Amulius si Durere ajung in Pula conducand un Olga 24 Galben Combi, Orasul este un dezastru total, Fortele AAR se razboiesc cu Rebelii Ezbloid care au fost trimisi sa1 ajute pe Amulius si Durere.
Amulius: Mai avem 2km pana la fortareata, e timpul sa il invatam pe selaru o lectie!
Durere: Adevar spui frate, dar auzi si tu?
Din indepartare se aude din ce in ce mai tare tare-n difuzoare cu volumul prea tare cine oare GAMI BOSS FRATIOARE, Comandantul Echipei de Spioance, Membru al Legiunii 6. Gamii BOSS se indrepta cu viteza maxima catre Amulius si Durere alaturi de echipa lui de spioance Suedeze.
Cele doua tarebe se opresc la o distanta de 10 metrii fata una de cealalalta, Gamii BOSS incearca sa zica ceva dar Amulius sare din prima la bataie si incepe o lupta crancena intre cele doua tabere, spioancele lui Gamii cad primele dar si Durere este lovit grav, Amulius se uite cu ura la Gamii si il ataca, lupta dureaza cel putin 3 ore, ambii luptatori find extenuati dar nimeni infrant, Durere nu mai misca...nu raspunde la strigarile lui Amulius, Gamii incearca un ultim atac dar face greseala de a misca...cine misca misca-n brisca :/.
Amulius, dupa batalia crancena cu Gamii, merge sa verifice daca Durere mai este in viata, dar din pacate acesta nu are puls, Durere se stinge pe frontul Pulei.
Amulius este infuriat si pleaca in viteza catre fortareata unde se ascunde Selly dar pe drum este fortat de repetate ori sa se opreasca doarece fortele AAR incearca sa il opreasca, Amulius nu se da batut si continua sa avanseze chiar daca este ranit.
Dupa ce sa simtit ca o eternitate, Amulius ajunge la Fortareata unde Selly se ascunde, " Pula City Center" , Amulius paseste usor in Fortareata cand este lovit de un personaj misterios..Amulius ramane inconstient si isi aduce aminte de ce este aici, isi aduce aminte de iubi bubi si BFF, isi aduce aminte de mama lui iar apoi este brusc trezit.. Madalin Ionut, Subalternul sau din Batalionul Decepticonic este chiar in fata lui dar si el este Cyborg..si acum lucreaza pentru Selly.
Amulius: Ionut?
Mihailus Zemetus: Acum ma numesc Mihailus Zemetus, taci vierme urat.
Amulius: dute dracu
Mihailus Zemetus: A da?
Mihailus urmeaza sa lanseze ultima lovitura cand de nicaieri... Fortele Exbloid si ce a ramas din Batalionul Decepticonic apare si il ataca pe Zemetus, acestia nu au timp de o reuniune, Selly este pe aproape. Aliatii il tin ocupat pe Cyborgul Zemetus iar Amulius pleaca in cautarea lui Selly...
Amulius ajunge la o usa de Aur cu simbolul AAR pe ea.
Amulius: Te-am gasit.
Amulius deschide incet usa incaperii..