Este anul 2033, au trecut 14 ani de la moartea doamnei Numitor, au trecut 14 ani de la nasterea tanarului Amulius Numitor. Acesta a copilarit tot in Voslabeni, crescut de bunici, fara sa afle cine este tatal sau. Amulius este un tanar obisnuit, cu o viata banal-plictisitoare dar acest lucru urma sa se scimbe in vitorul apropriat.
Intr--o fumegatoare zi de JĂi la ora de Megatronica, Amulius discuta cu colegul sau de banca Andronicus despre paririnti, Amulius mentionand faptup ca nu cunoaste tatal iar mama sa a murit cand el era mic pispiric. Andronicus ii mentioneaza lui Amulius ca acesta seamana cu Jucatorul Baiat Milionar, CEO al corporatiei Separatist-Romane AAR aka "Atacul asupra Ramadanului" Andrei Ionut Pavel Selaru sau cum al striga familia si colegii separatisti "Selly".
Amulius a decis sa-l caute pe acest baiat "Selly" si ajunge la o relalizare misterioasa, chiar seamana cu Selly.
Dupa terminarea orelor scolare, Amulius merge la Saorma Infuriata a lui Ziad Salsaid Abdul Kalafat impreuna cu Andronicus si prietana sa Agnes cu care avea o relatie de 2 sapamani iar acesti2 se foarte iubeauauWOAH, cei trei adolescenti care impartaseau varsta de 14 ani, erau colegi de clasa la Colegiul National "Zaiafet Lungu" si aveau ca scpealitate Megatronica unde acestia erau varful casei:), din cauza reputatiei prestigioase a clasei de Megatronica, Amulius care avea media 6 ajunge sa fie promovat dupa 2 ani de Colegiu la gradul de Comandant al Batalionului Decepticonic si primeste veste ca Corporatia Separatista AAR urmeaza sa lanseze un atc cibernetic si Naval asupra Capitalei de Judet Voslabeni din orasul Voslavben, motivl acestui atc asupra Capitalei Economic-Militara este faptul ca Corporatia AAR reuseste in anul 2027 sa preia control supra Parlamentului si instaureasa Romania Mare ca o Natiune Separatist-Absoluta cu un regim de conducere pe baza Monarhismului Absolut condus de catre nimenialtul Selly.
In timp ce tinerii discutau aroma placuta a saormei si ce doresc sa ajunga cand o sa alsolveasca Colegiul National "Zaiafet Lungu", alarmele pentru atacuri Navale supranaturale au fost pornite automat semnaland a 48 a incercare a Corporatiei AAR sa puna Voslavabenul sub asediu militaro-total, acestiai au auzit alarma si au fugit mancant asfaltul la postorule lor, Amulius era asteptat deja de Generalul Maior Messi Ronaldo care era emigrat otoman. Amulius primeste ordine de prioritate mana-n-tai sa apare pana la ultima sculare un punc militar important de pe Strada Emil Boc, Numarul 166, cand Batalionul Decepticonic au ajuns la adresa au constatat ca obiectivul pe care trebuiaul sal apere era un Magazin tip Nonstop care era inchis in weekend, dar era Joi:D. Razboiul era gata..Agnes si Andronicus erau de negasit, Batalionul Decepticonic a suferit pagume in valoare de cel putin 50000 de lei vechi, dupa ce Amulius a petrecut ore in sir cautaundusi fratii in maini alaturi de Locotenentul Loco care era crazy a decis ca ultima posibilitate de gasire a lui bff si iubi bubi era casa lui, Palatul Decepticonic 2, ca sunt mai multe, razlizand ca a uitat de bunici. Amulius fuge cu disperare spre Palatul sau, acesta era distrus..inmuiat in lava, tot ce a ramas era Steagul cu emblema Decepticonilor si cutia postala din care atarna o scrisoare de vibranium cu emblema Aristrocatilor Ezbloid, familie regala cu multa deloc putere in stat.. Amulius deschide scrisoare si citeste..
"Salut draga Amulius,
Iti stiu durerea, stiu prin ce treci, te-am monitorizat de cand erai mic pispiric si cred ca este timpul sa aflii adevarul...Tatal tau este...