Capitolul 2 Petrecerea

61 5 0
                                    

  Acele buze mă făceau să mă topesc. De parcă aş fi lungă soare. Îl calc pe picior şi fac câţi va paşi în spate, şi spun agresivă:

  -Cum dracu îţi permiţi să mă atingi?

Nu a zis nimic pur şi simplu stătea cu mâinile în buzunar şi mă analiza din cap până-n picioare.

  -Nu credeam că eşti chiar aşa de rea, Emily. Îmi spune şi pe buzele sale rozalie apare un zâmbet pervers. De unde dracu îmi ştie numele? Şi cum poate să-şi întindă mâinile alea pe corpul meu?

  -De unde îmi ştii numele? Cine eşti?

  -Nu mai contează acum, iubito. Îmi spune şi mă trage la pieptul lui aşa de aproape încât simt cât de tare este. Îşi pune mâinile pe abdomenul meu şi îmi sărută gîtul coborînd pe umăr. Mă simţeam aşa de bine prima dată în viaţă. El este aşa de frumos şi... La naiba ce tot mă gîndesc.

  -Lasă-mă. Îi spun, dar pare că nu mă ia în seamă. Mă împinge în cabină şi mă lipeşte de oglinda din cabina în care mă schimbam.  Coboară şi mai jos şi trebue să fac ceva să scap de el.

  -Lasă-mă, te rog lasă-mă. Îi spun şi îmi simt ochii înlăcrimaţi. Iar deja lacrimile îmi sunt pe obraji.

  -O nu, nu plînge. De ce voi fetele vă smiorcăiţi de la nimica toată. Îmi spune în şoaptă cu o voce blândă şi uşor tristă. Nu plînge iubito.

  -Doar lasă-mă să plec, te rog. Nu, nu din nou mie să mi se întîmple asta. De ce eu?spun în timp ce el îmi sărută maxilarul. Lacrimile îmi curg şuvoae pe obraji fără a putea să mă opresc. De parca ar fi două cascade.
  Brusc se opreşte şi se uită la mine confuz şi zice:

  -Nu pot  iubito, am nevoi de tine. După ce îmi spune lacrimile mele curg şi mai tare.

  -Îţi dau orce doar lasă-mă să plec. Nu pot să mi se întâmple iar. Spun cu o voce micuţă şi uşor  gîfîind.

Fără să mai ezit îl lovesc între picioare, iar el se apleacă ţinând mâinile unde l-am lovit. Îmi iau lucrurile şi ies repede îndepărtându-mă de cabine şi în spate aud cum el înjură şi loveşte pereţii. O văd pe Cara cum caută o rochie. Îmi grăbesc pasul spre ea şi mă duc şi o îmbrăţişez. Mă dezlipeşte de ea şi mă întreabă:

  -Emily ce ţi s-a întâmplat? De ce ai plâns?

   -Tipul..de..acolo..., nu reuşesc să termin propoziţia că lacrimile iar îmi curg şivoae.

  -Totul va fi bine nu ţi se va mai întâmpla nimic. Hai să plecăm de aici.îmi spune cu o voce blândă. De la mail am plecat la Cara şi am încercat să uit de ce sa întîmplat.
  Casa ei era foarte frumoasă, avea cinci camere. Salonul era cel mai frumos, decorat cu gust.

  -Eşti sigură ca doreşti să mergi la petrecere, dacă nu pot să înţeleg. Îmi strigă Cara din bucătărie.

  -Da sunt sigură, mai ales după ce sa întâmplat azi. Doresc să mă distrez la maxim. Îi strig eu înapoi.

  -Oau! Ce sa întîmplat cu Emily Westlyng? Va trebui să-l găsesc pe tipul care şi-a făcut asta, să-i mulţumesc. Şi începem ambele să ne râdem.

   ~~~~~~~~~~~~~

  Eu cu Cara ne-am îmbrăcat şi apoi ne-am machiat. Cara şi-a  luat o rochie lungă de culoare albastru deschis, pantofi îi erau  de culoare neagră şi cu platformă. Iar eu mi-am luat o rochie pe care Cara mi-a împrumutat-o de culoare roşie era destul de scurtă iar pantofii cu toc de culoare albă.

Am pornit spre  casa unde se afla petrecerea. Când am ajuns am rămas uimită. Casa era cu trei etaje, era foarte mare. Cara a parcat maşina şi am pornit pe aleia care ducea spre casă. Muzica se auzea foarte tare chiar dacă eram afară. Mergem pe alee şi văd trei fete care se ţineau de gît şi mergeau zig-zac. Una avea o sticlă în mână şi o ducea din ce în ce mai des la gură, celelalte două erau doar în lenjerie. Se râdeau, vorbeau dar nu le înţelegeam ce tot zic. Ajungem în casă totul era frumos aici cu excepţia adolescenţilor care dormeau, care beiau, se sărutau şi multe alte lucruri intime.

  -Hei, eşti bine? Sigur vrei să fii aici? Mă întreabă ea îngrijorată.

  -Da sigur.îi spun ca să o liniştesc
     Am trei motive să fiu aici:
1 Începe un an nou şcolar, ultimul.
2 Sunt în alt oraş, preferatul meu.
3 Am un ghinion grozav să mi se întâmple iar, este groaznic.

Aud o voce în spatele meu care zice:
  -Cara, iubire ce ţi-a luat atît să ajungi aici? Cine-i puicuţa? A venit la Harri că arde de nerăbdare să o fute pe puicuţa de azi. E chiar sexi. Am rămas confuză. Cine-i Harri? Cei cu 'arde de nerăbdare să o fute pe puicuţa de azi'?

Băiatul se întoarce şi face un pas dar Cara îi prinde mîina şi îl trage la locul unde era mai devreme. Şi îi zice:

  -Ea este prietena mea Emily. Ţi-am mai spus de ea. Emily el este Luis, iubitul meu.

Rămân aproape cu gura căscată. Luis este drăguţ, doar că nu-mi plac tatuajele.

  -Încântată de cunoştinţă. Îi spun şi îi întins mîina iar el o prinde.

Luis ne aduce două pahare cu ceva în ele dar chiar nu-mi pasă. Vreau să mă distrez şi să uit de toate. Îl vad pe Luis scrie ceva la telefon. Cara îl apucă de mîina şi se duc să danseze. Mă cheamă şi pe mine dar nu vreau să-i încurc. Mă duc la bar şi am băut vreo zece pahare de votcă sau bere. Nu chiar ştiu cea fost. Ciudat am băut zece pahare, dar văd două zeci. Nuştiu cum am ajuns în baie dar mă bucur că am ajuns fără incidente. Când am ajuns mam pus deasupra chiuvetei  şi am început să vomit. După mam dus iar la bar şi o căutam pe Cara sau pe Luis, însă nimeni nu era. Din spate seaude o voce care mă întreabă:

  -Tu eşti Emily?

  -Da. Tu cine eşti? Spun agresivă şi supărată.

  -Eu sunt Zayn. Prietenul lui Luis.mă informează.

  -Nici nu mă îndoiam. Îi spun în timp ce mă uitam la tatuajele de pe braţele sale. Ce vrei?

  -Cara a zis să-ţi dau o cameră pentru ca să dormi, fiindcă ea este foarte ocupată la moment, însă dacă nu ai nevoie eu plec. Pa. Îmi spune cu vocea lui blândă. Se întoarce şi vrea să pornească însă eu îl apuc de mîina şi îi zic: 

  -Bine, dămi o cameră. Ce important are Cara de făcut? Întreb în timp ce mă gîndesc variante posibile.

  -Nuştiu, poate stric câteva lucruri prin cameră cu Luis, inclusiv parul. Spune şi râdem amîndoi.

  -Eu o să plec până afară să iau un pic de aer curat. Îi spun iar el aprobă din cap că totul este ok.

Am ieşit afară şi mam aşezat pe scările de la casa care duceau spre grădină. De ce dracu am venit la petrecerea asta stupidă. Capul îmi crapă în zece, nu mai suport durerea asta de cap. Brusc simt două mâini cum îmi ating umerii. Am crezut că era Zayn însă când mam întors era...

LOVE IN A DARK WORLD./Harry Styles/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum