-Jónapot Ms. Sales Nathan Jhonson vagyok de már ezt tudja, a jótékonysági bál ügyvédje pedig Domenico Lucien.-mondta majd kezet fogtunk Domenicoval is. Tippem szerint olasz már csak a nevéből is bár a kinézete is árulkodó volt, viszont érdekes, hogy éppen éppen vagy akcentusa.
-Örvendek Lea Sales bár ezt tudják. Szerintem térjünk is a tárgyra.-mondtam majd helyet foglaltam és félre raktam a laptopom és várakozóan néztem rájuk hisz ő kérte a találkozót.
-Igen Tudja szeretnénk idén itt tartani A jótékonysági bált és szeretnénk ennek a hotelnak a bál termében. Mivel ez egy öt csillagos hotel igy lenne hely a vendégeknek valamit biztos vagyok benne, hogy ezzel megoldana minden féle problémánkat.-mondta Mr Jhonson zavarban amit nem értettem de úgy tettem mint aki észre se vette a zavarát a másik férfivel nem is törődtem sőt át néztem rajta.
-Mien problémákról lenne szó és miért gondolja, hogy ez a legjobb hely persze nem a hotelem ellen beszélek azonban a véleményére kiváncsi lennék.-mosolyogtam rá maga biztosan láttam ahogy az idős férfi nyel egy nagyot majd elmosolyodott. Persze hisz ő is tipikus férfi biztos otthon van az aszonnya a gyerekekkel itt meg engem bámul pontosabban a dekoltázsom.
-Tudja jól esne a maga támogatása is persze tudom, hogy minden évben jótékonykodik nekünk azonban idén szeretnénk többet is kérni már mint ne csak a cél érdekében jótékonykodjon hanem lehetne hogy beszáll maga a bál megszervezésébe.-mondta lesütött szemmel mire gúnyosan elmosolyodtam mindjárt kiugrott a szög a zsákból nincs annyi támogató a bál megszervezéséhez. Bár nem csodálkozom ha jól emlékszem tavaj volt egy komoly veszekedés Mr jhonson és a legnagyobb támogatóval Mr. Whitetal ezek szerint nem rendezték az ügyet. Sóhajtva felálltam majd az ablakhoz sétáltam és kibámultam ők csak csendben vártak. Bár furcsa volt hogy a fiatal férfi aki még nem rég felakart szedni, most csendben ült de sejtettem, hogy ő neki is eljjön az ideje csak nem tudom miért lettem emiatt ennyire izgatott.
-Legyen adom a helyet teljesen ingyen és a kiszolgálást.-mondtam mire Mr Jhonson felugrott örömébe.
-Uristen ez több mint gondoltuk nagyon nagyon hálás vagyok.-mondta komolyan mire most először felszólt a a fiatal férfi is.
-Mit kér cserébe?.-kérdezte feszülten mire kérdőn néztem rá az idős pedig morcosan hisz ilyet nem illik kérdezni. Meg inkább örülne annak, hogy felajánlottam.
-Miből gondolná, hogy kell valami cserébe nem gondolja, hogy ezt tényleg csak ugy felajánlom.?-kérdeztem meg szúrós szemekkel mire ő gúnyosan mosolyodott el. Nem értem mi járhat ennek a férfi fejébe egyszerűen kiszámíthatatlan egyik pillanatban még felakar szedni majd a másikban kötekszik és gúnyolódik.
-Ugyan már a mai időkben ki cselekszik önzetlenül?-kérdezte gúnyolódva megvillant a szemébe valami én csak fel emeltem a fejem és kihívoan néztem rá majd a két kezemet az asztalra tettem és előrébb dőltem igy a kivágott ruhám miatt belehetett látnia az idomaimhoz láttam is ahogy megszünteti a szemkontaktust és lejebb vándorol a szeme amin elmosolyodtam hisz tudtam, hogy ő is olyan mint a többi pasi nem az edszükkel parancsolnak.Bár akkor még nem tudtam, hogy tévedtem ő rosszabb lesz.
-Képzelje el én nem maga vagyok megnyugtatom teljesen önzetlen módon teszem ezt és ezzel szeretném kérni a vele való papírokat át nézni.-mondtam majd már vissza is egyenesedtem és leültem az asztalhoz Mr. Jhonson megköszörülte a torkát. Így rá néztem és vártam.
-Öhm én távoznék innen már megtudják beszélni a részleteket. Holnap megnézném a termet ha lehetsége. és persze nem gond magának.-mondta mire bólintottam és ezzel elhagyta az irodát a férfi is felállt majd az ajtóig sétált és a benne lévő kulcsot elfordította, furcsán néztem rá de nem aggódtam pont az ilyenek végett van az asztal alatt egy gomb ha bármi baj van a biztonságiak azonnal betörik az ajtóm így csak komoly tekintettel bámultam tovább. Ő pedig szép lassan elindult felém a csábos mosolyal az arcán. Majd mivel még mindig az asztalnál ültem így csak arébb tett pár papírt az asztalról majd neki dőlt velem szembe.
ESTÁS LEYENDO
Bál volt a kezdet
RomanceLea Sales egy nagyon csinos vörös hajű és zöld szemű nő. Akire minden szempontból felnéznek az emberek. Aki a céljait elérte és nem tántorít semmitől. Hisz ki ő egy mocskosul gazdag hotel lánc igazgatója Los Angelesben. Aki nem az apja pénzéből és...