Tik... tikkk...
Tikkk... tikkkkk...Bunyi hujan di bumbung rumah makin rancak, dengan guruh serta mendung yang membuatkan kawasan Taman Arcadia makin gelap seperti mahunya malam.
Sesungguhnya aku suka hujan, hujan seperti memahamiku, membawa aku keduniaku sendiri.
Aku Fairuz dari utara tanah air, ini kisah aku, ini hidup aku.Apabila hujan aku gembira, ditariknya kotak simpanan aku dari bawah katil, aku keluarkan isi dalamnya diletakan di atas katil, aku susun rapi-rapi kerana ini adalah passion aku.
Aku sarungkan panties lace bewarna hitam ke kedua-dua kaki aku kemudian ditarikan sehingga ke pinggang. Mpppphhhh selesa, aku suka rasa fabrik yang lembut memeluk pinggang dan punggung aku. Kemudian aku dapatkan bra pasangan panties tersebut terus aku sarungkang ke dua-dua tangan dan terus aku cangkuk di belakang.
Aku pakai tshit hitam bersama jeans biru dan dipadankan bersama hoodie yang bewarna royal blue, aku gapai kunci kereta dan terus keluar. Tidak tahu mana arah tuju aku cuma terus memandu ditemani hujan yang makin lebat...
Aku adalah seorang lelaki yang sukakan pakaian wanita, maaf aku bukan pondan mahupun gay, inginnya aku berkahwin sepertimana lelaki-lelaki normal diluar sana. Tetapi aku punyai keinginan yang sangat mendalam terhadap pakaian wanita. Tetapi adakah wanita diluar sana yang boleh terima aku seadanya?