Chapter 3

121 12 3
                                    

Vote leh cmts in taimak chuan kan regu ang🙈 mut chhuak tawk in ka type a mistake a awm chuan in lo hrethiam dawnnia aw

My step brother 💔

Chapter 3

Y/n POV

Lu hai deuh chung chuan ka harh chhuak hlawl a ni chuan ka hmai ah tak chuan min rawn chhun a, alan dan chuan atlai deuh tawh aniang ka in en kual dan dan a nizan a ka thawmhnaw hak ngai chiah nen ka la awm ka inthlak lo tihna a ni maw? Inbual lo in ka mu a maw oi....ka va che thing thei tak nizan ah engchiah nge thleng le Yeonjun min rawn hruai thleng kha chu ka hria a ahnu ah enge thleng chhunzawm ang le? Vawin hi Sunday ani a in ah ka awm reng dawn tihna mi? Korea ah hian thian ka nei vaklo a ka childhood friend Songkang🙈 leh Lucas lo chu mahse ka hawn atang kan la inhmu miahlo .....

Pi Jungin chaw ei tur a min koh avang in ka chhuk thla a ka inbual zawh hnu chuan ka pa te hmel reng ka hmu lo Yeonjun chauh alo thu a be hmasa tu nih ka hreh si ka pa te awmna zawh ka duh bawk si rei fe in be lo a chaw ei dawh kan a kan thut dun hnu ah chuan

"Khawnge ka pa te hi?" zawi fe chuan ka ti a min rawn en pah chuan a nui vur vur a a nuihmel chu mawi tak ani zep loh ah chuan hmeltha tak ani awi enge ka ngaihtuah kha hepa ka nuhrawn fapa fing phakar zet hi hmeltha ka ti amaw ka à tak tak tawh nih hi kei hi

"Huan ah an kal dawn a Naeun an hruai a an tih thin dan ang in kei chu vawin ah tihtur kan lo nei tawh sia ka zui ve ta lo a ikal duh ka ring lo a"

"Itih tur ka zawt che mi iti dik chiah in chhungkaw thil tih thin ah chuan enge ka rawn tel ve ngawt ang a ka kal duh ang tiraw?" Ngeiawm zet a nuih pah chuan ka ti a ka tawngkam kha ana deuh tih pawh ka hria mahse ka duh ai hian ka lo sawi thui leh mah mah thin si...

"Y/n enge i harsatna?"
Y/n min ti chu ka phu chiang kher mai ni e ka nau tih a koh kha ka duh miau lo alawm

"I sawi awmzia ka hrelo"

"Engvang in nge hmeichhia si nizan ah kha ti vak a i ruih na chhan? A mawilo tih i hrelo mi mipa karah leh nghal?"

"Ka nun ania chhia leh tha chu ka thliar hrang thiam tawh i nun ah khan buai la tawk"

"Hetiang a i awm reng chuan ka pa rilru iti hah zual mai mai "

"Ngawi hmak la nih chu nang leh i nu vang hian ka nu in min kal bo san tih hria la fel tak a ka awm in duh chuan min rawn buaipui suh i hria em" vin zet chuan ka ti a ka thawh san a ka room ah ka chho nghal

Ka nu ka lam vak ngai ta lo a mahse nichin khan tum loh deuh in ka nu chanchin ka sawi chhuak a ka nu ka ngaih a zual em em a ka khum ah chuan keimah te in ka tap deuh char char a pawn lam ah chuan sual in lungkham neilo ang in awm thin mah ila ka nun hi ka ning a ka beidawng ngawih ngawih zel tlakchham engmah ka neilo a ka mamawh apiang ka nei thei a mahse hlimna tak tak ka nei silo ka nu tih loh chu hmangaih tu tak tak ka nei lo a ka nu ka ngaih na a reh ngai lo tuarchhel hmel viau thin mah ila ka chhungril chu tihnat a awlsam em em a tumah ka pawh duh ngailo ani.....

Inhnuai a thil ri bur bur a awm avang in ning zet chuan zuk en ka tum a Pi Jungi amaw ka ti hman a mahse mipa khat hian tv ah online games alo khel a au chiam chiam a min rawn hmu thut chu min rawn nuih ver ver a tunge maw a nih ang le Pi Jungi fapa maw anih le...

"Tunge inih a?" Ka ti ta ringawt a

"Yeonjun thianpa ka nia kan tih thin dan in sunday hi chu hetah chaw kan ei thin a"

"In tih tur ka zawt lo che ihming alawm ka zawh che"

"Taehyun ka nia chuan nang ve?"

"Eng a tan?"

My step brother💔Where stories live. Discover now