Nakki kävi ylikierroksilla, sillä hän oli eksynyt JEESUKSEN olohuoneeseen. Yhtäkkiä JEESUS tuli taloon ja sanoi “Kuulehan rakas, minä kidnappasin sinut.” Nakki huudahti kauhuissaan, se oli hasu ääni. Melkein kuin putkilopiippaus. JEESUS laski kätensä Nakin myssyyn. sIELTÄ Hän veti suuren kurkun. Se putosi suoraan Nakin nenälle. Nakki yllättyi yllättävästi, koska kurkku oli märkä. JEESUS rynnisti vessaan. Hämähäkki-setä liukui ikkunasta pelastamaan Nakin JEESUKSELTA. Hämähäki-sedä nappasi Kurkun ja vei nAkin turvaan. Kun JEESUS tuli vessasta, hän itki itsensä uneeb. Nakki oli helpottunut.
Maanpäällä Äiti raippasi Helenaa. Olohuoneen verhot olivat auki ja hämähäkki-sedö nakkasi Nakin päin hellaa. oNneksi hella ei ollut päällä. Äiti säikähti kun Nakki tumpsahti heidän ylitse sängylle. Mutta kun kasvain kasvoi vain uunissa, eikä äitiä naurattanut enää. Helena nappasi raipan ja pamautti. Äiti huusi “Mitä tämä mahtaa merkitä” Helena pyöräytti äidin tiskiharjaa ympäri kolossaan. Sieraimessaan siis u dirty minded bastard. hihi. Hämähökki-serä pulkkasi kokaiinia naapauriin Petelle. Ylipainoinen Aasi nuolaisi nakin ikkunaa. Nakki avasi ikkunan ja löi Karia, joka asui Hotellissa. Hotelli kiilteli naapuruston kaljussa ympäristössä. Ylipaininen juoksi Karin sylkkyyn ja iski kattilaa.
Helenan serkku seurusteli Ylipainoisen isän kanssa kolmestaan. Se oli aika gay.
Pete nuolaisi kokaiinia ja dippasi pyllynsä aasin ruokaan. Mitä helkkaria PetE. “En tiedä” Pete huusi tyhjälle morttelille. Peten banaanit vierivät Äidin koloon saakka. Helena pesi äidin varpaan autossa. Se oli YLIpainoisen aasin vika. Nakik ja höhmähäkki-settä bailasivat PEten ASUNNOSSA haUTaJAIs iltanA. jOKU KUOLI. JEESUS ei usklatnut kertoa kuka se oli. JEESUS oli murtanut häntäluunsa. Hänellä oli häntä, jolla oli skolioosi.
YOU ARE READING
Äiti ja Helena
ParanormalTämä on tarina Äidistä ja Helenasta, sekä Nakin seikkailuista parhaan ystävänsä Hämähäkki-sedän kanssa.