. A fenekemre tett célzást pedig bóknak veszem.-az arca komor lett majd tetőtöl talpig végig mért döbennetébe a barátja melette csak kínosan és kellemetlenül nézett majd gondolom, hogy mentse a menthetőt kezet nyújtott.

-Meliorn Hiuz örvendek...-nézett és várta a bemutatkozásom amit készségesen egy kedves mosollyal meg is tettem, hisz ő nem tehetett a közjátékért.

-Lea Sales az igazgató, miben segíthetek? Nem igazán szeretem a kellemetlenségeket a szállodámba.-mondtam majd jelentősem a barna hajúra néztem aki végre felocsódult és gúnyosan méregetett.

-Anne elmondanád mi a probléma?.-kérdeztem a recepciósom majd beléptem mellé.

-Máris asszonyom. Az úr Mr Lucien a múlthonapba foglalt szállást azonban holnap ra szól a lakosztály és mivel azt ma még takarítsák így nem tudom át adni neki sajnos.-mondta Anne mire oda léptem a géphez majd néztem a szobát melyik lenne az övé gondoltam hogy az egyik legdrágább lakosztály, pötyögtem pár dolgot majd láttam, hogy a másik hasonló lakosztály csak szebb kilátással szabad még pontosabban holnap jönnek bele legalább valaki tudja mikor kell jönni így fel lehet cserélni a szobákat.

Bál volt a kezdetWhere stories live. Discover now