Capitolu 1: Tipul de la mall

134 7 0
                                    

EMILY's POV
-Emily,Emily. Aud o voce care mă strigă încontinu, era mama. Scumpo, scoală-te este ora 09:30. Cara te aşteaptă în sufragerie. Când am auzit spusele mamei m-am sculat repede şi am pornit spre sufragerie. Eram îmbrăcată într-un maiou alb şi într-o pereche de blugi strâmţi şi scurţi iar părul îmi era uşor ciufulit, însă atunci nu îmi păsa cu arăt. Am coborât în sufragerie însa nimeni nu era acolo, şi atunci îmi întorc privirea spre bucătărie şi o văd pe mama cu un zâmbet până la urechi. Beia cafea, era îmbrăcată într-un custum întunecat şi elegant.
-Nu este amuzant.îi spun cu o voce răguşită. Când vine Cara?
-Bună şi ţie, va veni într-o oră. Aşa că du-te şi te pregăteşte. Eu plec la serviciu, tatăl tău e deja plecat. Te pup ne vedem mai târziu. Îmi spune ai ieşit pe uşa.

Atunci mă duc în camera mea şi îmi despachetez lucrurile care nu am reuşit ieri seară să le despachetez. Am deschis o cutie acolo îmi erau hainele. Nu am prea multe haine, nu îmi place să fiu un centrul atenţiei, doar în privinţa temelor şi a concursurilor şcolare. Îmi place mult să citesc, chiar am o biblioteca întreagă cu cărţi.

Aud mici paşi pe lângă camera mea, îmi întorc capul după uşă şi o văd pe Lidia. Părul întunecat şi lung îi era ciufulit, era îmbrăcată într-o pereche de blugi scurţi şi într-un maiou de culoare albastru deschis cu Katy Pery care îi arăta silueta ei perfectă. Eu şi Lidia suntem de aceiaşi vârsta şi ea şi Scott sunt prietenii mei cei mai buni.

-Neaţa, ce faci? Mă întreabă în timp ce îşi freacă uşor ochii.

-Neaţa, îmi aranjez lucrurile fiindcă nu am reuşit ieri. Îi spun în timp ce intră în camera mea şi aruncă o privire spre cutiile care erau jos.

-Nici nu-i de mirare că nu ai reuşit să-ţi pui lucrurile. Şi îşi îndreaptă privirea spre raftul meu cu către care erau aranjate în ordine alfabetica.

-Nici să nu încerci să dai vina pe cărţile mele, îi spun eu cu o voce ridicată.

-De ce te-ai apucat să faci curăţenie aşa dimineaţă?

-O mai ţii minte pe Cara? Ea locuieşte aici şi iam spus ca ne-am mutat şi ea a zis că va veni să ne... Am fost interuptă de soneria de la uşă care suna insistent.

-Ce dracu..? aud o voce din spatele meu, era Scott. Vocea lui îi era răguşită şi adormită. Însă nu iam tras atenţia şi am coborât grăbită pe scări, încât nu mi-am dat seama că deja sunt în faţa uşii..

Deschis usa larg şi vă o fată atât de frumoasa, avea parul blond usor ondulat la capete care era desupt la umeri, ochii îi erau de culoare căprui închis, culoare pielii era deschisa ai era de statură înaltă. Pe ea are o rochie neagră iar pantofii îi sunt de culoare albastru închis la fel şi geanta de forma unui plic. Ochii îmi erau plini de lacrimi. Atunci ea m-a tras la pieptul ei şi m-a cuprins strîns iar atunci lacrimile mi-au curs şivoae.

-Ohhh....Emily, mi-a fost aşa dor de tine! Atunci m-a strîns şi mai tare, apoi am simţit cum o lacrimă dea ei a ajuns pe umărul meu şi aluneca încet un jos.

-Şi mie mi-a fost dor de tine, îi spun cu o voce fericită în timp ce corpurile noastre de îndepărtau. Arăţi minunat.

-Mulţumesc, şi tu la fel îmi spune cu o voce subtitrau şi gingaşă.

-Mersi. Şi deodată aud un chicotit în spatele meu.

Nu înţeleg ce îl amuză pe Scott. Mă uit la el şi ridic o sprânceana semn că nu înţeleg de ce se amuză.

-Buna, ai rămas la fel de frumoasă. Îi spune Scott cu un zâmbet pe faţă. Oare săruţi la fel de bine ca înainte?

Apoi Cara îl sărută timp de citeva secunde iar eu şi Lidia am întors capurile. Chiar nu ma aşteptam la aşa ceva. După ce s-au dezlipit unul de altul Cara îi zice:

-Buna, iar tu ai tamas la fel de enervant.

Am băut câte o cafea, iar Cara a zis sa mergem la mall iar după la o petrecere. Am acceptat chiar dacă nu îmi plac petrecele acum aveam motiv. Am sunat-o pe mama şi am anunţat-o ca voi dormi la Cara însă nu iam spus de petrecere fiindcă nu va fi deacort. Mi-am luat o pereche de blugi lungi ai albaştri, o camaşă albă ai o pereche de tenişi albaştri. La mall mi-am luat o rochie albastra,pantofi negri şi un plic albastru cu dungi negre. M-am dus să masor rochia.

-Cara poţi să ma ajuţi să-mi ridic fermoarul? Ma uit prin permit nu o văd aşa ca m-am pornit spre cabimă, însă două mâni ma trag înapoi. Apoi mâinile s-au atins de pielea mea şi se indreptau carte sânii mei pe care îi ţineau doar bata de la rochia neagră care îmi este pe sub fund. Simt o bărbie cum se lasă pe umărul meu

-Ce dracu? Mă smulg din mâinile puternice care mă ţineau lângă un corp străin. Apoi simt nişte buze catifelate şi moi cum îmi sărută gâtul şi apoi umărul. Când m-am întors am văzut doi ochi verzi şi înflăcăraţi care se holbau sălbatic la corpul meu. De parcă era un câine ce urmărea un os şi i se făcea şi spumă la gură. Parul îi era întunecat şi cîrlionţat. Era îmbrăcat în negru de parcă aste moartea. Doamne ce-am făcut de ai trimis moartea după mine? Mă trage iar la pieptul lui şi mă sărută. Limba sa îmi atinge buza mea ai mio muşca.

LOVE IN A DARK WORLD./Harry Styles/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum