Oui Maîtresse (Baik Puan)

586 9 4
                                    

Aku tertidur dalam keadaan terikat... Bila aku sedar aku terdengar suara orang berbual di luar bilik... Aku cuba mendengar apa yang dibualkan tetapi tidak jelas... Aku cuba lepaskan tangan aku dari ikatan tetapi ikan tersebut terlalu kemas, aku cuba kenangkan apa yang berlaku, muka, perut dan dadaaku terasa melekit-lekit dek air main aku dan Elly. Badan aku terasa sengal-sengal, sedang aku meronta-ronta zakar aku kembali keras, aku terdengar pintu bilik dibuka....

"Look what we have here"
"Someone have fun i see"

suara Elly kedengaran...

"Babe, konek you keras balik... are you enjoying this? Such a pervert"

Kata hinaan Elly keatas diriku membuatkan aku rasa malu,

"Please honey, release me... I lapar i rasa x selesa..."

"Sure babe, boleh tapi you kena janji dengan i dulu"
Kata Elly sambil melepaskan ikat bra di kepala aku...

"Sure... anything" kata aku ...
"Yea i know, you such a good boy... mesti akan ikut kata i..." balas Elly.

"First...." Sambung Elly kemudian tediam lama...

"First you will address me as Miss Elly from now on"

"Second, u x boleh break off dengan i, u lari dari i, i akan sebarkan gambar you, mesti ramai fans you kalau i sebarkan pic pic ni..." kata Elly sambil menunjukkan pic aku dalam keadaan bogel dan terikat di katil dalam iPhone dia...

"Third u akan patuh semua arahan i"

"Fourth, i boleh tambah apa-apa syarat yang i suka"

"So how babe? Seem that u x ada pilihan pun... selain dari agree..." aku nampak senyuman sinis pada muka Elly...

"Kalau you minta break dgn i sekarang i akan tinggalkan you dalam keadaan mcm ni dan terus upload pic-pic you kat soc med... so how?"

Aku terdiam, memang aku tak ada pilihan selain dari terima apa yang Elly syaratkan... Selain itu jangkaan aku jauh meleset... ini semua jauh dari jangkaan aku...

"Boy..... nk i upload pic-pic ni ka?" Tanya Elly mendesak...

"X nak syg.... Ok i terima syarat-syarat u..."  balas aku.... Tiba-tiba muka Elly berubah menjadi marah lalu dia memicit kerandut aku... aku menjerit kesakitan....

"Syg??? Sapa sayang kau?? Panggil aku Miss Elly... faham??

"Faham Miss Elly, faham... maafkan saya Miss Elly..."

"Bagus... kau terima x syarat-syarat aku bangsat?"

"Sy terima Miss Elly... sy akan panggil Miss Elly, sy x akan minta break dan akan patuh semua arahan Miss Elly, sy juga x akan bantah sekiranya Miss Elly nak tambah syarat..." jawab aku tanpa kerelaan...

"Bagus my slave..." jawab Miss Elly ringkas sambil membuka ikatan pada tangan dan kaki aku... "now masuk toilet dan penuhkan bathtub dgn air suam" kata Miss Elly sambil membuka bathrobe yang dipakainya. Aku cuma menurut dan menunggu didalam bilik air, kemudian aku mendengar Miss Elly memanggil aku...

"honey bee... mari sini" aku menuju ke Miss Elly, kelihatan dia sedang mengeluarkan sesuatu dari beg... setelah aku berdiri di hadapan Miss Elly kelihatan dia sedang memegang 2 beg plastic... dari perut beg pertama Miss Elly mengeluarkan sepadang bra dan panties yang sepadan bewarna cream... dari beg yang berikutnya dia mengluarkan beberapa bahagian benda plastic yang kelihatan seperti zakar atau lebih tepat Cock Cage... aku tidak pernah tahu mahupun melihat alatan tersebut...

Darwinna SofeaWhere stories live. Discover now