Mémoire (Memori)

821 9 0
                                    

Ketika aku berumur 13 tahun aku sudah mula baligh, percaya atau tidak aku tidak mengalami mimpi sepertimana remaja-remaja lain. Ketika aku mendapai baligh aku sedang didalam ransangan nafsu apabila aku di dalam bilik sepupu, aku melihat laci simpanan pakaian dalam sepupu ku.

Pertama kali aku memegang dan merasai kelembutan bra sepupuku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pertama kali aku memegang dan merasai kelembutan bra sepupuku. Masih jelas di mindaku tentang apa yang berlaku seperti baru semalam ianya terjadi. Bra bewarna cream itu aku cuba pakai di dadaku, sukarnya menjadi wanita pikirku. Tetapi setelah aku berjaya memakai bra tersebut aku menjadi tidak keruan. Perasaan yang sukar aku gambarkan, lembutnya, terasa seperti dipeluk erat dibahagian dada membuatkan seperti aku mahu memakainya buat selama-lamanya...

Tanpa aku sedar kemaluanku semakin mengeras dan secara spontan aku mula mengusap-usap kemaluan aku. Terasa kesat dan tidak selesa, aku cuba memikir cara untuk mengurangkan rasa tidak selesa tersebut, aku ternampak baby oil lalu aku curahkan ke telapak tangan aku dan kembali mengusap kemaluan aku.

Aku mula terasa getar di seluruh badan, mula merasa nikmat yang belum pernah aku rasa sebelum ini, aku teruskan membelai kemaluanku sambil aku meraba-raba dadaku yang dibaluti dengan bra. Akhirnya aku memancutkan air nikmat buat pertama kalinya, terasa kehilangan tenaga dan gelabah kerana tidak tahu menahu tentang apa yang berlaku.

Aku bertindak pantas untuk mengelap segala air mani dilantai dan terus melepaskan ku bra yang dipakai dan diletakan di tempat asalnya. Pengalaman pertama kali tersebut membuatkan aku takut dan gementar.

Setelah pulang ke rumah aku tak boleh tidur memikirkan apa yang terjadi. Otak aku ligat menafikan dan mengatakan apa yang terjadi itu salah, tetapi jauh disudut hati aku suka dengan kejadian tersebut.

Setelah kejadian itu berlaku aku menjadi taksub kepada pakaian wanita, aku akan berasa gementar dan teruja bila melihat gadis-gadis memakai baju kurung, terutama baju kurung sutera dan satin tang kelihatan lembut dan lincin.

Dalam masa yang sama aku juga menjadi obses kepada pakaian dalam wanita terutamanya bra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dalam masa yang sama aku juga menjadi obses kepada pakaian dalam wanita terutamanya bra. Sekiranya aku bertandang ke rumah saudara mara mahupun kawan-kawan aku akan meminta untuk mengunakan tandas. Selalunya aku akan menjumpai baldi yang berisi pakaian yang hendak dibasuh dan mencari bra. Aku akan membelek bra tersebut dan cuba memakainya buat seketika.

Darwinna SofeaWhere stories live. Discover now