le bûcher (hamba)

612 8 0
                                    

Aku terus habiskan mandi dan berlari ke bilik, tengah kelam kabut berlari baju aku terjatuh dan terburai isi didalam gulungan baju, bra dan panty cream di atas lantai... kebetulan classmate Elly, Adam lalu dan menegur,

"Ko pakai bra sapa buat melancap tu fai? Kot iya pun buat dlm bilik ja la" kata Adam sambil ketawa kuat... Pipi aku semakin menebal, aku kutip semua dan terus ke bilik... aku kena cepat keluar dapatkan lipstick dan tulis balik apa yang Miss Elly dh tulis sebelum ni... sedang aku kelam kabut siap phone aku berbunyi, nama Elly terpampang... aku tegamam x tau nk buat apa, dah la video call pulak...

Sudah lambat br aku jawab video call dari Miss Elly,

"Hey sissy, kenapa lambat sangat kau jawab phone?
Kau baru lepas mandi eh... bogel cepat aku nk tengok..."

Rambut aku masih basah, sbb nk cepat td aku x keringkan pun rambut aku... Aku tergamam, aku x tahu nk buat apa

"Maaf Miss, saya x boleh bogel depan miss Zarul ada" bohong aku

"Kau jangan nk tipu aku... aku tau Zarul x balik lagi... Selalu dia balik hari Isnin kan... kalau betul dia balik tunjuk camera kat dia aku nk tengok..."

"Maaf miss betul Zarul x balik lagi... saya bohong Miss Elly, sebab....."

"Eh sissy... sebab apa?"

"Time mandi saya dah terbasuh apa yg Miss Elly tulis kat badan saya..." jawab aku jujur sambil lepaskan tuala dari badan aku dan gerakan phone ke bawah...

"Kau memang saja cari pasal la sissy... hahahah... datang amik aku sekarang!!! Hahaha... jangan lupa pakai bra dgn panty comel kau sekali"

Aku terpinga-pinga... terus aku bersiap dan turun dapatkan kereta aku dan terus ke hostel wanita...

📤
Miss saya dah sampai

📥
Hahahaha...

Ah sudah... dijawabnya hanya ketawa... mesti Miss Elly ni ada masalah mental pikirku... Miss Elly turun dengan menutup tubuhnya menggunakan cardigan hitam dan palazo hitam... comel aku tengok Miss Elly, tapi aku takut nak menghadap hukuman yang bakal Miss Elly bg kat aku...

"Kau buka seluar dengan panty kau sekarang.." arah Miss Elly... terus aku berbuat demikian... Miss Elly campakan seluar aku ke seat belakang...

"Drive"

Terus aku memandu keluar dari kawasan Hostel... aku x berani nk tanya Miss Elly kemana arah tuju kami... mata aku hanya kedepan dan fokus memandu... sempat Miss Elly amik beberapa keping gambar aku memandu dalam keadaan demikian...

"Nah ikut map ni" arah Miss Elly selepas menetapkan arah tuju kami dan menyerahkan iPhonenya kepada aku...
"Nak p mana ni pikir aku... lagi 15 minit"
X berani aku bertnya cuma terus memandu mengikut arah yang telah ditetapkan... selang 15 minit kami sampai ke satu taman yang agak elit... berpagar dan berpengawal... Miss Elly arahkan aku terus masuk sambil berikan aku access card...

Setelah melepasi pondok pengawal Miss Elly arahkan aku

"Kanan"
"Terus"
"Kanan"
"508"

508 adalah sebuah rumah bunglow corner lot tersergam indah... Miss Elly menekan punat di remote control dan terus pagar terbuka...

" keluar sekarang... x ada orang kat rumah... tapi merangkak jangan berjalan... hahahaha..." arah Miss Elly sambil ketawa... aku cuma menuruti... Miss Elly mencari sesuatu di seat belakang kereta aku, rupanya panty yang aku pakai tadi diambilnya lalu disarungkan di kepala aku seperti hentai kamen...

Setelah Miss Elly membuka pintu rumah aku diarahkan untuk merangkak masuk dan terus dlm keadaan begitu untuk naik ke tingkat atas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Setelah Miss Elly membuka pintu rumah aku diarahkan untuk merangkak masuk dan terus dlm keadaan begitu untuk naik ke tingkat atas...

Rupanya itu adalah rumah keluarga Miss Elly setelah aku melihat potret keluarga Miss Elly... Miss Elly merupakan anak tunggal kepada usahawan berjaya Dato Khalid...

"Papa dgn mama x da... diaorg baru berlepas ke Phuket untuk bercuti... hey sissy kau dah bersedia terima hukuman kau ke?" Kata Miss Elly sambil membuka pintu di satu bilik... "masuk" arah pendek Miss Elly... bila aku masuk Miss Elly terus duduk dibelakang aku sambil ketawa dan arahkan aku ke katil... Miss Elly bangun dan mencari sesuatu didalam almari yang berkunci... aku nampak dia keluarkan Blindfold dan terus pakaikan di mata aku... dia arahkan aku berdiri dan tarik tangan aku ke belakang dan dipakaikan leather cuff...

Tiba-tiba aku terdengar suara yang sangat aku kenal...

Suara yang sangat dalam
Suara low note yang aku jelouse aku x da
Suara yang buat muka aku hilang darah

"X habis-habis la kau ni Fai.... By the way nice bra..."

Terdengar suara Adam yang sudah berada dibelakang aku...

Aku keras berdiri....

Darwinna SofeaWhere stories live. Discover now