~2. Adevarul si Furia~

62 0 0
                                    


"...Tatal tau este..." - BOOM, de nicaieri se aude aude o explozie inainte ca Amulius sa afle cine este tatal sau, acesta decide sa puna scrisorea in buzunar si sa investigheze..gandurile sale zburda catre Batalionul Decepticonic..isi aduce aminte de momentele frumoase petrecute cu fratii sai de maini...il apuca o tristete de nemaiponenit si chiar in fata sa, pe jos, era Steagul Batalionului Decepticonic..Amulius simte ca nu a fost un Comandant destul de bun si se invinovateste pentru mortile sulbalternilor sai..BOOM din noi, "wtf bro", zice Amulius, acesta se aproprie si mai tare de sursa zgomotului si il vede pe Locotenentul Loco care patratica cu Maestrul Militar Grad 2 Ionut Matei, Amulius spune "bai matei, bai loco, de unde mama sfantului Megatron se aud aceste zgomote tip BOOM?", Locotenentul Loco ii raspunde Comandatului "Fra, dau astia cu FP3 uri si lu Matei io cazut lantu la bicla", Amulius este surprins, oare doar el se simte intrsitat? oare loco si matei chiar nu au sentimente? drept pedeapsa pentru aceste fapte de prost gust venind din partea personalului militar, Amulius o executa in public pe sora lui Loco pe nume Locotina si pe cainele lui Ionut Matei pe nume Mateiutz. Amulius tine sa precizeze ca acest fapt trebuie sa le arate oamenilor ca Batalionul Decepticonic inca nu a murit si mentine autoritate in Judetul Harghita, Amulius spune raspicat " Deceptinocii nu au murit! dar voi urmeaza!"

Amulius isi aduce aminte de scrisoare si decide sa o deschisa.

"...Tatal tau este...Selly, da, acel Selly, Selly Monarhul Absolut si Capul AAR, dar tu poti face o schimare, tu esti succesorul tronului AAR, iar eu stiu ce a patit mama ta, daca doresti sa cunosti adevarul cu adevarat ma poti gasi in Conacul Ezbloid din Braila.

Cu stima si respect Ban Baronul, Capul Familiei Ezbloid, Ezbloid."


In acel moment Amulius a simtit o ura de neimaginat, demonii sai interiori ii spuneau sa al ucida pe Selly pt ca nu ia fost alatur cand acesta a fost mic si porneste de indata catre Braila..drumul catre Braila a era unul plin de provocari dar Amulius stie ca este pregatit.

Inainte sa plece, Amulius isi ia ramas bun de la Batalionul Deceptinonic, il special de la Generalul Maior Messi Ronaldo care ii ureaza drum bun si ii da pistolul lui din tinerete, un .44 Magnum, Amulius isi stange am brate fratii de maini pentru ultima oara, excluzandui pe Loco si Matei pentru ca acestia urmau sa fie Judecati Militar si cel mai probabil Executati pe motib ca au incercat sa dezerteze.

Amulius porneste la drum si arunca o ultima privire catre Voslaben...cand orasul este lovit de o Biomba Supra-Nucleaza. Amulius ramane socat si spune doar cateva cutinve.. " Pog, aiae." si vede pe indicatorul stradal ca prima oprire in aventura sa este Judetul Cosmar "Covasna"..

Sellyficarea II: Razbunarea lui Amulius NumitorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum