3. Bölüm

855 71 37
                                    

"Nefes alamıyorum sen
Olmadan yanımda,
Ölüyorum"

~Red Lights~

Hyunjin

"Herkes bu psikopat'ı konuşuyor, artık gına geldi" dedi seungmin ve dediği şeye katılmıştım. "Bize zarar vermediği sürece bizi ilgilendirmez" minho telefonuna bakarak söylemişti ve Chan konuştu "Merak etmeyin, size zarar vermez" demişti ve hepimiz ona dönmüştük ve Chan tekrar konuştu "Yani, siz masum,zararsız,kendi halinde olan,mal, gerizekalı kişilersiniz" demişti ve Jeongin konuştu "Haklısın da Hyung, yani mal ve gerizekalı'mıyız biz?" dedi bizi işaret ederek ve Chan Hyung "Değilmisiniz?" demişti gülümseyerek, bende "öyleyiz" demiştim ve dememle hepimiz gülmüştük.

Ara bitince sınıfa gitmiştik ve oturmuştuk, bundan sonra beden eğitimi vardı ve kesin koşu yaptırırdı yani tahminim böyleydi. Ders bittikten sonra beden eğitimi için uygun kıyafetler giymek için soyunma odasına gitmiştik ve giyinmeye başlamıştık.

Bang Chan Hyung üstünü giyinirken kaslarını daha net görebilmiştim bir dk, karın kasları acayip mükemmeldi!
Tanrım, bu vücudu nerden aldı, tam bir görsel şölen'di.

Aynı zamanda kolunda yara izleri vardı ve daha dikkatli bakmaya başladım, Chan Hyung baktığımı fark edince bana bakmıştı ve bende konuşmuştum. "Koluna noldu?" Demiştim ve Chan koluna bakmıştı ve konuşmuştu "Yanlışlıkla bir yere değmiştim ve değdiğim yer sivri uçlu demirdi, endişelenme geçiyor" demişti ve daha dikkatli baktığım da dediği gibi geçiyordu ama fazla derindi, ama nedense o çizik vücuduna ayrı bir hava katmıştı ama geçmesi gerekiyordu.

Changbin'e baktığımda'da kaslarını görebiliyordum ve onunki'de muhteşem di. Tanrım, neden böyle bir vücudum yokki.
Bizimkileri tamı tamınayla hepsini süzdüm ve vücudlarımız baya iyiydi, nazar değmesin.
Diğerleri beni ilgilendirmiyordu ama bir göz atayım demiştim ve o piç kurusuyla göz göze gelmiştim, orospu cocu.
Onu hiç takmadan üstümü giyinmeye devam etmiştim ve jisung'un sesini duydum "Vay,vay bu gözler neler gördü be" demişti ve resmen hepsi beni süzüyordu.

"Sapıkmısınız karşim, ne bakıyonuz" demiştim ve Jeongin konuştu "Hatırlatırım sen bizi baya bir süzüyordun, bizde seni süzüyoruz Hyung" demişti. "Bu dünyada herşey karşılıklı dır" demişti Felix ve pişkin pişkin sırıtıyordu. Chan Hyung bile beni süzüyordu onun için direk üstümü giyinmiştim, "Tüh, ne güzel bakıyorduk" dedi Seungmin ve yüzüne havlumu fırlatmıştım, Chan Hyung ise sırıtıyordu.

"Neyse manzara bitti gençler, hadi hoca bizi bekliyordur" dedi Changbin ve hep beraber dışarı çıkmıştık. Hoca kendini tanıttıkdan sonra temel şeyleri tekrar yaptırmıştı, mesela sağa dön, sola dön ve hizada kalmak gibi.
Kısa bir tekrar yaptıktan sonra bizi 3 tur koşturtmuştu, bizde koşmak zorunda kalmıştık ve tahminim doğru çıkmıştı.

Koşumuz bittik'den sonra ısınma hareketlerine geçmiştik ve bugünlük serbest bırakmıştı, yani basketbol, futbol ve voleybol gibi oyunlar oynayabilecektik.

Düşünüp taşınmıştık ve voleybol oynamaya karar vermiştik, tabii sadece biz, diğerleri futbol ve basketbol oynuyorlardı.
Ben,Chan,Changbin ve Felix takım olmuştuk.
Jisung,Minho, Seungmin ve Jeongin de takım olmuşlardı ve oyuna başlamıştık.

Her iki taraf olarak çok iyi oynuyorduk ondan nerdeyse berabere bitiyordu, bu tür sporlarda baya yetenekliydik.
Tam ben vuracakken top çarpmasıyla sarsılmıştım, ve nerdeyse yere düşecekken Chan Hyung beni tutmuştu.

RED LİGHTS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin