Capitolul 3 O mică ceartă

45 4 0
                                    

Am crezut că era Zayn însă când m-am întors era... Era tipul de la mall. Nu, nu, mă urmăreşte?
  Mâinile îi cobor pe umeri iar apoi pe mâinile mele şi s-a dus mâinile până a ajuns pe coapsa mea. Înghit un sec, iar el îmi strânge coapsa. Îmi sărută gîtul iar eu îi zic:

  -Ce vrei de la mine lasă-mă doar să plec.

  -Nu, nu vei pleca şi de data asta. Trebue să plăteşti pentru ce mi-ai făcut la ultima noastră întâlnire. Îmi spune în timp ce îşi duce mîina la obrazul meu şi îmi dă părul din ochi după ureche.

  -Doar lasă-mă să plec. De ce mă urmăreşti? Îi zic în timp ce lacrimile îmi alunecă pe obraji.

  -Tu credcă glumeşti.îmi spune şi râde. Eu nu urmăresc pe nimeni, popuşo. Vii la petrecerea mea, în casa mea şi îmi spui că te urmăresc? Îmi zice şi mă împinge pe podea şi îmi sărută gîtul, iar apoi se pune peste mine.

  -Lasă-mă, te rog. Ajutor, să mă ajute cineva. Strig însă nici un efect deoarece muzica se auzea foarte tare. Lacrimile uscate de pe faţa mea le astupă altele. Îmi închis ochii. Nu-mi vine să cred că  mi se întâmplă din nou. Greutatea lui se lasă peste mine, dar apoi nu o mai simt. Deschis ochii şi îl văd pe Zayn cum îl loveşte pe tip şi îi zice:

  -Harry eşti nebun avem nevoie de ea, nu trebue să o atingem. Nu am înţeles nimic din ceia cea zis. Deci el e Harri.

  -Bine,bine am înţeles. Doar am vrut să înţeleg de ce el aşa de tare o vrea, şi cea găsit un mare....

  -Taci, dracului. Îl întrerupe Zayn, chiar ce se întâmplă aici nu înţeleg nimic. Emily stai liniştită nimeni nu-ţi face nimic. El e Harry, e prietenul meu şi a lui Luis, nu îţi va face nimic.îmi spune Zayn

  -Tu chiar glumeşti? Întreb în timp ce lacrimile îmi părăsesc ochii. Tipul acesta Harry a încearcat  să mă violeze de două ori pe ziua de azi, şi tu îmi spui că nu îmi face nimic? Voi toţi sunteţi nebuni.

  -Ouu. Stai un pic popuşo, eu nu încercam să te violez doar...

  -Doar ce? Te distrai şi tu un pic, haideţi să violaţi orce domnişoară pe care o vedeţi şi după să le spuneţi că doar vaţi distrat şi voi un pic! Strigam la ei iar Zayn se uită la mine confuz.

  -Ce? Îl întreabă Zayn pe Harri. Ce dracu înseamnă toate astea Harri? Parcă ne-am înţeles să nu-i facem nimic până nu aflăm cît de importantă pentru el .Îi ţipă Zayn.

  -Cine-i el, pentru cine naiba sunt împortantă, despre ce tot vorbiţi acolo? Îi întreb. Lacrimile deja îmi erau uscate.

  -Ţi-am pregătit camera, hai să dormi. Zayn shimbă subiectul. Am aprobat din cap şi am mers după Zayn.

Am ajuns într-o cameră care era foarte mare şi frumoasă. În patul acela încăpea 3 persoane. Aveau un birou mare iar rafturile cu cărţi mau surprins, erau atât de multe.

  -Noapte bună. Îmi spune şi iese pe uşă.

Îmi dezbrac rochia şi rămîn doar în lenjerie şi mă pun în pat gândindu-mă la ceia ce sa întîmplat azi. Despre ce tot vorbeau Zayn şi Harri? Cine mă vrea? Sigur am băut prea mult.

~~~~~~~~~~~~

Soarele îmi bate în ochi deoarece sunt cu faţa la geam, aşa că mă întorc pe partea cealaltă parte a patului. Mâinile îmi cad pe un corp tare şi bine făcut. Mă ridic repede când îl văd pe Harri stând pe patul meu, bine nu e chiar al meu. Dar ce caută într-un pat cu mine fiind doar în boxeri săi şi eu doar în lenjerie. Acum sunt sigură că am băut prea mult. Încep sămi aduc aminte de ieri. Iau pătură de pe pat şi îl văd pe Harri cum îşi deschide ochii. Fără să mai ezit întreb:

  -Ce dracu cauţi aici, în pat cu mine?

  -Bună dimineaţa. De fapt asta e camera mea şi chiar aş  dori să ştiu ce cauţi tu aici. Şi ştii că vorbeşti în somn, sau nu vorbeşti, strigi.îmi spune încet.

  -Da ştiu că strig prin somn. Zayn ma adus ieri aici. Tu chiar nu ai avut loc să dormi în alt loc?îl întreb

    -Am am avut, dar e camera mea indiferent de cine este în ea. Îmi spune şi  îmi dă un zâmbet pervers.

  -Cine este el? Pentru cine sunt importantă?

  -Tu? Spune şi râde. Tu nu eşti importantă pentru nimeni. Şi despre ce tot vorbeşti? Ai băut prea mult.

  -Da. Mă doare capul al naibii de tare. Unde-i baia?

  -Acolo. Îmi arată cu mâna spre o uşă.

Mă duc în baie şi închis uşa nu cumva să intre Harry. Îmi fac treburile de dimineaţă şi îmi pun rochia pe mine.
Când ies din baie Harry. vorbea la telefon.

  -Sam, ea e aici. Ce ar trebui să facem?
Ce nu o să am eu grijă de ea, Zayn e cea mai bună variantă. Bine.

  -Cu cine vorbeşti? Îl întreb curioasă.

  -Nu e treaba ta. Cara te aşteaptă jos. Îmi spune şi se îndreaptă spre baie. Mă duc jos şi o văd pe Cara şi Luis cum mâncau. Mam dus şi eu să mănînc. După mam dus cu Cara acasă. Mâine începe şcoala abia aştept. Doar învăţatul mă face să uit de tot.

  -Pa, vin mâine să te iau. Îmi spune iar eu pornesc spre casă. Când intru aud o voce:

  -Cum ţi-ai petrecut timpul ieri seară?

  -Am fost în oraş. Spun în timp ce mă descalţ. Mă întorc în spate şi îl văd pe Scott rezemat de perete şi se uită la mine. Era îmbrăcat într-o pereche de pantaloni de culoare albastră, largi pe el. Maioul îi era alb şi lung, iar părul era aranjat cu gel.

  -Altceva nu doreşti să-mi spui?

  -Nu, dar ar trebui?

  -Da.

  -Ce spre exemplu?

  -Nuştiu, poate că ai minţito pe mama că te duci în oraş da ai fost la o petrecere şi...

  -De unde ştii? Îl întrerup eu.

  -Am fost şi eu. Şi cel mai rău e că ai dormit acolo în camera lui Harri Styles. Cum ai putut?

  -Ce? De unde ştii că am dormit la el în cameră. Nu am făcut nimic. Ce căutau tu acolo?

  -Team urmărit că am ştiut că Cara te va duce la o petrecere. De ce te-ai dus? Ţipă la mine

  -Dacă ai şti ce mi s-a întîmplat nu mai întreba. Mam săturat să fata cuminte pe care toţi doresc să o vadă. Am şi eu dreptul să mă veselesc, nu doresc să fiu o tocilară. Îi spun şi lacrimile îmi curg fără să se oprească. Mă duc în camera mea şi îmi încui camera ca nimeni să nu mă deranjeze. Mă pun pe pat şi ochii mi se închid fără să mai reuşesc să mai mai gîndesc la ceva.

LOVE IN A DARK WORLD./Harry Styles/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum