Yeonjun Pov
Seohyun chu zui tum a ka kal chu Y/n in min dan avang in ka thu a ka chaw ei chu ka chhunzawm a Soobin chuan
"I va zui dawn lo mi?" Hriatthiam loh hmel tak chuan a rawn ti a
"Oppa kal suh" a ti leh a
"Y/n i chaw ei rawh le" zai dam tak chuan ka ti a ahma a amizia kha aneih leh ka hlauh em avang in ka ngaihsak angai tih ka hria kan chaw ei lai chu kan chhunzawm a Seohyun erawh ka ngaihtuah hle enge a hriat a kha tia a thawh thut .....
Kan ei kham hnu chuan sitting room ah kan awm khawm a Seohyun chu nel awm loh zet in alo kal a
"In bia ang" a ti chang fak a Naeun leh Y/n erawh choka a an awm avang in an rawn hmu ve lem lo pawn ah chuan ka zui chhuak a zep loh chuan ka inthiam lo ve hle....
"Enge ni a i mizia vawiin chu ava mak ve?"inthlahrung tak chuan ka ti a
"Chu chu ka zawh tur zawk che a nilo mi ka zawt let zawk ache"
"Enge ihriat a?"
"Inau khan enge a hriat zawk a Y/n hian eng vang in nge a ngaih thar riau che a"
"A hma pawn ka hrilh reng che lawm a fel tawh a a mize hlui ang kha ani tawhlo kan chhungkua pawh kan hlim phah asin"
"Nangpawh ihlim phah ani tiraw"
"Hlim phah e"
"Choi Yeonjun eng thil nge isawi kha ihlim phah amaw?"
"Ka nau ania athatna tur ka duh a ka hlim ve bawk ang chu"
"I duh tak tak tawh tihna nimaw?"
"Enge maw isawi le ka nau anih saw Naeun nen ka en hrang lo ngaikawi tlat tawh suh high school kan kal atang tu hmeichhia mah hi mit mei ka hmuh lo itan chauh ka rinawm"
"Y/n lo lan hma chuan kei chauh min ngaihsak thin ka tan chauh inui a ihlimna ka ni thin tunah chuan"
"Sawizawm tawh suh nangmah chauh ka hmangaih che chu chu ring rawh ka nu leh pa te an lo haw velah kan inneihna tur kan buaipui tawh ang"
"Rin che ka duh ka chan theilo che"
"Min chan lo Seohyun Y/n chu ka nau mai ani a bak a awm lo nang chauh ka hmangaih che" ka ti a ka kuah vawng vawng a ka awm ngheng chuan a tap a....
(An hnung a an thusawi zawng zawng ngaithla tu an awm tih reng an hre silo)
Y/n Pov
Bawlhhlawh paih tum a ka chhuak chu ka u Yeonjun leh Seohyun thutak hmel zet a an lo in bia chu ka hmu a mi thusawi hi ka ngaithla ru ngailo mahse ka hre chak tlat ka hming an lam rik phei chuan ka chungchang an sawi tih chiang takin ka hria a engtik laiin nge ka tah ka hrelo Seohyun saw keimah ni zawk ila ka ti ....min lo hmuh hma in rang takin in ah ka tlan lut a ka room ah ka lut tlang nghal...
Ka à thei mai dawn in ka hria Yeonjun ngaihzawn hi ka duh vang ani biklo asin, ka thinlung in a thlang a ka in rin hma in ka hmangaih a nga ti nge nau ang a min en tu chauh hi ka hmangaih reng bik enga ti nge na ka tuar tih hre reng chung pawn ka theihnghilh theiloh ka insiam tha vek ve asin Choi yeonjun nang in Seohyun i hmangaih a kei inau ang chiah in min en ve thung a engtin nge ka hmangaih na che hi ni ve dawn? Engkim kalsan huam in min thlang ve thei mai lo em ni....ka tap nasa zual em em a ka room ka lock loh vang in Naeun arawn lut thut a...
"Y/n mu tawh ila" nui sang chuan a ti a chhan pawh ka chhang theilo ka insiam rem hmanlo ka awm ang ang chuan ka lo hmachhawn
"Nga ti nge Y/n i damlo ami nga ti nge itah?"
"Engmah nilo" ka mittui hruk pah chuan ka ti a
"I damlo mi na i nei em ka u ka zu ko ang aw"
"Angailo engmah na lo ka tha"
YOU ARE READING
My step brother💔
FanfictionKa nun zawng zawng thlak tu ka unaupa Choi Yeonjun chu kei hian dan bawhchhia in ka hmangaih ta tlat si 💔