Capitolul 5 Cina

40 4 0
                                    

  Telefonul suna încontinu şi avea lucru mă înerva la culmea. Mă scol şi îmi caut telefonul prin cameră. Nu ţin minte pe unde lam pus aseară. Lam găsit pe un dulap, am intrat în contacte şi am văzut că ma sunat Cara de câteva ori. Ultimele două zile nu am vorbit cu nimeni, nici cu Cara. Singurul meu prieten pe care îl am este jurnalul meu, el nu mă va trăda niciodată. O sun pe Cara, însă nu răspunde şi mă hotărăsc să îi scriu un mesaj.

Emily:Ţie chiar nu îţi este somn. Sunt moartă, aşa că sper să fie important de mă suni la 5 dimineaţă.

Cara:Da este important. Azi vom ieşi cu băieţi la restaurant, şi care rochie crezi că se potriveşte mai tare avea roşie sau cea galbenă?

Emily: Serios?

Cara:Da. Şi care merge? Tu ce rochie îţi ei?

Emily:Nici una. Eu? Ouu, stai un pic eu nu merg. Azi la 15:30 trebuie să ajung la bibliotecă. Îmi pare rău.

Cara: Nu e pentru ce să-ţi pară rău.

Emily:Serios?îi scriu fericită că nu voi merge. :-)

Cara: Nu. Vei merge. După ore vin să te iau. Nu cred că vei fi ocupată. Sper că nu o să te mai duci la bibliotecă.

Emily:Bine, dar asta nu înseamnă ca nu te voi ucide pentru că mai sculat la cinci ca să mă întrebi ce rochie să-ţi iei.

Cara: Bine, după ore mergem la mall să cumpărăm rochii. Noapte bună sau deja Bună dimineaţă e fără zece şase şi treburi să te pregăteşti.  :-)

Emily:Acum sigur te ucid. Pa ne vedem peste o oră când vii să mă iei.

Cara: Ouu, scuze am uitat să-ţi zic că nu vin la şcoală. Va veni Harry să te ia iam zis deja.

Emily: Ce? Nu mă duc cu perversul ăsta la şcoală. Sună-l şi zii că nu-mi treburi şofer sau dădacă, sau ce se crede el acolo. O să mă duc cu Lidia. Sunt deja prea multe probleme din cauza lui, nu mai doresc să mă cert cu familia.  :-[

Cara:Bine, îl sun.

Mi-am deschis dulapul în căutarea unor haine. Am găsit o camaşă în pătrăţele de culoare albastră, o fustă neagră şi tenişi albaştri. Apoi mi-am pregătit geanta. Azi trebue Harry să mă ajute să-mi aleg trei cluburi. Cred că o să aleg tenis de câmp, yoga şi majorate, dar la ultima nu sunt precisă o să întreb pe Cara ce crede despre asta. Telefonul îmi vibrează şi am înţeles că am primit mesaj de la Cara.Îmi deschid mesajul şi era scris:

Cara: Îmi pare rău dar nu răspunde.

Oftez şi îi trimit mesaj că e ok. Îmi iau lenjeria şi mă îndrept spre duş. Fac o baie ferbinte, după mă spăl pe dinţi şi mă îmbrac în hainele pe care le-am pregătit. Îmi iau geanta şi cobor în bucătărie, toţi mîncau. Tata se uita la un meci de fotbal cu o cafea şi un ziar în mână. Scott beia cafea, Lidia mînca clătite cu frişcă iar mama gătea clătite.

  -Bună dimineaţa scumpă, cu ce doreşti clătite cu frişcă sau ciocolată? Mă întreabă mama.

  -Cu ambele, îi zic fericită.

  -Cum şcoala îţi place? Ţi-ai făcut prieteni?  Mă întreabă tata în timp ce era atent la meci.

  -Da cîţiva. Îi spun şi mă uit la Scott care tot la mine încruntat.

  -Şi cum îţi par? Întreabă tata iar

  -Sunt foarte diferiţi, şi ştiu foarte multe lucruri pe care nici eu nu le ştiam. Zic iar Scott îmi aruncă o privire lungă
 
  -Dragă vină să mănânci, că nu doreşti să întîrzii la şcoală. Îmi spune mama, aşa că  mă duc la masă şi încep să mănînc clătitele delicioase.

LOVE IN A DARK WORLD./Harry Styles/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum