Chapter- 6

94 15 15
                                    

In lo dam tlang vek em hmeltha ho😍 thla 4 dawn ka reh a min lo hriatthiam ka beisei😂 tlai tawh viau mahse Kumthar chibai vek u aw😘😘 tun atang chuan ka regu leh tawh dawn a ka story ziah te minlo chhiar sak leh turin in khawngaihna ka rawn dil e😘😘 chhiar tui vek u aw😇🥰

My step brother💔

Chapter - 6

Y/n Pov

Yeonjun chuan chutia ka sawi zawh velah chuan ka hmai ah chuan na tak in min beng a na engmah ka hrelo Nana chuan mak tih hmel tak in Yeonjun nen chuan min en a tumah tawng tur kan awmlo ka piantirh ata tuman kut min la thlak ngailo ka nu leh pa te ngei pawn ka room a luh tum a ka in her mek lai chuan Yeonjun chu a rawn tawng chhuak a

Yj: Y/n ka sawi tawh kha khatiang mizia i neih chhung kha chuan tuman an hnaih duh lo ang che i u ka nihna ang in i nungchang tha lo hi ka en liam lo ang....

Tih pah in inhnuai lamah chuan achhuk a ka room ah chuan ka lut a ka hmai chu ka dawm vawng2 mai a midang kut min thlak chu ni se ka enliam mai mai lo ang a let ka dawn tir ngei2 thin mahse Yeonjun chu a danglam ani ka hmuh tirh atang reng khan amah ka hmuh in ka thin phu hi arang ziah a mahse ka ti lang duh lo chim awm takin ka awm a abulah chuan ka hua amaw ati ngei ang....

Kan inchhung ngei a angaihzawng alo len pui ni khan abialnu Seohyun kha ka thik em vang aniang achungah khan ka lo sual em em .....Niloooo thik tih ka sawi amaw!?? Kei hian ka unaupa Choi Yeonjun hi ka duh tihna mi ani theilo!!!! Ka tleirawl tirh te atang mipa hetiang em em hian ka ngaihtuah vak ngailo mahse ani chu ka unaupa ani sia a theihloh....

Yeonjun in ka nau ini a tih asawi ri chu ka beng ah a ri ring hle a ngati nge unau kan nih kher??? Tinge ka nuhrawn fapa anih kher le mahse ka pa leh anu hi innei lo se kan in hre ngai awm silo a ka in ngaihtuah reng a mahse awmzia awmlo in a awm reng chu ka nin avang in ka thian tha ber Songkang in ah chuan ka va kal a...

Songkang:  Lee tun ang zan rei tawhah enge ni a???

Y/n: Zanin chu ka lo riak dawn ania mikhual pindan kha va tifai teh

Songkang: Enge ni a? Buaina i siam leh tawh nge ipa nen in inhau leh tawh???

Y/n: Chutiang engmah a awm lo

Songkang:Min hrilh rawh ka bulah engmah i zep theilo

Y/n: Ka unaupa khan kut min thlak a

Songkang: I nuhrawn fapa kha itihna em ni???

Y/n: Ni e mahse maw thil mak deuh chu

Songkang: Enge ni a???

Y/n: A thusawi engkim kha adik vek diklo engmah a awmlo kei hi ka lo sual viau ami tuman min hnaih duh lo ami??

Songkang: Lee chu tiang a ni lo a hrechiang lo tu che thusawi anih chu pawn lam ah nel awm lo viau mahla i rilru atha in midang te tih nat i hlau alawm

Y/n POV

Zan khua chuan Yeonjun min tawngkhum dan chu ka ngaihtuah a ka thiante tih loh a kha tiang a min zilh hmasa ber tu ani midang tawngkam chu ni se ka hua ang a eng tin tin emaw kut ka thlak a nih loh pawn ka ti zak leh ang mahse nga ti nge ka huat miahloh le??? Korea a ka haw tirh a ka ngainat loh tehreng nen kei hian ka unaupa ang tak tak in ka en nge thil dang zawk....

Ka in ngaihtuah neuh neuh a ka pa chuan min rawn call a naktuk a haw nghal tur in min rawn ti a zep loh chuan haw chu ka duh nidang ang chu ni se ka haw miahlo ang ka pa thusawi engmah ka ngai pawimawh lo mahse Yeonjun vang in ka haw chak na ka nei tlat si mahse a hmel ka hmu ngam angem rei fe hnu ah chuan ka muhil thei ta chauh a ka mumang ah chuan Yeonjun hian nupui lo neih a tum a ka pa bul ah thing thi in Yeonjun nupui neihloh nan ka dil a ka tah nasat em vang chuan ka harh chhuak thut a ka lo tap tak tak a kei hian Yeonjun hi ka lo duh tihna mi???? Kan in a a ngaihzawng a rawn len tir ni pawh khan ka thik tak zet vang ami a bialnu kha tawngkam mawi lo a ka tih hrep ngaihzawng ka lo nei ve nual tawh a mahse tumah ka vei ngailo nga ti nge ka bialpa pawh ni silo hi heti khawp a ka vei theih zawk??? Nge ka hmai a min ben vang khan ka rilru na in amah ka ngaihtuah reng phah nge kei hian ka u Choi Yeonjun hi ka lo duh tak tak zawk?

Nilo ka hmuh tirh khan hmeltha ka ti tih chu ka pha lo ka duh loh nan ka in thu nun hram hram a eng vang in nge ka chhungkua min tih chhiat sak tu fapa hi ka ngaihzawn ang ka nuhrawn fapa ani a khawvel mite ngaih ah chuan unau kan ni ka duh tur anilo ka pa secretary chuan Songkang te in a ka awm lai chuan haw tur in min rawn hruai avang chuan hreh zet chuan ka haw a anihna tak ah chuan haw chu ka hreh lo Yeonjun ngaihdam dil ka duh ani tawngkam mawilo tak a ka tawngkhum avang in mahse a hmel ka hmu ngam rih lo ani....

In ka thlen chuan thil engmah thleng lo ang mai in an lo awm a ka pa pawn min hau ngam tlat lo in chung ah chuan ka chho a ka room kawngkhar ka hawng chiah tih ah Yeonjun chuan "Y/n" a rawn ti a zawi muang chuan hreh tak chung chuan ka in her a

"Kut ka thlak che avang khan min ngaidam dawn nia " a ti sap a

"A pawilo ka tha alawm" ka ti thei tawk

"I haw lo chu ka lawm e ka nau ini a ithatna tur ka duh tih ihre reng dawn nia muttui le" tih pah chuan a kal a

Ka nau ini a a tih chu ka beng ah a ri ring leh em em a eng vang kher nge unau kan nih angaih Yeonjun hi ka duh tak zet ani nga ti nge ka mipa hmangaih hmasak ber hi ka u anih angaih kher????

To be continue.....

Regu tawh ang aw min lo vote sak leh theuh dawn nia


My step brother💔Where stories live. Discover now