5. Bölüm

741 62 67
                                    

"Kaçabilmek için çabalaman lazım,
Yok hiçbir cevabı.

~Red Lights~

Hyunjin

Birden terler içerisinde uyanmıştım
Tanrım, ne değişik bir rüyaydı bu böyle. Yanıma baktığımda Chan'ı göremeyince merak etmiştim, acaba lavaboya mı gitmişti? Ah Tanrım, rüyamda Chan Hyung'u çok tuhaf görmüştüm. Aynı bir psikopat gibiydi, ve zincirler...

Ayağa kalkıp mutfağa gitmiştim, ve su içmiştim. Hala yağmur yağıyordu ve gök gürlüyordu. Birden şimşek çakınca etraf nerdeyse aydınlanmıştı, ve Chan'ı görmemle yerimden sıçramıştım ve bardak elimden kayıp yere düşmüştü.

"Hyunjin? İyimisin!" dediğini duymuştum ve yanıma gelmişti. "Her yerde cam kırığı var" diyip ışığı açmıştı, ben ise ışığın açılmasıyla gözlerimi yummuştum. Gözlerimi açmaya çalışırken Chan beni kaldırıp tezgaha oturtmuştu.

Gözlerimi nihayet açtığımda Chan yerleri süpürüp cam kırıklarını çöpe atmıştı. "İyiki ayaklarına gelmemiş" demişti ve sonunda konuşabilmiştim "Ben şey seni birden görünce korktum ve kabus gördüm" diyebilmiştim ve Chan bana sarılmıştı, bende ona sarılmıştım.

"Geçti, geçti güzelim" demişti saçımı okşayarak ve konuşmuştum "Sen neden uyanıktın?" Demiştim ve cevap vermişti "Lavaboya gitmiştim, sonrada biraz dışarı bakayım dedim ve bardağın sesini duydum" demişti ve kafamı omzuna gömmüştüm.

"Hadi yatalım artık, yarın okul var" demiştim ve hafif bir tebessümle "Tamam" demişti. Tezgah'dan inerken yardım etmişti, ve ışığı kapatıp yatağa geçmiştik. Yatağa yattıktan sonra bana yine sıkıca sarılmıştı, ve bende sarılmıştım ve uyumuştuk.

Bang Chan

Sabah olmuştu ve alarmın sesiyle uyanmıştım. Yanıma baktığımda Hyunjin hala uyuyordu, ve önüne düşen saç tutamlarını yüzünden çekmiştim ve biraz izledikten sonra ayağa kalkmıştım.

Elimi yüzümü yıkayıp üstüme Hyunjin'nin giysilerinden giymiştim ve Hyunjin'i uyandırmaya gitmiştim. "Hyunjin,Güzelim" hem seslenip hemde biraz sarsıyordum "Güzelim hadi uyan" dedim ve uyanmaya başlamıştı.

Mırıldanarak uyanmıştı ve konuşmuştu "Günaydın" demişti tebessüm ederek ve bende aynı şekilde "Günaydın güzelim" demiştim.
Hyunjin üstünü giyinirken bende birşeyler hazırlamıştım, ve geldiğinde yemeğimizi yiyip dışarı çıkmıştık.

Bang._Christopper adlı kişi etiketlendi

_Christopper adlı kişi etiketlendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♡2.583
💬737

Hyunjinn_.Hwang:Güzel bir sabah☀️

RED LİGHTS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin