Elly

496 7 0
                                    

Lemas aku bila Elly orgasm dan byk air dia keluar... tapi Elly masih berada dalam posisi 69... setelah beberapa ketika Elly bgn dan masukan zakar aku kedalam pussy dia yang basah dan lincin... rupanya Elly dah x ada dara... tanpa membuang masa Elly terus menunggang aku dalam posisi cowgirl sambil aku bermain-main dengan puting Elly...

Pengalaman sengama pertama aku x dapat bertahan lama bermain dengan Elly yang berpengalaman... aku tarik zakar aku dan terus memancutkan air nikmat ke atas perut aku... Elly kelihatan kecewa dan terus baring disebelah aku sambil tangan dia bermain-main dengan zakar aku yang separa lembik...

Kemudian kami berborak dan aku tanyakan pengalaman Elly... rupanya Elly sudah hilang dara dari umur 15 lagi... digoda oleh sepupu dia, ialah semua mesti geram dengan punggung Elly yang membulat tu... Elly kata kat aku dia dah berjaya ragut teruna aku... dia tau tu pengalaman aku yang pertama... sedang borak-borak kami terlena dan sedar pada jam 8.30... Elly tengok phone dia ada 12 miss call dari Wani...

Terus kami siap-siap dan bergegas untuk ambil wani dan bf dia... sepanjang dalam perjalanan Wani asyik sakat aku dengan Elly, tebal rasa muka aku asyik disakat... sampai di Shah Alam terus aku balik ke hostel dan bersihkan diri lalu terlena. Sedar aku pada jam 4ptg dan perut terasa lapar. Aku mandi lagi dan terus keluar untuk mengisi perut sambil mendobi di Mama Laundry... Sambil tu aku text Elly, Elly bgtau kata dia x puas semalam dan nk repeat lagi weekend nanti...

Sepanjang minggu aku masuk class x dapat fokus kerana asyik teringatkan permintaan Elly... pada hari Jumaat pagiElly text aku kata bf Wani dh book 1 suite kat genting... petang pukul 5.00 diaorg akan datang pickup aku kat hostel... Aku pun bersiap la sikit untuk tempuh malam yang bagi aku akan jafi panjang... aku shave bulu ari-ari aku... trim janggut dan mandi... tepat jam 5 ptg Elly call kata diaorg dh ada kat pagar hostel... terus aku kunci bilik dan bergegas turun...

Dalam kereta aku nampak Elly sangat cantik memakai tudung satin bewarna hijau muda dan cardigan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dalam kereta aku nampak Elly sangat cantik memakai tudung satin bewarna hijau muda dan cardigan. Sepanjang perjalanan mulut Elly becok menceritakan program dia sepanjang minggu, aku pula lebih banyak senyap dan melihat Elly... sungguh aku sudah sangat sayangkan Elly... sampi di Genting bf wani terus ke hotel dan check in untuk dapatkan kunci... kemudian kami berjalan-jalan disekitar Genting... setelah makan di McD kami terus kembali ke hotel dan masuk ke bilik masing-masing... terus Elly capai tangan aku dan ajak mandi bersama...

Aku buka air untuk penuhkan bathtub, ketika Elly selesai membuka baju terus dia menarik aku dan meminta aku untuk menjilat pussy dia yang sedia basah... Elly sangat suka untuk aku jilat pussy dia... tidak lama Elly terus orgasm buat kali pertama dan kekejangan... kemudian kami masuk dan bersihkan diri didalam bathtub bersama... di dalam bathtub sekali lagi Elly mengonngeng dan meminta aku untuk puaskan dia sambil dia melancapkan zakar aku... aku terus menjilat pussy Elly dan aku menjilat lubang punggung Elly, dia kelihatan terkejut kerana petama kali dia disentuh di situ tapi tidak membantah... katanya sedap... terus aku sambung kerja-kerja aku membaham pussy dan punggung Elly... dengan satu erangan kuat Elly sekali lagi mencapat klimax... dan Elly melancap batang aku dengan lebih laju dan aku pun terpancut...

Kemudian kami terus kekatil dan Elly sekali lagi mengambil posisi cowgirl dan menunggang aku... kata Elly dia suka posisi tersebut kerana dia didalam kawalan... kali ini aku mula mendapat rentak dan mengawal pancutan aku... Aku tengok kebawah dan dapat melihat pussy Elly naik turun dan batang aku tenggelam di dalam pussy Elly... sungguh erotik pemandangan tersebut... ketika Elly nak mencapat klimax yang ketiga dia memegang kuat tangan aku dan membenamkan batang aku lebih laju dan dalam... Elly terjerit ketika orgasam dan selepas orgasm dia selesai aku kelihatan Elly tersenyum... Elly tidak mengeluarkan batang aku yang masih tertanam erat di dalam pussy dia, sebaliknya Elly terus mengunggang.

Ketika aku merasakan seperti rongga-rongga zakar aku semakin mengembang aku bgtau Elly kata aku dah nak sampai... terus Elly cabut batang aku dari pussy dia dan memegang kuat tangan aku dan menindih dada aku agar aku tidak melawan dan pancut... aku frust dengan tindakan Elly... katanya x sampai masa lagi untuk aku pancut... kecewa dengan tindakan Elly aku terus bangun dan capat rokok surya dari poket seluar dan cepat-cepat aku nyalakan... Elly cuma tersenyum dan ketawa melihat aku... katanya aku akan berterima kasih dengan tindakan dia... aku terpingga-pingga dan tak faham...

Aku sedut dalam-dalam rokok surya sambil Elly bergerak menuju ke arah aku... tanpa bercakap Elly mencapai batang aku dan mula merocoh dan menarik aku ke arah kerusi... Elly duduk dan mula menghisap zakar aku yang masih keras... aku mengerang sambil menghabiskan rokok...

"Mmm sedapnya sayang" kata aku kepada Elly...

Elly tidak bersuara, cuma matanya bulat memandang aku... sambil tangannya diangkat dan bermain-main dengan puting tetek aku... terasa bagai kena renjatan apabila tetek aku diperlakukan demikian, hingga kini aku suka sekiranya isteri aku bermain dengan puting aku... Sekali lagi ketika aku hampir orgasm, Elly dapat merasakan batang aku semakin mengembang Elly terus lepaskan dan berlari ke arah toilet lalu menguncikan dari dalam...

Aku yang berasa amat kecewa kerana sudah dua kali dinafikan untuk memancut merungut sambil melancapkan batang aku... dari toilet aku kedengaran suara Elly kalau aku melancap dan pancut dia dah tak mahu jumpa aku dan kami break up... terus aku berhenti dan duduk di kerusi sambil menyalakan rokok tang kedua...

Selamg beberapa ketika Elly keluar dan mengambil rokok dari mulut aku lalu dipadamkan...

"Syg... Elly lapar la" terus aku tengok jam, rupanya sudah pukul 2pagi permainan kami sudah hampir 5 jam sejak masuk ke hotel tadi... aku mancapai tuala dan keluar ke ruang tamu bilik suite tersebut untuk mengambil roti yang sudah aku belikan awal tadi...

Seusai makan Elly mengajak aku untuk mandi, di suruh aku gosok gigi kerana katanya busuk bau rokok... Sedang aku mengosok gigi aku berfikir

"Aku cuma menurut semua pinta Elly, tapi aku seronok... apa yang tak kena dengan aku nih?" Kata aku dalam hati...

Darwinna SofeaWhere stories live. Discover now