Chapter 15

33 8 4
                                    

My step brother 💔

Chapter-15

Y/n Pov

Ka chhungte chuan min en thap a an za vai mai chuan zawh na an nei vek hriatthiam loh nei hmel an pu vek a mahse a la hun lo tih ka hria tunah Yeonjun ka duh tih ka chhungte ka hrilh anih chuan ka pa mizia ka hria a , an inneihna tur a hmanhmawh zual sawt dawn tih chu thil chiang sa ani.

"Y/n min chhang ta che, sawi tur inei a ni lawm ni?" Ka pa chuan a ti a

"Pa ka nu boral hlim chhawn ah chuan khawngaih in Yeonjun te hi inneih tir suh" ka ti a

"Chu chu achhan anih chuan ka thuthlukna sawhsawn ka tum lo kan ruat fel vek tawh"

"Pa i fanu ka ni ta lo mi i fanu ai heng i fa thar leh inupui thar te hi an lo pawimawh zawk a mi a?" Tih pah chuan ka room lam ah ka tlan chho a Yeonjun chuan min rawn zui chho mahse hre lo ang in ka awm...

"Y/n" zawi te a ka room a lo luh pah chuan a ti a

"Ka tha chhuak rawh'

"Ka nu leh pa bul a engmah i sawiloh vang in ka lawm e"

"Itan a sawi ka nilo ka tan vek a sawi ka ni"

"Apawi ka ti tihtheih ka nei silo"

"A tawp nan chauh ka zawt leh ang che kei hi min duh thlawtlo ami a? I nau ang chiah tak tak in a mi min en a sawi rawh khawngaih in!!!!"

"Y/n khawngaih in thil ti harsa tawh lo hram rawh unau ang a kan awm chhun zawm atha zawk"

"Min duh ve chuan sawi mai ta che Choi Yeonjun i va nep em em ve nangmah vang in hei chen ka kal tawh a min tawiawm ngam lo ang maw?"

"Y/n a pawi ka ti a ni kan  lo in  tawng tlai em a ni" tih pah in achhuak a....

Yeonjun Pov

Enge Y/n bul a ka sawi kha ni ngai eng vang in nge kha thu kha ka sawi kan in tawn tlai vang hian pawi ka ti tak tak tihna em ni? Seohyun chauh ngaihtuah tur ka ni a sin le ngati nge Choi Yeonjun hetiang a mi rinawm loh tak ang a i awm tak a i mizia a ni lo asin Seohyun chauh lo chu i rilru ah an awm ngailoh kha i duh ber leh i hmangaih ber nen thla leh mai ah in innei dawn a, mahse ngati nge ka hlim chuan loh Lee Y/n hi ka lo hmangaih ve tak tak tihna em ni ka rilru a buai em avang chuan ka chhuak a Seohyun chu ka call a...

Restaurant kan kal fo na ah chuan Seohyun chu ka lo nghak a reilo te hnu ah chuan alo thleng a ka hmel ah chuan kei chu ka dik vaklo Seohyun chu nui vur² chuan chuan ka hma zawn a thutthleng ah chuan a thu a ...

"Enge ni a Jun naktuk ah pawh kan in hmu thei tho sia ava pawimawh awm ve" nui vur² chung chuan a ti leh a

"Thu pawimawh deuh sawi tur ka nei a i tan chuan a lawmawm kher loh mai thei mahse"

"Thil ei phawt ila i sawi dawn nia i sawi danah hlimawm lam i sawi ka ring silo a ngaihthlak vek tawh hnu a tuilo deuh a ei chu ka duhlo" a ti ser² a ahlim lai a sawi chu ka hreh tak zet

"Seohyun a pawi ka ti mahse ka sawi a ngai"

"Eng thil nge chu ti khawp a tibuai tu che chu i awmdan a diklo reng reng han sawi teh"

"Kan inneih hun tur hi kan nghak deuh thei ngem hei ai hian kan ti tlai thei ngem" ka ti chiah chu a hmel a dur khup a biak leh a chakawm tawhloh takzet

"Engvang in maw kan ruat vek tawh a ni lawm ni?"

"Ihre tho a Y/n nu kha a boral nen ahlimchhawn lai a lo inneih kha adik  ka tilo"

"Y/n nu a boral  vang nge Y/n i duh vang"

"Eng maw i sawi?"

"Ka sawi diklo em ni Y/n i melh dan hi ka hai hleinem min ring rawh iti thin a ni lawm ni ngati nge kan inneih dawn a hmeichhe dang vang a ka rilru a nat a"

"Engati nge thil nilo hlir in ingaihtuah?"

"Choi Yeonjun kan innei tho ang kan sawn tlai lo ang' lo hria ang che tih pah chuan min kalsan a....

Rilru mumal pawn ka awm lo ka buai a ka engkim hi a hah ani leh lam ah Seohyun ka ngaihtuah angai a leh lam ah Y/n ka ngaihtuah lo thei silo mi  tenawm tak chu ini Choi Yeonjun vawi  leh khat ah hmeichhe pahnih rilru iti na a hetiang ti tur hian eng ang tak a ropui mah ka ni silo zu chu ka inhnemna  ani leh mai ka rui deuh tawh hle a ka phone ri chuan min ti phu zuk a, ka nau Naeun alo ni a tlai tawh tehreng nen....

"Khawnge i awm?" Min ti nghal a

"Bar ah"

"Y/n inah a awm lo nia"

"A thiante inah a kal leh tawh aniang chu"

"Ka pa pawn chuti chuan a ti a lawm mahse nichin lawk ah a room ah ka lut a athawmhnaw nen achhuak aniang athawmhnaw bawm a ruak vek" hlauhthawn hmel zet chuan Naeun chuan a ti a

"A thiante no kha inei em be chhin rawh keipawn ka lo zawng ve nghal ang" tih Pah in phone chu ka dah a ka harh sawt a ka tlan chhuak nghal a thian kawm ber Songkang chen na in ah ka kal a, zan a rei deuh tawh vang in thawhphan hmel zet chuan min rawn chhawn a... Mahse Y/n a awm lo Songkang pawh a hlauthawng ve em em a ani pawh zawng turin achhuak nghal a...

Kar khat lai a liam ta a ka pa chuan mi a ruai a kei nin kan zawng pah bawk a Y/n khawi ah nge i awm le nga ti nge min tih mangan em em reng le?

To be continue

My step brother💔Where stories live. Discover now