Amulius vede o negura a intunericului care acopera intreaga incapere si umble sufletul lui Amulius cu teoroare, in jurul lui aude voci demonice si sunete demne de focurile iadului carei spun sa se aproprie de lumina rosie aprinsa care e la capatul tunelului.
Amulius paseste pe holurile reci ale Abisului si vede indepartare silueta intunecata a Selarului, in acel moment Amulius are doar furie in suflet si sete de sange, fuge catre silueta intunecata si fara pic de scru-pule, aceasta dispare, Amulius confuz nu are timp sa reactioneze si aude din spate o soapta..
Selarul: Prea lent.
Selarul il loveste pe Amulius cu un baton electronic cu o putere gargantoana iar protagonistul nostru cade la pamant cat ai bate din clipesti.
Amulius: Doresti sa jucam murdar, Taticule?
Selarul: Nu sunt eu inamicul tau, esti mintit, faci o greseala.
Amulius: DESTULE MINCIUNI, O SAI RAZBUN PE ANDRONICUS SI AGNES, O SA O RASPUN PE MAMA!
Selarul: Cine?
Amulius: Pe mama si aia2
Selarul: Nu, cine te-a-n-trebat bai prostule XD
Amulius aprins de furie pune mana pe palos si merge sa il atace pe Inamicul sau numarul 1.
Amulius se arunca cu viteza a 3 sori catre Selar dar acesta se fereste cat ai zice peste, cand Amulius se uite putin mai bine observa un lucru terifiant..Selarul are Sharingan si foloseste spinjitzu pentru a se apara, Selarul invatant artele martiale de la templarii din beciul magazinului Diosegi, Targu Secuiesc, Judetul Cosmar Covasna.
Amulius: Ce, de unde ai capatat aceasta putere?!
Selarul: Nu doresc sa te ranesc fiule, te pot invata tot ce stiu flacau.
Amulius se simte batjocorit si isi concentreaza toata furia cand simte brusc o prezenta aliata in spatele sau, Amulius capata control asupra entitatii iadice IAR ACESTA SE ITRANSFORMA IN LYCAN.
SelaruL: CE, CUM AI FACUT ACEST LU-
Amulius Feral: AAAUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHHHHHH
Amulius lanseaza un singur atac in forma sa de Lycan si ii strapunge Inima Selarului.
Selarul aproape decedat: Amulius draga flacau..nu eu sunt capul AAR.
Selarul moare.
Amulius: Ce, cum adica, cine poate sa fie capul AAR-
Amulius simte o brusca caldura in fundul toracelui, urmat de o durere linistitoare.
Doamna Numitor, Mama lui Amulius: Copil infantil, mi-ai cazut in capcana.
Amulius cade la pamant, doborat de o brisca otravita.
Amulius: M- Mama?
Doamna Numitor: Liniste, nu am timp pentru un vierme ca tine, e timpul sami iau tronul.
Amulius, cu inima franta, zace intr--o balta de sange, viziunea lui este blurata dar stie ce trebuie sa faca, stie care este misiunea lui, cu ultima lui suflare..Amulius zmulge Brisca otravita din fundul toracelui si cu o singura miscare de kendama arunca brisca catre adevarul sau inamic, brisca facand schema orbit inainte de a strapunge craniul Doamnei Numitor.
Se lasa liniste in Pula City Center, Selarul este mort, Doamna Numitor este moarta iar din pacate, Amulius Numitor cade parada otravii si se stinge.
Familia Numitor, nu mai este.
In urma atacului, Ban Baronul Ezbloid paseste in incapere, vede trupurile neinsufletite ale Familiei Numitor dar ii ignora total si se aseaza pe tronul AAR, devenind noul Cap al Organizatiei Separatiste Romania Mare.
In sala se aude o ultima exclamare: "Chiar aveai potential pustiule, datorita tie am ajuns la o adevarata victorie, oricum urma sa scap de tine."
Dupa 3 luni de la evenimentele petrecute in Pula, Ezbloid primeste veste ca Agnes a fost gasita in viata la Skull Games, Cluj Napoca.
Familia Numitor are inca o speranta...Agnes purta un prunc in pantec...sau? o_0
:)
Credite:
Director Film: Ionela Selaru & Maricica Selaru
Manager Sunet: Ionela Selaru & Maricica Selaru
Writing: Ionela Selaru & Maricica Selaru
Special Effects: Ionela Selaru & Maricica Selaru
Special Thanks: 5GANG, Augustina Selaru, Pomponia Selaru.
THE END.