Amulius ajunge in Covasna..prima oprire este orasul Targ, Targu Secuiesc, unde 98% din populatia orasului vorbesc limba maghiara care a fost declarat ilegala de catre AAR in 2028,
dupa o decizie la nivel de Corporatie. Amulius are un sentiment ciudat, e chiar terifiat, e mult prea multa liniste...CAND DE NICAIERI apare un Autobot Maghiar care ii recunoaste emblema Decepticonica de pe hainele Militare si il ataca fara scru-pule, autobotul este programat sa atace orice decepticon dar nu este nici pe aproape la fel de putere ca Amulius care a avut o perioada de antrenare intensa impotriva Autobotilor Maghiari si reuseste cu usurinta sa il doboare pe Autobot, Amulius ii pune o singura intrebare, "Unde-i ursu?" dar inainte sa primeasca un raspuns autobotul cu numele de Kolos Emo care era scris cu carioca pe barbrizul aotobotlui.Amulius isi continua drumul si face un mic popas la un magazin tip Diószegi de unde isi cumpara foietas pizza care este delicios si ii place tare foarte mult, in timp ce isi savureaza masa incepe o conversatie cu casiera magazinului.
Amulius: Buna ziua!
Doamna Casiera Lotti Etel: beszélsz magyarul?
Amulius: Dute-n pula mea!
Amulius pleaca din magazin si isi continua drumul, acesta intalneste o noua provare, trebuie sa escalatese Munte Carpatu folosind doar snururile de la sireturi si cand reuseste cu greu chiu si vai dupa vreo vreo 18 minute de urcat, ajunge la varfu Ωu unde se anpiedica si o ia rostogol catre Braila, dupa vreo 6 minute de rostololit ajunge la poalele muntelui carpat unde se afla orasul fantoma Buzau.
Amulius: Aualeu, am ajuns la buzau, sami bag **** -n *******.
Alupigus: Ce ai tata Amulius care-i spilu, ti-a frecat orasu fencsuiu?
Amulius: Nu stiu frate pigus, pare pustiu orasul, stii tu mai bine?
Alupigus: Normal frate, doar stau in Buzau, pot sa confirm ca singurul suflet din oras sunt nu e.
Amulius: Ok.
Drumul spre Buzau este unul scurt, Amulius ajunge in Buzau si se plimba, cautand un semn de viata sau macar un indicator care sa-l trimita catre Braila, sederea lui in Buzau este una scurta, orasul pare sa fii fost total abandonat dupa razboiul cu Corn si Lapte din 2030. Dupa inca vreo 2 ore de mers, Amulius ajunge in Braila, de unde porneste imediat catre Conacul Ezbloid, acesta ajunge la portile Conacului dupa ce a intrebat 3 babe directiile necesare.
Amulius suna la sonerie, portiile Coacului se deschid...