Capitolul 4 Dezamăgire

96 3 0
                                    

A doua zi ma trezit un ciocănit puternic în uşă. Mă scol şi deschid uşa. Era Lidia.

-Ce încă nu eşti gata? O să întârziem în prima zi de şcoală! Grăbeşte-te.îmi spune şi se îndreaptă către camera ei.

-Mama şi tata vor veni?

-Nu! Mama are o şedinţă de judecată, iar tata îl apără pe un om la judecată, azi vor fi împreună.Mama lucrează ca judecătoare iar tata advocat deci se întâlnesc cîteodată.

-Scott unde-i? Nu ţi-a zis nimic? O întreb iar ea scoate capul pe uşă şi dă din cap în semn că nu.

M-am dus în cameră şi am intrat în baie şi mi-am făcut un duş cu apă ferbinte. Apoi mi-am spălat dinţii şi mi-am luat lenjerie simplă de culoare verde. Apoi m-am îmbrăcat într-o rochie de culoare verde care îmi era deasupra genunchilor. Am luat geanta şi pantofi de culoare neagră.Apoi îmi vibrează telefonul îl iau de pe tumbă, aveam un mesaj de la Cara.

Cara: Scuze, nu pot să ajung aşa că am trimis pe băieţi să te ia. Te pup, ne vedem la şcoală.

Apoi eu îi trimit eu mesaj:
Emma: Bine.

Oare cine va veni să mă ia. Am coborar jos am văzut-o pe Lidia şi Scott care mîncau. Mi-am făcut o cafea şi m-am pus la masă. Lidia de ridică şi zice:

-Eu plec, am să mă duc cu Bella la scoală. Am întâlnit-o la un magazin şi învaţă la aceiaşi şcoală unde o să învăţăm şi noi. Ne spune şi iese pe uşă.

-Aşadar iai spus mamei că am munţit-o?

-Nu, dar dacă o să se repete o să-i zic. Şi nu vreau să te vezi cu Harry Styles.

-Bine, promit. Mă duc că trebuie să vină cineva să mă ia. Îi spun şi se aude soneria, era foarte insistentă. Pa ne vedem. Deschid uşa şi rămân şocată. Nu, de ce Harry trebuia să mă ia nu putea altcineva?

-Nu poţi şi tu mai repede să te pregăteşti? Te aştept de o oră. Se poate să mă duc la baie că fac pe mine, chiar nu aş vrea să vezi asta. Îmi spune şi eu îi zâmbeam îl conduc la baia din camera mea şi plec jos. Scott încă mânca se uita din când în când la telefon.

-Gata am terminat. Putem să mergem. Îmi spune Harry.

-Styles? Ce dracu cauţi aici? Scott se ridică şi strigă agresiv

-Am venit să o duc pe Emily la şcoală. Îi spune cu un zâmbet pe faţă. Chiar nu ştiam că e sora ta. Şi nu semănaţi de loc, sigur e sora ta?

-Taci dracului. Îl ameninţă Scott.

-De unde vă ştiţi? E ceva ce eu nu ştiu?

-Nu contează. Zice Scott furios.

-Ba contează, poate îi spui tu, sau să îi zic eu? Bine dacă nu zici îi zic eu. Îi spune Harry. Chiar nu înţelegeam nimic din ceia ce vorbesc, parcă vorbeau chineză.

-Stai, bine îi zic eu. Emily eu particip la curse de maşini, acolo ne-am cunoscut cu Harry.îmi spune Scott dezamăgit.

-Cum? Tu mie îmi spui să nu merg la petreceri, să nu-mi fac prieteni, să nu mă sărut cu nimeni, mai bine pentru mine să fiu închisă în casă şi să rămîn a dracului o afurisită de tocilară. Mersi frăţioare. Tu nici nu ar trebui să ai dreptul să îmi spui mie ce să fac, după ceia ce faci tu. Şi nu cumva să îndrăzneşti să-i spui mamei sau tatei că atunci nu o să pot să-mi controlez gura şi nu cumva să-mi scape să-i zic ce faci tu. Şi mai bine maş culca cu Harri decât te-aş asculta pe tine. Pa frăţioare. Îi spun iar Scott şi Harry rămân cu gura deschisă. Scott dorea să-mi spună ceva însă nu iam permis fiindcă lam apucat de mână pe Harry  şi am ieşit pe uşă trântind-o după mine. Când am ajuns la maşină Harri mă întreabă:

LOVE IN A DARK WORLD./Harry Styles/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum